quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt het ook altijd maar over 1 ding
Ja hoor, koeien kunnen voor koeien kiezen, stieren voor stieren, het is maar net wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar een vrouw kan dus ook een koe hebben?
Of heeft ze dan een stier die ze ook weer kwijtraakt als hij een betere koe vindt?
En andersom, als die koe een betere stier vindt?
Ik vind het maar verwarrend, al die beesten
Dat valt toch best wel mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t liefst een combi, maar heb ook een heel lief, mintgroen met roze en bloemetjes setje.
Kreeg te horen dat t meer iets voor mn dochtertje was
Te lief voor mij denk ik![]()
Ik heb het gewoon liever over mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hoor, koeien kunnen voor koeien kiezen, stieren voor stieren, het is maar net wat je zelf wilt
Of ze de stier kwijtraakt als hij een betere koe vindt? Tjsa.. als het gras groener is? Je weet hoe gek ze op gras zijn
Maar, in alle eerlijkheid, ik denk dat als de stier blij is met de koe en de koe blij is met de stier, ze niet zo snel geinteresseerd zullen zijn in andere beestjes in de wei. Het is niet verwarrend, het is eigenlijk heel simpel
dat was hopelijk niet jullie eerste (en dus laatstequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t liefst een combi, maar heb ook een heel lief, mintgroen met roze en bloemetjes setje.
Kreeg te horen dat t meer iets voor mn dochtertje was
Te lief voor mij denk ik![]()
klinkt een stuk aantrekkelijker!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon liever over mannen en vrouwen
Nou, ik vind de beeldspraak "het gras is groener" wel heel leuk in dezequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het gewoon liever over mannen en vrouwen![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet DUS, hij had me anders toch nog wel een keer gewildquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat was hopelijk niet jullie eerste (en dus laatste) keer
mintgroen lees ik hier boven zelfsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik vind de beeldspraak "het gras is groener" wel heel leuk in deze
Maar is goed, mannen, vrouwen, whatever suites you
Ja, dat gras komt nu wel goed uit iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik vind de beeldspraak "het gras is groener" wel heel leuk in deze
Maar is goed, mannen, vrouwen, whatever suites you
haha..quote:
Dealquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slim, heel slimquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik waag me niet eens in een rubber bootje
Ik vind het echt een heel leuk, lief setjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mintgroen lees ik hier boven zelfs
Goed zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha..
En gister was wel interessant haha.. Vanavond komt ie weer. en verder geen details![]()
Zegt genoeg natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha..
En gister was wel interessant haha.. Vanavond komt ie weer. en verder geen details![]()
Je bent steeds meer aan het loskomen in 2009 he Boxquote:
Heb je zo'n goede O&N gehad dat je die ene punt van mij helemaal vergeten bent ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent steeds meer aan het loskomen in 2009 he Box
En ik wacht nog steeds. 2 - 0 voor nog altijd
dan heb je het goed gemaakt toen het setje uit wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet DUS, hij had me anders toch nog wel een keer gewild
Daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel leuk, lief setje
Past wel bij me
Ja kennelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je zo'n goede O&N gehad dat je die ene punt van mij helemaal vergeten bent ?
Zo zie je maar weer drank maakt meer kapot dan je lief is, het was 2-1
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je het goed gemaakt toen het setje uit was
Dat moet dan wel meer zijn dan een mint setje met roze en bloemetjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar gaat het toch omJij moet het leuk vinden en je er lekker in voelen. Dat de man in kwestie het niks vind is dan toch een beetje zijn probleem. Tenzij hij er dermate inpotent van raakt dat het je verdere avond bezigheden vergalt uiteraard. Dan is het beter om het niet aan te doen als je een stukje gaat trein reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |