preciesquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:53 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ik heb je daar toch een (goede) tip over gegeven...
Dit is typisch een artikel voor in een HT
Voor 50 euro mag ze een hele fotosessie ermee houdenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:29 schreef Noortje. het volgende:
Ik bied 50 euro. Je gaat vast niet akkoord.
Beetje jammer, mijn zus is überfan van Johnny Depp, zou een leuk cadeau zijn voor d'r.
misschien moet ik een prijs per uur vragen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Jammer dat-ie zo prijzig is. Ik weet wel leuke dingen te doen met dat beeld.
ik denk dat dat waarschijnlijk beter werktquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef Patch het volgende:
[..]
misschien moet ik een prijs per uur vragen?
Mag dat ook voor vijf?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:30 schreef Patch het volgende:
[..]
Voor 50 euro mag ze een hele fotosessie ermee houden
Ga nou akkoord! Mijn zus verdient dat. Want want het is net uit met haar vriend en en en ze is zielig.quote:
Daarmee zou je met 'n beetje geduld misschien zelfs meer kunnen verdienen dan 'm in 1 keer verkopen voor E 1000,-quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:32 schreef Patch het volgende:
[..]
misschien moet ik een prijs per uur vragen?
Breng hem nou niet op te goede ideeën.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Daarmee zou je met 'n beetje geduld misschien zelfs meer kunnen verdienen dan 'm in 1 keer verkopen voor E 1000,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |