vandaag dus op janine... maar dan moet ze nog wel door gaan posten om dat te redden...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gisteren lag ie nog op mij![]()
in de statestieken
die kerel vind ik zooo zielig hé echt waar, vroeguh was het nog grappig, maar nu is dat echt vervelendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar jij bent een stuk meer ervaren natuurlijk
haha technojunk heeft haar fobo ook gevonden
Ik vind um wel netjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja ik wistt niet wat ik zag... die benaming had ik al jaren niet gehoord...
gewoon verwijderen en niet op reageren... en totaal negeren... doet ie bij iedere vrouw die een nieuw fobo maakt..quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vandaag dus op janine... maar dan moet ze nog wel door gaan posten om dat te redden...
GASTquote:
Als je um negeert laat ie je wel met rust inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gewoon verwijderen en niet op reageren... en totaal negeren... doet ie bij iedere vrouw die een nieuw fobo maakt..
Er worden hier dagstatistieken bijgehouden en gister stonden LL en mads naast elkaar in de top 100...quote:
niks, je moet het gewoon laten gebeurenquote:
Good jobquote:
en dat ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er worden hier dagstatistieken bijgehouden en gister stonden LL en mads naast elkaar in de top 100...
quote:
dagstatistieken waarvan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Er worden hier dagstatistieken bijgehouden en gister stonden LL en mads naast elkaar in de top 100...
Ik maak geen grap he... komt van de week een maatje van me langs...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:48 schreef Runx het volgende:
[..]
GAST![]()
tja alles moet tegenwoordig eerst geswaffeld worden
doe eens liefquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
niks, je moet het gewoon laten gebeuren
dit dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel posts je gemaakt hebt hier op het forum...quote:
Ohja zij is die nieuwe he?quote:
ah okquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeveel posts je gemaakt hebt hier op het forum...
hahahaha omgquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik maak geen grap he... komt van de week een maatje van me langs...
"Ej droxz... wat jij wat swaffelen is?"
ik: Tuurlijk... ik ben geen noob
"Wat je wat ik geswaffeld heb?"
ik: Je moeder?
"Nee... het monument op de dam!"
Dat zei ik ook al.. maar werd me ook al niet in dank afgenomen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Hey maar de nieuwe moet drinken regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |