quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt het ook altijd maar over 1 ding
Ja hoor, koeien kunnen voor koeien kiezen, stieren voor stieren, het is maar net wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar een vrouw kan dus ook een koe hebben?
Of heeft ze dan een stier die ze ook weer kwijtraakt als hij een betere koe vindt?
En andersom, als die koe een betere stier vindt?
Ik vind het maar verwarrend, al die beesten
Dat valt toch best wel mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t liefst een combi, maar heb ook een heel lief, mintgroen met roze en bloemetjes setje.
Kreeg te horen dat t meer iets voor mn dochtertje was
Te lief voor mij denk ik![]()
Ik heb het gewoon liever over mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hoor, koeien kunnen voor koeien kiezen, stieren voor stieren, het is maar net wat je zelf wilt
Of ze de stier kwijtraakt als hij een betere koe vindt? Tjsa.. als het gras groener is? Je weet hoe gek ze op gras zijn
Maar, in alle eerlijkheid, ik denk dat als de stier blij is met de koe en de koe blij is met de stier, ze niet zo snel geinteresseerd zullen zijn in andere beestjes in de wei. Het is niet verwarrend, het is eigenlijk heel simpel
dat was hopelijk niet jullie eerste (en dus laatstequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t liefst een combi, maar heb ook een heel lief, mintgroen met roze en bloemetjes setje.
Kreeg te horen dat t meer iets voor mn dochtertje was
Te lief voor mij denk ik![]()
klinkt een stuk aantrekkelijker!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon liever over mannen en vrouwen
Nou, ik vind de beeldspraak "het gras is groener" wel heel leuk in dezequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het gewoon liever over mannen en vrouwen![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet DUS, hij had me anders toch nog wel een keer gewildquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat was hopelijk niet jullie eerste (en dus laatste) keer
mintgroen lees ik hier boven zelfsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik vind de beeldspraak "het gras is groener" wel heel leuk in deze
Maar is goed, mannen, vrouwen, whatever suites you
Ja, dat gras komt nu wel goed uit iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik vind de beeldspraak "het gras is groener" wel heel leuk in deze
Maar is goed, mannen, vrouwen, whatever suites you
haha..quote:
Dealquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slim, heel slimquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik waag me niet eens in een rubber bootje
Ik vind het echt een heel leuk, lief setjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mintgroen lees ik hier boven zelfs
Goed zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha..
En gister was wel interessant haha.. Vanavond komt ie weer. en verder geen details![]()
Zegt genoeg natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha..
En gister was wel interessant haha.. Vanavond komt ie weer. en verder geen details![]()
Je bent steeds meer aan het loskomen in 2009 he Boxquote:
Heb je zo'n goede O&N gehad dat je die ene punt van mij helemaal vergeten bent ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent steeds meer aan het loskomen in 2009 he Box
En ik wacht nog steeds. 2 - 0 voor nog altijd
dan heb je het goed gemaakt toen het setje uit wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet DUS, hij had me anders toch nog wel een keer gewild
Daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel leuk, lief setje
Past wel bij me
Ja kennelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je zo'n goede O&N gehad dat je die ene punt van mij helemaal vergeten bent ?
Zo zie je maar weer drank maakt meer kapot dan je lief is, het was 2-1
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je het goed gemaakt toen het setje uit was
Dat moet dan wel meer zijn dan een mint setje met roze en bloemetjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar gaat het toch omJij moet het leuk vinden en je er lekker in voelen. Dat de man in kwestie het niks vind is dan toch een beetje zijn probleem. Tenzij hij er dermate inpotent van raakt dat het je verdere avond bezigheden vergalt uiteraard. Dan is het beter om het niet aan te doen als je een stukje gaat trein reizen
Zo erg vond ie het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar gaat het toch omJij moet het leuk vinden en je er lekker in voelen. Dat de man in kwestie het niks vind is dan toch een beetje zijn probleem. Tenzij hij er dermate inpotent van raakt dat het je verdere avond bezigheden vergalt uiteraard. Dan is het beter om het niet aan te doen als je een stukje gaat trein reizen
Nee dat natuurlijk niet maar leuke setjes verhogen natuurlijk wel het effectquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo erg vond ie het nou ook weer niet
En bovendien gaat t ook gewoon uit hoor, t zit niet vastgeplakt
Klopt maar als we daarop staan dat ze het aanhebben wie weet wat jij dan niet moet aantrekken tegen je zin. Dus laat de vrouw maar lekker kiezen, is 95% van de keren toch altijd wel goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dat natuurlijk niet maar leuke setjes verhogen natuurlijk wel het effect
Het IS een leuk setje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dat natuurlijk niet maar leuke setjes verhogen natuurlijk wel het effect
Lang leve variatiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het IS een leuk setje.
Heel lief en onschuldig enzo
Zijn zat mannen die dat leuk vinden, verhoogt het idee dat je ook echt lief en onschuldig BENT
Gaat het een beetje Sedanquote:
mannen die je nog niet kennen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn zat mannen die dat leuk vinden, verhoogt het idee dat je ook echt lief en onschuldig BENT
Waarschijnlijk welquote:
Kan beter, koorts, keel eruit gehoest en stuk of wat keer wakker geweest, 5uur toch maar aspirine gehaald want m'n hoofd stond op springen.quote:
Vindt jij JB niet lief dan? Ik welquote:
Zo voelde ik me ook 4 dagen langquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan beter, koorts, keel eruit gehoest en stuk of wat keer wakker geweest, 5uur toch maar aspirine gehaald want m'n hoofd stond op springen.
Hoe zo niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tsss
Echt, dat beeld van jullie zit zo scheef
Anyway, dat heeft niks met single-zijn te maken
Ander onderwerp
Ik probeer het dan ook helemaal nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zo niet?
En mijn beeld van jouw. Tja volgens mij probeer je heel onschuldig te doen maar dat lukt niet echt.
Beterschap.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan beter, koorts, keel eruit gehoest en stuk of wat keer wakker geweest, 5uur toch maar aspirine gehaald want m'n hoofd stond op springen.
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap.
Misschien wil je JB je wel komen verzorgen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap.
Oh je bent helemaal niet onschuldig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik probeer het dan ook helemaal niet
Nog 2.5 dagen tegaan dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook 4 dagen langNu ben ik wat beter gelukkig
En ik ben nogwel ziekquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap.
Niet doen Tijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vindt jij JB niet lief dan? Ik welOnschuldig is een ander verhaal
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
Commercial vanuit gezichtspunt vagina
Natuurlijk ga ik het filmpje kijken en nu weet ik niet goed wat ik moet denken
Hoezo niet?quote:
Nee, maar zo erg als sommigen hier denken, ben ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh je bent helemaal niet onschuldig.
Wat een kut filmpjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
Ja gewoon vreemd en vaagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja weet niet, beetje domme reclame (zeker zonder geluid)
Het lijkt me niet geschikt om dit op het werk te kijken, is t wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
Geen nut eigenlijk volgens mij. Vind het nou niet echt heel boeiend om te zien hoe mijn vagina het ziet. Die hou ik vaak in het donkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja gewoon vreemd en vaagWat heeft het in godsnaam voor nut? Alsof vrouwen niet weten wat er allemaal aan de gang is
Jewel hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Het lijkt me niet geschikt om dit op het werk te kijken, is t wel?
Je ziet niks eigenlijk. Je moet denken dat ze een camera op de vagina hebben geplakt en dat is het. Dus je ziet niets van de vagina zelfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Het lijkt me niet geschikt om dit op het werk te kijken, is t wel?
Wie hebben er een afspraakje dit weekend iemand?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen SC he...
Alleen even geen inspiratie voor een onderwerp dan
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie hebben er een afspraakje dit weekend iemand?
En dan nog over een kutonderwerp ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen SC he...
Alleen even geen inspiratie voor een onderwerp dan
Hey, je wist niks dus ik verzin wel watquote:
Valentijnsdag zelf vind ik echtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan nog over een kutonderwerp ook.![]()
Misschien nog een beetje vroeg maar wat vinden jullie van Valentijnsdag?
Dan ben ik er niet. Dus ik hou er geen rekening meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
zie editquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, je wist niks dus ik verzin wel wat
Ik ga morgen uit eten, cocktails drinken en daarna op stap met een vriendin. En reken maar dat ik zin heb om een portie te flirten! Als ik een leuke man zie, ga ik eens even lekker eyeflirten en misschien een praatje maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
Vind het eigenlijk allemaal niet heel boeiend. Misschien leuk om dan wat te krijgen/geen enzo. Maar niet noodzakelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het zo commerciël wordt uigebuit valentijnsdag. Net zoals alle ander feestdagen overigens. Verder heb ik zelf weinig met valentijnsdag. Wel eens een kaartje gestuurd met valentijnsdag maar zelf nooit iets gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Valentijnsdag zelf vind ik echtmijn ervaringen met valentijnsdag zijn "minder"
Hetzelfde als van kerst en vaderdag. Spontaniteit is ondergewaardeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Leuke weekendplannen dus! Feestdagen zijn over maar we feesten gewoon door natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga morgen uit eten, cocktails drinken en daarna op stap met een vriendin. En reken maar dat ik zin heb om een portie te flirten! Als ik een leuke man zie, ga ik eens even lekker eyeflirten en misschien een praatje maken.
Ik heb er dacht ik ook nooit eentje gehad. Ja eentje tijdens een relatie, nooit zo'n geheime van wie je de afzender niet weetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het zo commerciël wordt uigebuit valentijnsdag. Net zoals alle ander feestdagen overigens. Verder heb ik zelf weinig met valentijnsdag. Wel eens een kaartje gestuurd met valentijnsdag maar zelf nooit iets gehad.
* tijnbrein krijgt deja vu
Kijk weer een nieuwe partij date verhalenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga morgen uit eten, cocktails drinken en daarna op stap met een vriendin. En reken maar dat ik zin heb om een portie te flirten! Als ik een leuke man zie, ga ik eens even lekker eyeflirten en misschien een praatje maken.
Geheime kaartjes lijken me ook niksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er dacht ik ook nooit eentje gehad. Ja eentje tijdens een relatie, nooit zo'n geheime van wie je de afzender niet weet
En jij box, wat ga jij doen voor leuks?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk weer een nieuwe partij date verhalen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
JB, ga zo eens een mailtje sturen naar je werkgever
Ik had er dit jaar misschien voor het eerst sinds tijden wel een paar willen sturen maar ja ik zit dan al 2 weken in het buitenland en het duurt dan nog ruim 2 weken voor ik terug ben. Dus dat gaat niet op. En nee, normale, geen geheime.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geheime kaartjes lijken me ook niksBeetje dom staan gaan afvragen van wie het is, als het blijkt dat het een flauwe grap is van vrienden ofzo.
Trouwens vorig jaar wel een kaartje gehad van Sexy_Sadie
Dat van mij is geen date hoor, werd gevraagd naar een afspraakquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk weer een nieuwe partij date verhalen
Als het maar een leuke afspraak isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat van mij is geen date hoor, werd gevraagd naar een afspraak
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het maar een leuke afspraak is
Hey D_Hquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
JB, ga zo eens een mailtje sturen naar je werkgever
Mooi zo! Ik ga denk ik een voorproefje van mijn vakantie nemen en bepaalde dingen alvast klaarleggenquote:
De koeien vanaf post 200 vorig topic was wel okquote:
Ik voelde me aangesprokenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De koeien vanaf post 200 vorig topic was wel ok
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar jouw afspraakje gaat niet zo leuk wordenquote:
Ik niet, dat heb ik pas bij varkensquote:
Ach, dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar jouw afspraakje gaat niet zo leuk worden
het ging niet specifiek over jou, maar in het algemeen. maar het is wel goed voor de bewustwordingquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk allemaal niet heel boeiend. Misschien leuk om dan wat te krijgen/geen enzo. Maar niet noodzakelijk.
en 2 dagen daarvoor ben ik jarig, dus vergeet het vaak ook net als m'n verjaardag vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |