abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64845606
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:44 schreef Zegt het volgende:
de types die daar komen, op de man in de pumps na dan, dragen allemaal zwart en heel opzichtige sieraden, er komen ook wel eens vrouwen met gescheurde panty's, punk types ofzso, met allemaal zo'n zelfde bandje. daarom doet het me aan een sekte DENKEN
Het is ook een sekte. De sekte van SM.
Maar misschien doe jij dingen waarvan je buren walgen. Dus misschien moet je het een beetje relativeren.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64845979
Nee, TS is verder helemaal niet kortzichtig of bekrompen. Iedereen mag van TS alles doen zolang ze het maar niet ziet, hoort. op een andere manier last van heeft of weet.
pi_64846130
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:44 schreef Zegt het volgende:
de types die daar komen, op de man in de pumps na dan, dragen allemaal zwart en heel opzichtige sieraden, er komen ook wel eens vrouwen met gescheurde panty's, punk types ofzso, met allemaal zo'n zelfde bandje. daarom doet het me aan een sekte DENKEN
Tering, dat is wel het toppunt van bekrompen.
Je voelt je niet meer veilig gebaseerd op de looks van die mensen en het seksuele genot wat je kan horen.
Dat je daar last van hebt, okee, maar dat je je niet meer veilig voelt

Zwarte kleding associëren met de Satanskerk (wtf is dat nou weer ) is wel erg wereldvreemd zeg.
Ga eens wat vaker naar buiten, daar kom je nog meer soorten mensen tegen die best wel heel tof blijken te zijn
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_64846489
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Nee, TS is verder helemaal niet kortzichtig of bekrompen. Iedereen mag van TS alles doen zolang ze het maar niet ziet, hoort. op een andere manier last van heeft of weet.
Oh dan is het goed.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64846524
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Tering, dat is wel het toppunt van bekrompen.
Je voelt je niet meer veilig gebaseerd op de looks van die mensen en het seksuele genot wat je kan horen.
Dat je daar last van hebt, okee, maar dat je je niet meer veilig voelt

Zwarte kleding associëren met de Satanskerk (wtf is dat nou weer ) is wel erg wereldvreemd zeg.
Ga eens wat vaker naar buiten, daar kom je nog meer soorten mensen tegen die best wel heel tof blijken te zijn
Laat maar sommige mensen veroordelen alles wat niet in hun straatje past.
14 SHADES OF GREY
pi_64847891
Ik denk dat die mensen met de bandjes gewoon de subs (onderdanige zijn) en ze houden daar waarschijnlijk besloten SM feestjes. Ik ken ook mensen die SM doen en die hoor ik nooit dus ik denk dat het ook een beetje bij hun ligt.
Als jjij er gewoon naartoe gaat en zeg dat je last heb van geluidsoverlast en je vraagt of het wat zachter kan heb je de eerste stap gezet. En als je die kerel in die pumps niet wil zien dan spreek je hem er toch gewoon een keer op een normale manier op aan? Hoe moeiljik is het nou. En als ze vragen wat voor geluiden dan zeg je het gewoon jeetje zeg. Waar woon je kom ik het wel even vragen
Haters gonna hate.
pi_64848841
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Zegt het volgende:
ik maak me gewoon zorgen om het welzijn van de buurt en ook hun kindje. Kijk, dit was altijd een nette en rustige buurt. Nu komen er vreemde types over de gallerij gelopen steeds, die man met de pumps is maar een voorbeeldje van het scala van mensen die ik hier zie. er wonen hier kinderen in de flat, die kunnen erg schrikken van mensen die zich helemaal in het zwart kleden met allerlei opzichtige ringen etc. etc. net gothics. ze passen gewoon niet in de buurt, op het eerste gezicht zijn ze echt heel aardig, knap jong stel, spontaan netjes etc. maar als ze eenmaal naast je wonen begint de ellende.
Je moet de film Pleasantville eens kijken.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:30:58 #108
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_64851415
Als je weer eens herrie hoort :

Gewoon even langs gaan.
Je weet..
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:46:32 #109
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_64852065
Grappig topic, ook omdat ik een tijdje geleden een soortgelijke vraag kreeg via mijn forumpje (zie sig). Gewoon in gesprek gaan en aangeven dat je geluidsoverlast ervaart. Dat zij aan SM doen en elkaar wellicht graag pijn doen (of in elk geval veel dramatische geluiden produceren) wil niet zeggen dat ze sociaal niet zouden functioneren.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:55:22 #110
107802 Keasis
Sappy pathetic little me.
pi_64852439
Geef ze een stapel eierkartonnen kado. Begrijpen ze heus wel.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:56:47 #111
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_64852498
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef Keasis het volgende:
Geef ze een stapel eierkartonnen kado. Begrijpen ze heus wel.
Setje kettingen van plastic (van die rood-witte)
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:59:49 #112
238327 Zegt
Dat zeg ik toch!
pi_64870809
Vandaag die meid tegengekomen in de buurtsuper op het pleintje en een gesprekje aangeknoopt.
Ik doe wel even letterlijk citeren:

Ik: Hallo, alles goed?
SM'ster: Ja prima, met jou?
Ik: Ja goed, bevalt het wonen jullie een beetje?
SM'ster: Ja, heerlijk rustig, echt heel anders dan waar we vandaan komen.
Ik: Ja, behoorlijk rustig idd. Maar soms heb ik een beetje last van jullie geluiden, niets persoonlijks hoor.
SM'ster: Oh? Wist niet dat het zo gehorig was (schaapachtig lachen erbij)
Ik: Ja, dus...
SM'ster: We zullen er een beetje op letten, dank je voor de tip.

En toen kwam dit

Ik: Wat doen jullie eigenlijk zoal in het dagelijks leven?
Zij: Mijn man heeft een groot aantal sites, dat is zijn werk.
Ik: Wat voor sites?
Zij: Sekssites.
Ik: Oh, tja, leuk joh. Dat loopt een beetje?
Zij: Ja als een trein.
Ik: Jullie hebben ook een kindje toch
Zij: Ja, een zoontje van 10 maanden
Ik: Oh het lijkt net een meisje dacht dat jullie een dochtertje hadden, ik heb ook een zoontje en die is al 4.
Zij: Leuk, maar als je het niet erg vind ga ik nu even verder boodschappen doen, leuk je gesproken te hebben, doei!

En ze loopt zo weg! ONBELEEFDE TROELA

pi_64871125
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:59 schreef Zegt het volgende:
Vandaag die meid tegengekomen in de buurtsuper op het pleintje en een gesprekje aangeknoopt.
Ik doe wel even letterlijk citeren:

Ik: Hallo, alles goed?
SM'ster: Ja prima, met jou?
Ik: Ja goed, bevalt het wonen jullie een beetje?
SM'ster: Ja, heerlijk rustig, echt heel anders dan waar we vandaan komen.
Ik: Ja, behoorlijk rustig idd. Maar soms heb ik een beetje last van jullie geluiden, niets persoonlijks hoor.
SM'ster: Oh? Wist niet dat het zo gehorig was (schaapachtig lachen erbij)
Ik: Ja, dus...
SM'ster: We zullen er een beetje op letten, dank je voor de tip.

En toen kwam dit

Ik: Wat doen jullie eigenlijk zoal in het dagelijks leven?
Zij: Mijn man heeft een groot aantal sites, dat is zijn werk.
Ik: Wat voor sites?
Zij: Sekssites.
Ik: Oh, tja, leuk joh. Dat loopt een beetje?
Zij: Ja als een trein.
Ik: Jullie hebben ook een kindje toch
Zij: Ja, een zoontje van 10 maanden
Ik: Oh het lijkt net een meisje dacht dat jullie een dochtertje hadden, ik heb ook een zoontje en die is al 4.
Zij: Leuk, maar als je het niet erg vind ga ik nu even verder boodschappen doen, leuk je gesproken te hebben, doei!

Zo onbeleefd vind ik haar niet over komen hoor. Misschien moet je eerst je eigen vooroordelen aan de kant zetten. En daarna ingesprek gaan met je buren.
14 SHADES OF GREY
pi_64871252
quote:
foto Op vrijdag 9 januari 2009 22:59 schreef Zegt het volgende:

Ze heeft een uiterst beleefd en open antwoord gegeven op al je vragen, ze kan toch gewoon haast hebben .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:11:07 #115
238327 Zegt
Dat zeg ik toch!
pi_64871258
Ik ben in gesprek gegaan en ze kapt het zomaar af. Dat is imho onbeleefd. Daarbij loopt ze te koop met wat haar man doet, niet dat daar iets mis mee is hoor, sekssites zijn best jummmiiee soms, maar je loopt er toch niet zo mee te koop?
pi_64871296
quote:
foto Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef Zegt het volgende:
Ik ben in gesprek gegaan en ze kapt het zomaar af. Dat is imho onbeleefd. Daarbij loopt ze te koop met wat haar man doet, niet dat daar iets mis mee is hoor, sekssites zijn best jummmiiee soms, maar je loopt er toch niet zo mee te koop?
Je vraagt het toch zelf, het is juist te waarderen. Als ze geheimzinnig had gedaan was je hier helemaal uit je plaat gegaan.
pi_64871413
Eng hé TS, mensen met andere voorkeuren dan de jouwe.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:14:47 #118
238327 Zegt
Dat zeg ik toch!
pi_64871423
Ja en het erge is, je ZIET niks aan ze. Ik heb nog steeds dubbele gevoelens over dat stel. Ze komen heel aardig etc. over, maar een beetje ontastbaar, onbereikbaar. Ben benieuwd of ze in juni naar de buurtbarbecue komen en ik zal het er eens met andere buren over hebben.
pi_64871439
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Je vraagt het toch zelf, het is juist te waarderen. Als ze geheimzinnig had gedaan was je hier helemaal uit je plaat gegaan.
Ze probeert hier tevergeefs bevestiging te vinden voor haar problemen met haar buren.
14 SHADES OF GREY
pi_64871466
quote:
foto Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Zegt het volgende:
Ja en het erge is, je ZIET niks aan ze. Ik heb nog steeds dubbele gevoelens over dat stel. Ze komen heel aardig etc. over, maar een beetje ontastbaar, onbereikbaar. Ben benieuwd of ze in juni naar de buurtbarbecue komen en ik zal het er eens met andere buren over hebben.
Misschien moet je eerst eens bij jezelf te rade gaan .
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:31:50 #121
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_64872008
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Zegt het volgende:
Ben geen zeikwijf hoor, en bekrompen al helemaaaal niet. Niks tegen homo's, sm, travo's...vrijheid blijheid zeg ik maar, en ik meen het ook echt. alleen als het zo dichtbij gebeurt en gepaard gaat met kabaal en vreemde types die eruitzien als leden van de satanskerk op pumps, ja dan voel ik me niet meer zo fijn in deze buurt.
Misschien kun je het nog een keer zeggen, ik geloof niet dat iemand je de eerste 5 keer heeft begrepen..

Ga naar ze toe en vraag ze rekening te houden met de buurt of hou op met huilen... tjees..
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_64872089
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef Poeke het volgende:

[..]

Misschien kun je het nog een keer zeggen, ik geloof niet dat iemand je de eerste 5 keer heeft begrepen..

Ga naar ze toe en vraag ze rekening te houden met de buurt of hou op met huilen... tjees..
Volgens mij wil ze gewoon dat wij massaal zeggen dat haar buren freaks zijn. En dat ze hun huis moeten worden gezet.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 9 januari 2009 @ 23:35:52 #123
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_64872156
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij wil ze gewoon dat wij massaal zeggen dat haar buren freaks zijn. En dat ze hun huis moeten worden gezet.
Wij begrijpen elkaar...
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_64872188
quote:
foto Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef Zegt het volgende:
en ik zal het er eens met andere buren over hebben.
En dan?
pi_64872220
quote:
foto Op vrijdag 9 januari 2009 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
En dan?
Krijgt ze de bevestiging die ze hier niet gevonden heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop