quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt het ook altijd maar over 1 ding
Ja hoor, koeien kunnen voor koeien kiezen, stieren voor stieren, het is maar net wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar een vrouw kan dus ook een koe hebben?
Of heeft ze dan een stier die ze ook weer kwijtraakt als hij een betere koe vindt?
En andersom, als die koe een betere stier vindt?
Ik vind het maar verwarrend, al die beesten
Dat valt toch best wel mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t liefst een combi, maar heb ook een heel lief, mintgroen met roze en bloemetjes setje.
Kreeg te horen dat t meer iets voor mn dochtertje was
Te lief voor mij denk ik![]()
Ik heb het gewoon liever over mannen en vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hoor, koeien kunnen voor koeien kiezen, stieren voor stieren, het is maar net wat je zelf wilt
Of ze de stier kwijtraakt als hij een betere koe vindt? Tjsa.. als het gras groener is? Je weet hoe gek ze op gras zijn
Maar, in alle eerlijkheid, ik denk dat als de stier blij is met de koe en de koe blij is met de stier, ze niet zo snel geinteresseerd zullen zijn in andere beestjes in de wei. Het is niet verwarrend, het is eigenlijk heel simpel
dat was hopelijk niet jullie eerste (en dus laatstequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t liefst een combi, maar heb ook een heel lief, mintgroen met roze en bloemetjes setje.
Kreeg te horen dat t meer iets voor mn dochtertje was
Te lief voor mij denk ik![]()
klinkt een stuk aantrekkelijker!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon liever over mannen en vrouwen
Nou, ik vind de beeldspraak "het gras is groener" wel heel leuk in dezequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het gewoon liever over mannen en vrouwen![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet DUS, hij had me anders toch nog wel een keer gewildquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat was hopelijk niet jullie eerste (en dus laatste) keer
mintgroen lees ik hier boven zelfsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik vind de beeldspraak "het gras is groener" wel heel leuk in deze
Maar is goed, mannen, vrouwen, whatever suites you
Ja, dat gras komt nu wel goed uit iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik vind de beeldspraak "het gras is groener" wel heel leuk in deze
Maar is goed, mannen, vrouwen, whatever suites you
haha..quote:
Dealquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Slim, heel slimquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik waag me niet eens in een rubber bootje
Ik vind het echt een heel leuk, lief setjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mintgroen lees ik hier boven zelfs
Goed zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha..
En gister was wel interessant haha.. Vanavond komt ie weer. en verder geen details![]()
Zegt genoeg natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha..
En gister was wel interessant haha.. Vanavond komt ie weer. en verder geen details![]()
Je bent steeds meer aan het loskomen in 2009 he Boxquote:
Heb je zo'n goede O&N gehad dat je die ene punt van mij helemaal vergeten bent ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je bent steeds meer aan het loskomen in 2009 he Box
En ik wacht nog steeds. 2 - 0 voor nog altijd
dan heb je het goed gemaakt toen het setje uit wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet DUS, hij had me anders toch nog wel een keer gewild
Daar gaat het toch omquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het echt een heel leuk, lief setje
Past wel bij me
Ja kennelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je zo'n goede O&N gehad dat je die ene punt van mij helemaal vergeten bent ?
Zo zie je maar weer drank maakt meer kapot dan je lief is, het was 2-1
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je het goed gemaakt toen het setje uit was
Dat moet dan wel meer zijn dan een mint setje met roze en bloemetjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar gaat het toch omJij moet het leuk vinden en je er lekker in voelen. Dat de man in kwestie het niks vind is dan toch een beetje zijn probleem. Tenzij hij er dermate inpotent van raakt dat het je verdere avond bezigheden vergalt uiteraard. Dan is het beter om het niet aan te doen als je een stukje gaat trein reizen
Zo erg vond ie het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar gaat het toch omJij moet het leuk vinden en je er lekker in voelen. Dat de man in kwestie het niks vind is dan toch een beetje zijn probleem. Tenzij hij er dermate inpotent van raakt dat het je verdere avond bezigheden vergalt uiteraard. Dan is het beter om het niet aan te doen als je een stukje gaat trein reizen
Nee dat natuurlijk niet maar leuke setjes verhogen natuurlijk wel het effectquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo erg vond ie het nou ook weer niet
En bovendien gaat t ook gewoon uit hoor, t zit niet vastgeplakt
Klopt maar als we daarop staan dat ze het aanhebben wie weet wat jij dan niet moet aantrekken tegen je zin. Dus laat de vrouw maar lekker kiezen, is 95% van de keren toch altijd wel goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dat natuurlijk niet maar leuke setjes verhogen natuurlijk wel het effect
Het IS een leuk setje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dat natuurlijk niet maar leuke setjes verhogen natuurlijk wel het effect
Lang leve variatiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het IS een leuk setje.
Heel lief en onschuldig enzo
Zijn zat mannen die dat leuk vinden, verhoogt het idee dat je ook echt lief en onschuldig BENT
Gaat het een beetje Sedanquote:
mannen die je nog niet kennen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn zat mannen die dat leuk vinden, verhoogt het idee dat je ook echt lief en onschuldig BENT
Waarschijnlijk welquote:
Kan beter, koorts, keel eruit gehoest en stuk of wat keer wakker geweest, 5uur toch maar aspirine gehaald want m'n hoofd stond op springen.quote:
Vindt jij JB niet lief dan? Ik welquote:
Zo voelde ik me ook 4 dagen langquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan beter, koorts, keel eruit gehoest en stuk of wat keer wakker geweest, 5uur toch maar aspirine gehaald want m'n hoofd stond op springen.
Hoe zo niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tsss
Echt, dat beeld van jullie zit zo scheef
Anyway, dat heeft niks met single-zijn te maken
Ander onderwerp
Ik probeer het dan ook helemaal nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe zo niet?
En mijn beeld van jouw. Tja volgens mij probeer je heel onschuldig te doen maar dat lukt niet echt.
Beterschap.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan beter, koorts, keel eruit gehoest en stuk of wat keer wakker geweest, 5uur toch maar aspirine gehaald want m'n hoofd stond op springen.
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap.
Misschien wil je JB je wel komen verzorgen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap.
Oh je bent helemaal niet onschuldig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik probeer het dan ook helemaal niet
Nog 2.5 dagen tegaan dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook 4 dagen langNu ben ik wat beter gelukkig
En ik ben nogwel ziekquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beterschap.
Niet doen Tijn.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vindt jij JB niet lief dan? Ik welOnschuldig is een ander verhaal
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
Commercial vanuit gezichtspunt vagina
Natuurlijk ga ik het filmpje kijken en nu weet ik niet goed wat ik moet denken
Hoezo niet?quote:
Nee, maar zo erg als sommigen hier denken, ben ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh je bent helemaal niet onschuldig.
Wat een kut filmpjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
Ja gewoon vreemd en vaagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja weet niet, beetje domme reclame (zeker zonder geluid)
Het lijkt me niet geschikt om dit op het werk te kijken, is t wel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Belsezar het volgende:
Geen nut eigenlijk volgens mij. Vind het nou niet echt heel boeiend om te zien hoe mijn vagina het ziet. Die hou ik vaak in het donkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja gewoon vreemd en vaagWat heeft het in godsnaam voor nut? Alsof vrouwen niet weten wat er allemaal aan de gang is
Jewel hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Het lijkt me niet geschikt om dit op het werk te kijken, is t wel?
Je ziet niks eigenlijk. Je moet denken dat ze een camera op de vagina hebben geplakt en dat is het. Dus je ziet niets van de vagina zelfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Het lijkt me niet geschikt om dit op het werk te kijken, is t wel?
Wie hebben er een afspraakje dit weekend iemand?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen SC he...
Alleen even geen inspiratie voor een onderwerp dan
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie hebben er een afspraakje dit weekend iemand?
En dan nog over een kutonderwerp ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Geen SC he...
Alleen even geen inspiratie voor een onderwerp dan
Hey, je wist niks dus ik verzin wel watquote:
Valentijnsdag zelf vind ik echtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan nog over een kutonderwerp ook.![]()
Misschien nog een beetje vroeg maar wat vinden jullie van Valentijnsdag?
Dan ben ik er niet. Dus ik hou er geen rekening meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
zie editquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey, je wist niks dus ik verzin wel wat
Ik ga morgen uit eten, cocktails drinken en daarna op stap met een vriendin. En reken maar dat ik zin heb om een portie te flirten! Als ik een leuke man zie, ga ik eens even lekker eyeflirten en misschien een praatje maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
Vind het eigenlijk allemaal niet heel boeiend. Misschien leuk om dan wat te krijgen/geen enzo. Maar niet noodzakelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het zo commerciėl wordt uigebuit valentijnsdag. Net zoals alle ander feestdagen overigens. Verder heb ik zelf weinig met valentijnsdag. Wel eens een kaartje gestuurd met valentijnsdag maar zelf nooit iets gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Valentijnsdag zelf vind ik echtmijn ervaringen met valentijnsdag zijn "minder"
Hetzelfde als van kerst en vaderdag. Spontaniteit is ondergewaardeerd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
quote:
Leuke weekendplannen dus! Feestdagen zijn over maar we feesten gewoon door natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga morgen uit eten, cocktails drinken en daarna op stap met een vriendin. En reken maar dat ik zin heb om een portie te flirten! Als ik een leuke man zie, ga ik eens even lekker eyeflirten en misschien een praatje maken.
Ik heb er dacht ik ook nooit eentje gehad. Ja eentje tijdens een relatie, nooit zo'n geheime van wie je de afzender niet weetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het zo commerciėl wordt uigebuit valentijnsdag. Net zoals alle ander feestdagen overigens. Verder heb ik zelf weinig met valentijnsdag. Wel eens een kaartje gestuurd met valentijnsdag maar zelf nooit iets gehad.
* tijnbrein krijgt deja vu
Kijk weer een nieuwe partij date verhalenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga morgen uit eten, cocktails drinken en daarna op stap met een vriendin. En reken maar dat ik zin heb om een portie te flirten! Als ik een leuke man zie, ga ik eens even lekker eyeflirten en misschien een praatje maken.
Geheime kaartjes lijken me ook niksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er dacht ik ook nooit eentje gehad. Ja eentje tijdens een relatie, nooit zo'n geheime van wie je de afzender niet weet
En jij box, wat ga jij doen voor leuks?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk weer een nieuwe partij date verhalen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
JB, ga zo eens een mailtje sturen naar je werkgever
Ik had er dit jaar misschien voor het eerst sinds tijden wel een paar willen sturen maar ja ik zit dan al 2 weken in het buitenland en het duurt dan nog ruim 2 weken voor ik terug ben. Dus dat gaat niet op. En nee, normale, geen geheime.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geheime kaartjes lijken me ook niksBeetje dom staan gaan afvragen van wie het is, als het blijkt dat het een flauwe grap is van vrienden ofzo.
Trouwens vorig jaar wel een kaartje gehad van Sexy_Sadie
Dat van mij is geen date hoor, werd gevraagd naar een afspraakquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kijk weer een nieuwe partij date verhalen
Als het maar een leuke afspraak isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat van mij is geen date hoor, werd gevraagd naar een afspraak
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het maar een leuke afspraak is
Hey D_Hquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
JB, ga zo eens een mailtje sturen naar je werkgever
Mooi zo! Ik ga denk ik een voorproefje van mijn vakantie nemen en bepaalde dingen alvast klaarleggenquote:
De koeien vanaf post 200 vorig topic was wel okquote:
Ik voelde me aangesprokenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De koeien vanaf post 200 vorig topic was wel ok
[..]
Ja maar jouw afspraakje gaat niet zo leuk wordenquote:
Ik niet, dat heb ik pas bij varkensquote:
Ach, dat zien we dan wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar jouw afspraakje gaat niet zo leuk worden
het ging niet specifiek over jou, maar in het algemeen. maar het is wel goed voor de bewustwordingquote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk allemaal niet heel boeiend. Misschien leuk om dan wat te krijgen/geen enzo. Maar niet noodzakelijk.
en 2 dagen daarvoor ben ik jarig, dus vergeet het vaak ook net als m'n verjaardag vaak
Dat eerste wist ik sowieso wel hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
het ging niet specifiek over jou, maar in het algemeen. maar het is wel goed voor de bewustwording
zolang jij geen zure melk geeft is er niks aan de hand
Jij wordt nergens mee vergelekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik niet, dat heb ik pas bij varkens
Huhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat van mij is geen date hoor, werd gevraagd naar een afspraak
[..]
Nou ja, als ik afspraak denk, kan dat vanalles zijn, bij een date denk ik aan romantisch en evt opbloeiende verliefdheden enzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Huhwat is dat nu voor iets vaags ? Klinkt als een date maar dan met een nederlandse naam er aan
jij gaat dus gewoon neuken het weekendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, als ik afspraak denk, kan dat vanalles zijn, bij een date denk ik aan romantisch en evt opbloeiende verliefdheden enzo
Ieuw, verliefdheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, als ik afspraak denk, kan dat vanalles zijn, bij een date denk ik aan romantisch en evt opbloeiende verliefdheden enzo
Ach zo veel waarde hecht ik er nu ook weer niet aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er dacht ik ook nooit eentje gehad. Ja eentje tijdens een relatie, nooit zo'n geheime van wie je de afzender niet weet
Inderdaad. Een afspraak maak je ook met de tandarts, collega's, klanten enzovoorts.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat ligt aan een zekere andere persoon, niet aan mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
jij gaat dus gewoon neuken het weekendje wil het alleen niet uitspreken zeker
Wat ben jij de laatste tijd toch voorzichtig met uitspraken e.d.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee jij bent meer een knuffelbeer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik niet, dat heb ik pas bij varkens
Jawel hoor, van mij mag dat bestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd toch voorzichtig met uitspraken e.d.Sex onderwerp mag al helemaal niet besproken worden e.d.
Ik heb een keer een ontzettend mooie bos rozen gekregen met valentijn van een "stille aanbidder".quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef mrbox het volgende:
Ow en ik verstuur niets meer met Valentijns dag elke keer dat ik wat verstuurde eindigde dat in een epic fail
choco telegrammen![]()
22quote:
Als je ooit gaat trouwen vergeet je zeker ook je trouwdag.quote:
Waarom nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd toch voorzichtig met uitspraken e.d.Sex onderwerp mag al helemaal niet besproken worden e.d.
Was je boos ja ? vertelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ontzettend mooie bos rozen gekregen met valentijn van een "stille aanbidder".
Uiteindelijk had ik wel uitgevogeld wie het was, maar ik vond hem aardig maar niet leuk. Dat vond ik toen nog best lullig.
Nee, voor hem. Ik bedoel, hij had een gruwelijk dure bos rozen gekocht en moeite gedaan, voor niks eigenlijk, omdat ik hem niet zag zitten. Ik vond het wel een heel leuk gebaar.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ze zich eerder een beetje schuldig voelde.
Je ouders kunnen inderdaad gerand staan voor een deel van de hypotheek. Maar het hangt ook af van hoeveel geld jij verdient.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef MNR het volgende:
Hey Q., gisteren hadden we het over huur- en koopwoningen voor singles.
Ben toevallig nu aan het kijken voor een koopwoning (n.a.v. jouw opmerking). Ik heb er totaal geen verstand van, maar hoe weet je nu of een koopwoning betaalbaar voor je is? Even heel globaal en grof bekeken.
Ik vraag het hier net een collega van me en die zegt dat 150.000 een normaal bedrag is als je ouders bijspringen.
(dit is wel erg relaxed om met singles te bespreken)
Ligt compleet aan wat je verdient, en hoe je je hypotheek wil opbouwen, volledig aflossingsvrij is bv goedkoper en met een flinke aflossing/opbouw. En wat je zelf onder betaalbaar verstaat, hoe je huidige lasten zijn opgebouwd en wat je nog meer aan kosten gaat krijgen als je gaat kopen. Samengevat: daar kan ik zo geen uitspraak over doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef MNR het volgende:
Ben toevallig nu aan het kijken voor een koopwoning (n.a.v. jouw opmerking). Ik heb er totaal geen verstand van, maar hoe weet je nu of een koopwoning betaalbaar voor je is? Even heel globaal en grof bekeken.
Ik vraag het hier net een collega van me en die zegt dat 150.000 een normaal bedrag is als je ouders bijspringen.
(dit is wel erg relaxed om met singles te bespreken)
Dat begrijp ik, ik ben op zoek naar concrete bedragenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
Je ouders kunnen inderdaad gerand staan voor een deel van de hypotheek. Maar het hangt ook af van hoeveel geld jij verdient.
Ok, thanksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Q. het volgende:
Ligt compleet aan wat je verdient, en hoe je je hypotheek wil opbouwen, volledig aflossingsvrij is bv goedkoper en met een flinke aflossing/opbouw. En wat je zelf onder betaalbaar verstaat, hoe je huidige lasten zijn opgebouwd en wat je nog meer aan kosten gaat krijgen als je gaat kopen. Samengevat: daar kan ik zo geen uitspraak over doen.![]()
Daar kan ik je niet aan helpen dat zou je echt aan een hypotheekadviseur moeten vragen die hebben er veel meer vestand van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik ben op zoek naar concrete bedragen
Toch jammer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens net te horen gekregen dat ik niet ben aangenomen bij Deltares. Ze vonden mij toch niet geschikt.
Je moet natuurlijk nog wel de maandelijkse lasten kunnen opbrengen, zelfs als je ouders garant staan voor de initiėle lening. En rekening houden met de kosten koper en met name de verhuisbelasting overdrachtsbelasting.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef MNR het volgende:
Sorry na de basisschool heb ik geen Nederlands meer gehad op school.quote:
Dat hangt van het eigen inkomen af, en het inkomen van degene die eventueel garant staat. Maar vrijwel alle banken hebben zo'n online calculator, die een indicatie geeft van hoeveel je ongeveer kunt lenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef MNR het volgende:
Die kans is absoluut aanwezig jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je ooit gaat trouwen vergeet je zeker ook je trouwdag.
Die laatste kan je meefinancieren in je hypotheek, dat scheelt. Anders was het helemaal onbetaalbaar geweest. Maar mijn hypotheekbedrag is idd zo'n 10.000 euro duurder dan de koopsom van mijn huis door de kosten koper.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk nog wel de maandelijkse lasten kunnen opbrengen, zelfs als je ouders garant staan voor de initiėle lening. En rekening houden met de kosten koper en met name de verhuisbelasting overdrachtsbelasting.
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant zou ik het daar waarschijnlijk toch niet naar mijn zin hebben gehad aangezien ik toch liever iets anders doet dan wat ze daar doen.quote:
It shows.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry na de basisschool heb ik geen Nederlands meer gehad op school.
Ik dacht dat vrouw altijd alles zo goed konden onthouden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die kans is absoluut aanwezig ja
En vergeet bij een flat de service kosten niet in je berekening mee te nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Yup, zo'n 10% is "normaal". Maar wel iets om rekening mee te houden, zeker aangezien MNR aangaf dat ze niet noodzakelijk jaren op een plek wil blijven zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Die laatste kan je meefinancieren in je hypotheek, dat scheelt. Anders was het helemaal onbetaalbaar geweest. Maar mijn hypotheekbedrag is idd zo'n 10.000 euro duurder dan de koopsom van mijn huis door de kosten koper.
Daar kan je ook een hoop lol aan beleven hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, voor hem. Ik bedoel, hij had een gruwelijk dure bos rozen gekocht en moeite gedaan, voor niks eigenlijk, omdat ik hem niet zag zitten. Ik vond het wel een heel leuk gebaar.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die kans is absoluut aanwezig ja
Misschien is er iemand die mijn Nederlandse les kan geven.quote:
Als ze niet met jou getrouwd is, snap ik dat meppen van je niet zo goed.quote:
Ik wil helemaal niet dat mijn ouders garant staan. Daarom wil ik ook achterhalen of ik ook iets kan kopen zonder hen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:01 schreef Litpho het volgende:
Je moet natuurlijk nog wel de maandelijkse lasten kunnen opbrengen, zelfs als je ouders garant staan voor de initiėle lening. En rekening houden met de kosten koper en met name de verhuisbelasting overdrachtsbelasting.
Ik denk dat je meer hebt aan andermans Nederlandse lesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is er iemand die mijn Nederlandse les kan geven.Bij voorkeur een vrouw.
VVE bijdrage dus.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
En vergeet bij een flat de service kosten niet in je berekening mee te nemen.
Inderdaad dat kan ook aardig oplopen ik betaal 136 euro per maand.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah thanksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef Techno het volgende:
Dat hangt van het eigen inkomen af, en het inkomen van degene die eventueel garant staat. Maar vrijwel alle banken hebben zo'n online calculator, die een indicatie geeft van hoeveel je ongeveer kunt lenen.
Dat hoort bij het kopen. Het lijkt wel alsof de hypotheekverstrekkers afspraken hebben gemaakt met de leveranciers van bloeddrukverlagende middelen. My god, wat was dat een drama zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft nu een koopwoning voor haar alleen nadat zij en haar vriend uit elkaar zijn gegaan. Die heeft echt wel last gehad van geldstress. Die stress wil ik echt voorkomen.
Dat weet ik, heb ik nu ook al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:05 schreef mrbox het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze niet met jou getrouwd is, snap ik dat meppen van je niet zo goed.
Ik heb mijn huis gekocht zonder steun van mijn ouders. Afhankelijk van waar je woont en hoeveel jij verdient kan jij best een huis kopen dat ook nog betaalbaar is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat mijn ouders garant staan. Daarom wil ik ook achterhalen of ik ook iets kan kopen zonder hen.
Voor de rest is het allemaal een vaag gebeuren voor me en ik houd er wel van om iets van informatie in te winnen voordat ik me in zo'n situatie ga begeven. Een vriendin van mij heeft nu een koopwoning voor haar alleen nadat zij en haar vriend uit elkaar zijn gegaan. Die heeft echt wel last gehad van geldstress. Die stress wil ik echt voorkomen.
Maar goed, zo wordt het niet echt een singles onderwerp meer he? Ik zal mijn informatie wel ergens anders inwinnen
Mijn ouders moesten garant staan maar dat kwam doordat ik een jaarcontract had toen nog. Puur op mijn salaris was dat niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb mijn huis gekocht zonder steun van mijn ouders. Afhankelijk van waar je woont en hoeveel jij verdient kan jij best een huis kopen dat ook nog betaalbaar is.
Ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer hebt aan andermans Nederlandse les.
Bij mij niet. Ik had toen ook een jaarcontract.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten garant staan maar dat kwam doordat ik een jaarcontract had toen nog. Puur op mijn salaris was dat niet nodig geweest.
Soms moet je Cue beetje opvoedenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel lekker? Of Cue, ken ze beide niet zo goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar heeft ze mrCollega voor hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel lekker? Of Cue, ken ze beide niet zo goed.
Als zij nu al haar eigen verjaardag vergeet hoe moet dat dan in de toekomst als ze misschien gaat trouwen die dag gaat ze dan ook vergeten. Net zoals de verjaardag van haar partner.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stiekum wil je wel Boxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik moest mijn ex er ook aan herinneren de eerste jaren (3 jr ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij nu al haar eigen verjaardag vergeet hoe moet dat dan in de toekomst als ze misschien gaat trouwen die dag gaat ze dan ook vergeten. Net zoals de verjaardag van haar partner.
Nou, voor mij is het belangrijk om financieel onafhankelijk te blijven van de ander. Misschien dat ik daar nog anders over ga denken, maar schat de kans groot in van niet. Ik vind het gewoon geen fijn idee dat ik, mocht ik me ooit niet meer prettig voelen in mijn relatie of mocht hij vreemdgaan, dat dat me boven het hoofd hangt. Daarnaast heb ik ook snel het gevoel dat als ik financieel afhankelijk ben van iemand, diegene dan macht over mij heeft. Daar houd ik niet zo vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:09 schreef Q. het volgende:
Dat hoort bij het kopen. Het lijkt wel alsof de hypotheekverstrekkers afspraken hebben gemaakt met de leveranciers van bloeddrukverlagende middelen. My god, wat was dat een drama zeg.. En geldstress heb ik nog steeds wel.
Ah mooi. Ik houd van positieve verhalenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb mijn huis gekocht zonder steun van mijn ouders. Afhankelijk van waar je woont en hoeveel jij verdient kan jij best een huis kopen dat ook nog betaalbaar is.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gesprek net in de kantine:
Ja, en zie maar eens je puberdochters zo ver te krijgen dat ze je helpen je broek uit te doen als je naar het toilet moet!Ik mis volgens mij een stukje. Want ik snap het niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie moet er nu de broek losmaken van wie?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Daar heb je tegenwoordig een gsm voor, netjes daarin vermelden, alarmpje erop en voilą.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij nu al haar eigen verjaardag vergeet hoe moet dat dan in de toekomst als ze misschien gaat trouwen die dag gaat ze dan ook vergeten. Net zoals de verjaardag van haar partner.
* knuffelt te pletterquote:
Dat komt wel vaker voor bij mannen. Iemand die ik ken zou zijn eigen verjaardag vergeten als zijn vrouw dat niet tegen hem zegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest mijn ex er ook aan herinneren de eerste jaren (3 jr ofzo) maar dat vond ik niet zo erg, ik zei het gewoon een keer of 500 in de weken ervoor
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gesprek net in de kantine:
Ja, en zie maar eens je puberdochters zo ver te krijgen dat ze je helpen je broek uit te doen als je naar het toilet moet!Zou hem een rokje aandoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of hyves.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig een gsm voor, netjes daarin vermelden, alarmpje erop en voilą.![]()
Ik hoorde om te beginnen alleen maar dat een van zijn dochters hem moest helpen naar het toilet te gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mis volgens mij een stukje. Want ik snap het niet helemaal.Wie moet er nu de broek losmaken van wie?
Maar de postbode weet jou huis vast wel te vinden op valentijns dagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:17 schreef Tegan het volgende:
Valentijnsdag. Maar ik doe er verder ook nooit iets mee.
Ik hoop dat je snel een leuk eigen huis kan kopen. Waar woon je eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, voor mij is het belangrijk om financieel onafhankelijk te blijven van de ander. Misschien dat ik daar nog anders over ga denken, maar schat de kans groot in van niet. Ik vind het gewoon geen fijn idee dat ik, mocht ik me ooit niet meer prettig voelen in mijn relatie of mocht hij vreemdgaan, dat dat me boven het hoofd hangt. Daarnaast heb ik ook snel het gevoel dat als ik financieel afhankelijk ben van iemand, diegene dan macht over mij heeft. Daar houd ik niet zo van
[..]
Ah mooi. Ik houd van positieve verhalen
Laat hem een beetje mannelijkheid behouden en geef hem dan een kilt. Heb je ook geen gedoe meer met een boxer oid.quote:
Ik zie het zo voor me, allebei zn armen in het gips en een kort rokje (uiteraard zonder boxer) eronderquote:
Oh wacht nu snap ik het. Dat zou ik ook niet doen. Bah de gedachte alleen al dat je aan je vader moet zitten op die plek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoorde om te beginnen alleen maar dat een van zijn dochters hem moest helpen naar het toilet te gaan.
Daarna kwam ik er pas achter dat hij zijn armen gebroken had.
Zeker nog roze ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me, allebei zn armen in het gips en een kort rokje (uiteraard zonder boxer) eronder
Heel charmant
Nou. Ik heb nog nooit een valentijnskaart gehad. Behalve van vrienden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar de postbode weet jou huis vast wel te vinden op valentijns dag(of vergis ik me nu zo)
Verkapte "geef me je adres dan krijg je van mij een valentijnskaart"-post.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar de postbode weet jou huis vast wel te vinden op valentijns dag(of vergis ik me nu zo)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou. Ik heb nog nooit een valentijnskaart gehad. Behalve van vrienden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Verkapte "geef me je adres dan krijg je van mij een valentijnskaart"-post.
Als het moet moet het. Hij heeft jou plassertje ook honderden keren schoongemaaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht nu snap ik het. Dat zou ik ook niet doen. Bah de gedachte alleen al dat je aan je vader moet zitten op die plek.![]()
Jezus. Tuurlijk doe je dat. Hij deed dat ook toen jij het vroeger niet kon.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht nu snap ik het. Dat zou ik ook niet doen. Bah de gedachte alleen al dat je aan je vader moet zitten op die plek.![]()
Ik dacht het jij zegt hetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien als het echt niet anders kan dan wel. Maar liever niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jezus. Tuurlijk doe je dat. Hij deed dat ook toen jij het vroeger niet kon.
Laten wij elkaar allemaal een valentijnskaart sturen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat vind ik toch niet met elkaar te vergelijken. Maar als het moet dan zal het wel moeten ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het moet moet het. Hij heeft jou plassertje ook honderden keren schoongemaaktDat het niet fijn zal zijn om te doen is inderdaad wel zo
Het hoort allemaal bij het leven. Familie helpen. Ook al is dat minder aangenaam.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik toch niet met elkaar te vergelijken.
Wil iets zoeken in Eindhoven, Breda of Tilburg (Utrecht is inmiddels afgevallenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat je snel een leuk eigen huis kan kopen. Waar woon je eigenlijk?
Oke dat verrast mequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou. Ik heb nog nooit een valentijnskaart gehad. Behalve van vrienden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:27 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:
Oh is het vrijdag dan vandaag.quote:
Dus eigenlijk gewoon ergens in Brabant. Succes.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Wil iets zoeken in Eindhoven, Breda of Tilburg (Utrecht is inmiddels afgevallen). Maar Den Bosch is ook een optie geworden.
Sinds ik werkloos ben hou ik niet echt meer bij welke dag het is.quote:
Niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
even een beetje ontopic dan....
Wat ga jij als SINGLE dit weekend doen!?
Ruik ik daar een 3 - 1quote:
Ik ben in elk geval het hele weekend niet thuisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:23 schreef MNR het volgende:
[..]
* knuffelt te pletter
Wat vind jij van V-dag Joey?
Misschien met een partnerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor mij kan ook niemand garant staan.
Maar goed, ik kan toch geen eigen huis opbrengen, verdien te weinig (werk ook niet genoeg)
Wie weet, ooit
Over 35 jaar ofzo
Ik hoop dat ik morgen zoveel beter ben dat ik weereens wat kan gaan doen. Naar buiten enzo, vrienden zien, etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Bij ons wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben helemaal niet zo HOT als jij denkt box.
Financieel afhankelijk zit vooral in je hoofd. Je hebt een opleiding, je hebt een baan, dus je bent prima in staat om jezelf te verzorgen als een relatie op de klippen loopt. Hoe je het ook wendt of keert, als je twee inkomens hebt, dan ga je daar ook naar leven. In die zin ben je dus wederzijds afhankelijk van elkaar, maar hey, is dat niet één van de essenties van een relatie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:21 schreef MNR het volgende:
Nou, voor mij is het belangrijk om financieel onafhankelijk te blijven van de ander. Misschien dat ik daar nog anders over ga denken, maar schat de kans groot in van niet. Ik vind het gewoon geen fijn idee dat ik, mocht ik me ooit niet meer prettig voelen in mijn relatie of mocht hij vreemdgaan, dat dat me boven het hoofd hangt. Daarnaast heb ik ook snel het gevoel dat als ik financieel afhankelijk ben van iemand, diegene dan macht over mij heeft. Daar houd ik niet zo van
Oeh Bredaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Wil iets zoeken in Eindhoven, Breda of Tilburg (Utrecht is inmiddels afgevallen). Maar Den Bosch is ook een optie geworden.
zielig kijkend door het raam naar buiten starenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Als een ander garant moet staan voor jou omdat je anders geen huis kunt kopen, dan zegt dat eigenlijk al genoeg. Als je situatie het niet toelaat om een huis te kopen, moet je het gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:38 schreef Tegan het volgende:
Mijn mama kan trouwens niet eens garant staan voor mij, ookal zou ze willen. Ik moet het helemaal zelf doen.
Wederom, hoe is dat het probleem van box?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een leuke persoonlijkheid kom je ookal een heel eind hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben helemaal niet zo HOT als jij denkt box.
Nu is, zeker als single, het leenbedrag niet helemaal in overeenstemming met de maandlasten. Ik kan per maand probleemloos anderhalf keer betalen wat ik kan lenen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een ander garant moet staan voor jou omdat je anders geen huis kunt kopen, dan zegt dat eigenlijk al genoeg. Als je situatie het niet toelaat om een huis te kopen, moet je het gewoon niet doen.
Ik zou willen reageren. " ik niet eenzaam zijn, geen man zijn. Dus jou niet kunnen helpen."quote:Hoi. Mijn naam is Helen. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: brazaush@gmail.com
het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Helen
Niet het ging over Cuequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wederom, hoe is dat het probleem van box?
Ernstige relatiesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom krijg ik zo'n mail??
[..]
Ik zou willen reageren. " ik niet eenzaam zijn, geen man zijn. Dus jou niet kunnen helpen."![]()
En SCHADELIJKE gewoonten????
Waarschijnlijk stappen met mijn, eveneens single, broer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
Je kan er als Single alleen geen hypotheek voor krijgen wil je zeggen? Het enige dat ik mij kan bedenken is dat je buiten de Nationale Hypotheek Garantie valt, maar ik ben er indertijd echt van geschrokken hoeveel geld ik kon krijgen voor een hypotheek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef Litpho het volgende:
Nu is, zeker als single, het leenbedrag niet helemaal in overeenstemming met de maandlasten. Ik kan per maand probleemloos anderhalf keer betalen wat ik kan lenen.
Bij mij was het qua salaris wel mogelijk alleen qua contractduur niet. Maar het bleef wel een beetje een gok.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als een ander garant moet staan voor jou omdat je anders geen huis kunt kopen, dan zegt dat eigenlijk al genoeg. Als je situatie het niet toelaat om een huis te kopen, moet je het gewoon niet doen.
Geen idee, maar ze heeft meer aan een cursus Nederlands.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou willen reageren. " ik niet eenzaam zijn, geen man zijn. Dus jou niet kunnen helpen."![]()
Mijn collega kreeg dezelfdequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je partner periodiek bewerken met het keukengerei bijvoorbeeld. Of roken in de babykamer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
Roken, drinken, drugs etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, je kan met een tweede ondertekenaar m/v gewoon meer krijgen ivm overlijdensrisico, zelfs als je totaal inkomen hetzelfde is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er als Single alleen geen hypotheek voor krijgen wil je zeggen? Het enige dat ik mij kan bedenken is dat je buiten de Nationale Hypotheek Garantie valt, maar ik ben er indertijd echt van geschrokken hoeveel geld ik kon krijgen voor een hypotheek.
ik werk ook te weinigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor mij kan ook niemand garant staan.
Maar goed, ik kan toch geen eigen huis opbrengen, verdien te weinig (werk ook niet genoeg)
Wie weet, ooit
Over 35 jaar ofzo
Oh dan begreep ik het verkeerd.quote:
Linkje LOI sturen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
das beter hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval het hele weekend niet thuis
Ik denk wel dat ze dat bedoelt, ja. Maar toch...quote:
Uiteraard is iedere situatie weer anders. Het is wel een gegeven dat het tegenwoordig lijkt dat het kopen van een huis als recht wordt gezien, terwijl dat gewoon niet zo is. Het gaat niet alleen om het kunnen betalen van je maandelijkse lasten, maar ook over het opbouwen van een voorziening voor eventueel onderhoud etc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:48 schreef Q. het volgende:
Bij mij was het qua salaris wel mogelijk alleen qua contractduur niet. Maar het bleef wel een beetje een gok.
Daar hebben we een VVE voor bedacht in het geval van een appartement.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard is iedere situatie weer anders. Het is wel een gegeven dat het tegenwoordig lijkt dat het kopen van een huis als recht wordt gezien, terwijl dat gewoon niet zo is. Het gaat niet alleen om het kunnen betalen van je maandelijkse lasten, maar ook over het opbouwen van een voorziening voor eventueel onderhoud etc.
Ik vind het wel leukquote:
En dat vind jij niet verklaarbaar?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:49 schreef Litpho het volgende:
Nee, je kan met een tweede ondertekenaar m/v gewoon meer krijgen ivm overlijdensrisico, zelfs als je totaal inkomen hetzelfde is.
me to en trouwens ik regelde allesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens ook in mn relatie altijd het idee gehad dat ik me in mn eentje ook wel zou redden, financieel.
Ook al leefden we van zijn inkomen.
Heb het voordat we samenwoonden ook alleen gedaan (met kinderen al) en vooralsnog heb ik stukken minder gezeik om geld nu ik weer alleen met hen ben
Ik kon in mijn eentje maar 80. Daar koop je echt geen huis voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er als Single alleen geen hypotheek voor krijgen wil je zeggen? Het enige dat ik mij kan bedenken is dat je buiten de Nationale Hypotheek Garantie valt, maar ik ben er indertijd echt van geschrokken hoeveel geld ik kon krijgen voor een hypotheek.
VVE is alleen voor onderhoud aan gezamenlijke ruimtes. Als je cv ketel kapot gaat, mag je die als appartementseigenaar toch echt zelf betalen hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:51 schreef Q. het volgende:
Daar hebben we een VVE voor bedacht in het geval van een appartement.
5 keer je bruto jaarsalaris is een beetje de max die je kan lenen. (normaal gesproken)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb geen CV-ketel. En aan die moederhaard van me kan toch niets kapot gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
VVE is alleen voor onderhoud aan gezamenlijke ruimtes. Als je cv ketel kapot gaat, mag je die als appartementseigenaar toch echt zelf betalen hoor.
Vind m'n eigen verjaardag niet zo heel boeiendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet. Vind jij dat je met jouw inkomen meer zou moeten kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kon in mijn eentje maar 80. Daar koop je echt geen huis voor.
Dat soort spam kreeg ik laatst ook al.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow my God, doe mij ook zo'n vent!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef JoeyT het volgende:
![]()
Ik heb de discussie niet echt gevolgd. Ik stuur met Valentijnsdag altijd wel een kaartje en hoewel ik er niet heel veel mee heb vind ik het ook altijd leuk om er 1 te krijgen.
En als ik in de buurt ben neem ik haar ook uit eten. Ja ik ben wel pro.Hoe commercieel het dan ook mag zijn.
Heb je helemaal gelijk in. Ik vind het gewoon engquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:41 schreef AirwiN het volgende:
Financieel afhankelijk zit vooral in je hoofd. Je hebt een opleiding, je hebt een baan, dus je bent prima in staat om jezelf te verzorgen als een relatie op de klippen loopt. Hoe je het ook wendt of keert, als je twee inkomens hebt, dan ga je daar ook naar leven. In die zin ben je dus wederzijds afhankelijk van elkaar, maar hey, is dat niet één van de essenties van een relatie?
Alles is schadelijke zelfs leven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Met mate is dat heulemaal niet zo schadelijk.
Dat vind ik volledig verklaarbaar vanuit de bank. Het voelt alleen krom als je zelf in een huurwoning zit met hogere maandlasten dan je mag lenen.quote:
Het was een voorbeeld bijdehand. Alle onderhoud in huis komt voor je eigen rekening, in tegenstelling tot een huurhuis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:54 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen CV-ketel. En aan die moederhaard van me kan toch niets kapot gaan..
Dan verdien jij best wel weinig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kon in mijn eentje maar 80. Daar koop je echt geen huis voor.
Ik zie een jinx. Veel plezier met dweilen straksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen CV-ketel. En aan die moederhaard van me kan toch niets kapot gaan..
Ja, nu wel. Jij ook?quote:
quote:
Vooralsnog goed. Zie R&P SC voor een update, geen zin om twee keer te typen.quote:
Dat soort dingen moet je gewoon spontaan doen, niet omdat het Valentijnsdag is. Althans dat vind ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef MNR het volgende:
Ow my God, doe mij ook zo'n vent!
Nee, zonder gein, dat is echt wel kei-lief en heel vrouwvriendelijk van je
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:39 schreef Tegan het volgende:
Ik ben helemaal niet zo HOT als jij denkt vindt box.
Helemaal waar. Een huurhuis vond ik altijd wel erg makkelijk. Als er iets mis is even de woningstichting bellen en het werd gefixted.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld bijdehand. Alle onderhoud in huis komt voor je eigen rekening, in tegenstelling tot een huurhuis.
Oke dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vind m'n eigen verjaardag niet zo heel boeiend
Q, Q, Q, Qquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef Q. het volgende:
gefixted
Jij bent, als verstandig persoon, slachtoffer van een systeem dat is gebaseerd op individuen die niet zover kijken. En vanuit de bank bezien kan ik mij goed voorstellen dat zij dat risico niet willen dragen. Er zijn overigens voldoende financierders te vinden waar je wel meer geld kunt krijgen. Die zijn alleen wat minder coulant als je je maandlasten niet meer kunt opbrengen. Keuze die je maakt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef Litpho het volgende:
Dat vind ik volledig verklaarbaar vanuit de bank. Het voelt alleen krom als je zelf in een huurwoning zit met hogere maandlasten dan je mag lenen.
en ja, bij kopen zijn er meer kosten aan verbonden, maar zelfs als je die meerekent is bovenstaande situatie niet zo uitzonderlijk
Is dit de hint dat je graag kinderen wil Tegan? Of toch nog niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:59 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ].
Dalmatiėr bevalt van 18 pups
Warme chocomelquote:
Okquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb trouwens ook in mn relatie altijd het idee gehad dat ik me in mn eentje ook wel zou redden, financieel.
Ook al leefden we van zijn inkomen.
Nee, ik vind het sneu dat zij zo uitgeput eruit zietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Is dit de hint dat je graag kinderen wil Tegan? Of toch nog niet?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
Is dit de hint dat je graag kinderen wil Tegan? Of toch nog niet?
Het is ook nog een hij?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik vind het sneu dat hij zo uitgeput eruit ziet.
Als ik het vergelijk wat ik nu kwijt ben aan huur, gwl en verzekering enz.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet. Vind jij dat je met jouw inkomen meer zou moeten kunnen krijgen?
Daarom is het verstandig om zo'n verplichting ook pas aan te gaan als je langere tijd een relatie hebt. Niet dat dat een garantie is dat het dan wel goed gaat. Maar goed, daar kun je afspraken over maken in bijvoorbeeld een samenlevingscontract.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:55 schreef MNR het volgende:
Heb je helemaal gelijk in. Ik vind het gewoon eng
Geen ideequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sinds je 17e al? Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
ik werk ook te weinig
en sja verder heb ik gewoon nog een eigen huis dat zal eerst geregeld moeten zijn dan.
Heb eigenlijk sinds mijn 17e altijd in een koopwoning gewoond, nu voor het eerst huur.
Als je zo zeker bent van je zaak, dan kun je altijd een gesprek aanvragen bij een bank / hypotheekadviseur. Uiteindelijk krijg je online vooral een eerste indicatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik het vergelijk wat ik nu kwijt ben aan huur, gwl en verzekering enz.
En dan online bekijk wat het qua lasten is bij koop? Ja, dan vind ik van wel.
Ik had een ietsjes oudere vriend, toen we wilde gaan samenwonen hebben we meteen gekocht.quote:
ik heb mijn toenmalige vriendin het eerste jaar alles mini gegeven... een miniroosje met een minikaartje eraan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:40 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb de discussie niet echt gevolgd. Ik stuur met Valentijnsdag altijd wel een kaartje en hoewel ik er niet heel veel mee heb vind ik het ook altijd leuk om er 1 te krijgen.
En als ik in de buurt ben neem ik haar ook uit eten. Ja ik ben wel pro.Hoe commercieel het dan ook mag zijn.
Ziek hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, nu wel. Jij ook?
[..]
[..]
Vooralsnog goed. Zie R&P SC voor een update, geen zin om twee keer te typen.
Mijn relaties zijn altijd zo kort dat ze valentijnsdag nooit halen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb mijn toenmalige vriendin het eerste jaar alles mini gegeven... een miniroosje met een minikaartje eraan.
het jaar erop kreeg ze een roos van een meter met een supergrote kaart erbij
Ach, nu ik er even over nadenk: het gaat gewoon om het gevoel dat je erbij hebt. En nu ik terugkijk, zie ik inderdaad geen enkele reden waarom ik me daar zorgen over zou maken. Ik wil gewoon altijd graag het gevoel hebben dat ik het zelf ook kan, lijkt me niets mis mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:02 schreef AirwiN het volgende:
Daarom is het verstandig om zo'n verplichting ook pas aan te gaan als je langere tijd een relatie hebt. Niet dat dat een garantie is dat het dan wel goed gaat. Maar goed, daar kun je afspraken over maken in bijvoorbeeld een samenlevingscontract.
Je moet niks en het 1 sluit het ander uiteraard niet uit. Als ik het zelf al leuk vind om een 'geheim' Valentijnskaartje te krijgen dan denk ik dat zij dat ook wel vindtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je gewoon spontaan doen, niet omdat het Valentijnsdag is. Althans dat vind ik.
Klopt, kun je nagaan hoe het voelt als je in je realtie met vertrouwen iets kunt loslaten. Dan weet je dat het echt goed zit!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef MNR het volgende:
Ach, nu ik er even over nadenk: het gaat gewoon om het gevoel dat je erbij hebt. En nu ik terugkijk, zie ik inderdaad geen enkele reden waarom ik me daar zorgen over zou maken. Ik wil gewoon altijd graag het gevoel hebben dat ik het zelf ook kan, lijkt me niets mis mee.
Op je 17e samenwonen??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef Duimelot het volgende:
Ik had een ietsjes oudere vriend, toen we wilde gaan samenwonen hebben we meteen gekocht.
Daarna heel even gehuurd gezeten.
Met mijn 2e ex ook gekocht na een paar maanden huren omdat we heel graag weg wilde waar we zaten en de wachtlijsten gewoon mega lang zijn met kopen konden we direct weg![]()
Overigens is Breda echt een aanrader voor de single mannen. Ik ging daar altijd graag uit als single. Vaak veel erg mooie vrouwen en weinig echt mooie jongens. Beste combinatie lijkt mijquote:
Ech nie!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:11 schreef AirwiN het volgende:
Oh, en Valentijnsdag is dierendag voor vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |