quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb tegenwoordig een mooie papieren peniskoker, jeweetsch
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, hij begint niet.
Het is hier traditie om elkaars moeder zo vaak mogelijk belachelijk te maken, maar wel op een normale manier.
Fijne vakantie kerel, we zien je over een week wel weer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
Maar menschhhhhhhhhhhhhhen, ik ben pleite....
VAKANTIE!!!!!!!![]()
prettige vakantie jongenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
VAKANTIE!!!!!!!![]()
Nee echt, WL zal beamen dat zijn moeder bijvoorbeeld dagelijks om 05:45 opstaat.quote:
fijne vakantie jongenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
VAKANTIE!!!!!!!![]()
wel knap dat ze de Wilhelmus kentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee echt, WL zal beamen dat zijn moeder bijvoorbeeld dagelijks om 05:45 opstaat.
Om klokslag 06:00 staat ze al soppend met een oude gootsteenontsopper tussen haar benen het Wilhelmus te jodelen. En ja, dat is echt zo!
Ik dacht toch eerst echt dat je voor de grap zo matig deed, maar blijkbaar gaat het er toch om dat je de internetheld uit kunt hangen he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef Papi.Chulo het volgende:
hopelijk niet, wat een homo
das helemaal waar... ik hoor haar hier altijd. zo hard soppendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee echt, WL zal beamen dat zijn moeder bijvoorbeeld dagelijks om 05:45 opstaat.
Om klokslag 06:00 staat ze al soppend met een oude gootsteenontsopper tussen haar benen het Wilhelmus te jodelen. En ja, dat is echt zo!
Het verbaast me al dat je weet hoe zo'n toetsenbord nou werktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:07 schreef Papi.Chulo het volgende:
en als ik de laatste post heb IK MAAK GEEN NIEUWE WANT IK BEN KKDOM
mongoolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:07 schreef Papi.Chulo het volgende:
en als ik de laatste post heb IK MAAK GEEN NIEUWE WANT IK BEN KKDOM
dankjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef MaleDuck het volgende:
welkom Papi met je constructieve bijdragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |