Alles in de geupdate OP is er nog.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:50 schreef Sjechov het volgende:
Wat is er allemaal nog?
Dan 50 incl voor de inhoud van de kast + licentie sticker. Zou dat wel lukken?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik heb geen mogelijkheid om de kast te verzenden.
Warm maken dan kan je deze er zo vanaf haken !quote:Op zondag 25 januari 2009 19:04 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dan zal ik de sticker uit de kast moeten zagen. Deze kan je niet loshalen.
Als ik alle onderdelen eruit moet slopen en alles inpakken en wegbrengen, ben ik zo een middag kwijt. Daarom gaat mijn voorkeur naar afhalen in een geheel.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:06 schreef hsnijder het volgende:
[..]
Warm maken dan kan je deze er zo vanaf haken !
Heb het net even gewogen: er moeten 4 postzegels op. Verzendkosten bedrag 1,76 euro.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als de netwerkkaart per enveloppe verstuurd kan worden, dan zou dat ideaal zijndan is dat 7,50 + 2 postzegels is iets van 8 euro?
Voor dat geld heb ik ook een nieuwe 1gbps kaart, dus zowel de HDD als de kaart ga ik nieuw halenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Heb het net even gewogen: er moeten 4 postzegels op. Verzendkosten bedrag 1,76 euro.
Verzendkosten zijn 3,50 voor jou en 3,50 voor mij. Ik stuur 'm dan netjes op als pakketje met tracktrace code.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:02 schreef jagga het volgende:
Bleh je bent wel een harde onderhandelaar.
Wat zou het kosten om dat ding te laten verzenden?
als dit niet iets van 8 euro pp is dan kan ik er wel mee leven
m.a.w. dan betaal ik je vraagprijs wel.
(heb wel eerst even opgezocht wat dat ding nieuw nog moet kosten, en 40 eurie is dan een mooie deal)
Alsof je 't nieuw thuis hebt voor dat geld? Dacht 't niet? Maar goed dat is gebruikelijk om er zoveel mogelijk van af te lullen en verkopers daar dan extra hoog op gaan inzetten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor dat geld heb ik ook een nieuwe 1gbps kaart, dus zowel de HDD als de kaart ga ik nieuw halen![]()
9 euro.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alsof je 't nieuw thuis hebt voor dat geld? Dacht 't niet? Maar goed dat is gebruikelijk om er zoveel mogelijk van af te lullen en verkopers daar dan extra hoog op gaan inzetten.
Heb je alleen interesse in de inhoud ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:42 schreef Prowl het volgende:
Nou doe eens een voorstel inclusief verzendkosten
Föhnen oid ? Ben voornamelijk geintresseerd in de kast ivm USB aansluitingen aan de voorkant.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En hoe doen we dat met de XP licentie? De sticker zit namelijk op de kast.
Nog interesse ? Kunnen we samen iets afspreken ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:42 schreef Prowl het volgende:
Nou doe eens een voorstel inclusief verzendkosten
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:53 schreef Sjechov het volgende:
Vianen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |