Goed bezig dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voorlopig zit ik hier het allervroegst van iedereen, en zij zijn de halve dag aan het lullen over de meest on-interessante dingen op aarde.
Nou ja, praten over hoe ziekjes je gisteren wel niet was, over sex, kinderen, mobieltjes en relatiesites kan me niet echt boeienquote:
En zo kan ik nog wel 100 andere voorbeelden geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, praten over hoe ziekjes je gisteren wel niet was, over sex, kinderen, mobieltjes en relatiesites kan me niet echt boeien
Hoe kan mn pm het nou niet doenquote:
Joor best wasunt goed ienafquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kan mn pm het nou niet doenen ga maar in mijn topic verder praten, ik deed heel erg mijn best
!
Ik kan niet antwoorden omdat jouw pm niet bestaat ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kan mn pm het nou niet doenen ga maar in mijn topic verder praten, ik deed heel erg mijn best
!
Als ze klaar zijn met LARPenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
MODS, wanneer wordt mijn topic centraal?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
En ik heb een mok, waar dus koffie in moet. Maar die is altijd na 2 slokken leeg, terwijl mijn collega's wel een kwartier met 1 kopje kunnen doen
Of het mijne!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
MODS, wanneer wordt mijn topic centraal?
Nee, als je larpt ben je een no-lifer, als je een mod bent ook..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus als je mod wilt worden, dan moet je kunnen larpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |