wahoe ??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:49 schreef karoltje het volgende:
Use Somebody is prachtig!! Alleen komt de MH een klein maandje te laat.
Als ik dit zo doorlees is het wel een beetje een azijnpissers-topic trouwens.
Er wordt gewoon kutmuziek gedraaid. Dat wordt geuit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:49 schreef karoltje het volgende:
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, iig niet een of andere sukkel uit een Amerikaans hol die een single op de plee heeft opgenomen op 't moment dat ie niet kon schijten.
En Ancillaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wie doen vannacht de Freaknacht? Ekdom en Veenstra?
Hij kan verrekte goed zingen vind ik. Maar die muziek van 'm is zo nietszeggend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n 'top'product van 3FM. Als die gast niet de moeite had genomen om een keertje in een programma wat op z'n pianootje te tokkelen, had niemand ooit van 'm en z'n zeiknummers gehoord,
Precies. Een van de weinigen die beter covers kan doen dan z'n eigen nummers schrijven en - nog erger - 'zingen'.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij kan verrekte goed zingen vind ik. Maar die muziek van 'm is zo nietszeggend.
vanvelzen is leuk manneke.. maar als hij hoog gaat zingen is niet echt fijn om aan te horenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij kan verrekte goed zingen vind ik. Maar die muziek van 'm is zo nietszeggend.
Ancilla zou toch niet meer in de Freaknacht komen of komt ze alleen wanneer/nu Giel er niet is ??quote:
Fijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef themauster het volgende:
Mars is opgenomen in de playlist lees ik net in een berichtje van domien op twitter
http://www.schoonenberg.nl/quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat zeggie?
*ook nog 'n gehoorapparaat bestellen gaat*
Muziek. Smaak. Verschil.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:49 schreef karoltje het volgende:
Michiel zei vanochtend dat ze vannacht echt voor het aller-aller-allerlaatst is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ancilla zou toch niet meer in de Freaknacht komen of komt ze alleen wanneer/nu Giel er niet is ??
quote:
Ik ben weg.quote:Groningen - Zonnelaan 281-b
Openingstijden:
Vrijdag 09:00 - 17:30
Neuh, dat valt ook wel mee. Er zijn gewoon wat mensen die vinden dan 3FM op Studio Brussel moet gaan lijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:49 schreef karoltje het volgende:
Daar ben ik het toch wel mee eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, dat valt ook wel mee. Er zijn gewoon wat mensen die vinden dan 3FM op Studio Brussel moet gaan lijken.
De onthulling van de nieuwe MH is altijd een zeer positief of juist negatief moment van de week hier.
Dan zal het voor haar een leuke uitzending zo worden, nu ze niet meer als meubilair behandeld wordt (het taart 'incident' even buiten beschouwing gelaten . . .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:58 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zei vanochtend dat ze vannacht echt voor het aller-aller-allerlaatst is.
Taartquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan zal het voor haar een leuke uitzending zo worden, nu ze niet meer als meubilair behandeld wordt (het taart 'incident' even buiten beschouwing gelaten . . .
Heb je ook de Prospekt's March EP?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef Brennel het volgende:
* Brennel slingert Coldplay's Viva La Vida Or Death & All His Friends aan
Ik vraag me meer af wat voor incident we vannacht zullen krijgen. Michiel en Ancilla in de Freaknacht wordt altijd een hilarische chaos.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan zal het voor haar een leuke uitzending zo worden, nu ze niet meer als meubilair behandeld wordt (het taart 'incident' even buiten beschouwing gelaten . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |