mee eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:29 schreef Superfast het volgende:
[..]
Met een ruzie zou ik me ook niet snel bemoeien dat geef ik eerlijk toe![]()
Helemaal als een club allochtonen elkaar de tering inslaat hoef je van mij geen heldhaftig optreden te verwachten.
Als het om een vrouw of kind zou gaan is het al een ander verhaal.
Maar een kind in een wak laten spartelen?
Mitch moet van zijn ouders met houten speelgoed spelen. Zijn ouders moeten slaag krijgen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:54 schreef Ps2K het volgende:
Komt bij dat het kind Mitch heet. Die moet wel kamper ouders hebben, het zou goed zijn als die zich niet zouden voortplanten.
En het kind is te dom om in te schatten of ijs dik genoeg is. Verder mocht ie willen dat hij houten speelgoed had. Zijn moeder maakt speelgoed van vilt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Mitch moet van zijn ouders met houten speelgoed spelen. Zijn ouders moeten slaag krijgen.
Ja dat is idd een stom joch. Die volwassenen die nu onheus worden bejegend waren juist goed bezig, ze zagen een genetisch manco en besloten de natuur te helpen door dit foutje van de natuur uit de genenpoel te verwijderen door hem niet te helpen. Chapeau voor de voorbijgangers!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:36 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En het kind is te dom om in te schatten of ijs dik genoeg is. Verder mocht ie willen dat hij houten speelgoed had. Zijn moeder maakt speelgoed van vilt!
Volgens mij is die pa van Mitch ook gewoon die klapjostie die de elfstedentocht ging schaatsen deze week... beide moeten naar een speciale school in een busje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja dat is idd een stom joch. Die volwassenen die nu onheus worden bejegend waren juist goed bezig, ze zagen een genetisch manco en besloten de natuur te helpen door dit foutje van de natuur uit de genenpoel te verwijderen door hem niet te helpen. Chapeau voor de voorbijgangers!
Uit compleet onbetrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de vader van Mitch een veganist is. Mensen die geen vlees eten zijn niet te vertrouwen. Het ijs wist dit en besloot de vader van Mitch te straffen voor zijn veganistische levensstijl door zijn zoontje te nemen. Helaas kwam er dus zo'n trut langs met een sjaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Volgens mij is die pa van Mitch ook gewoon die klapjostie die de elfstedentocht ging schaatsen deze week... beide moeten naar een speciale school in een busje.
Mensen direct aanspreken. Meneer in de blauwe jas! Mevrouw met de rode sjaal!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar iedereen misschien aan voorbij gaat: het jongetje lag volgens de OP onder de brug in een wak, als je als passant bijvoorbeeld over die brug fietst, dan zie je hem dus al niet spartelen.
En dat mensen niet reageren op "help, help" van een kind lijkt mij persoonlijk dan een beetje "the boy who cried wolf". Helemaal als de rest van het ijs vol gillende kinderen en andere schaatsers staat.
Meen ook een keer op tv te hebben gezien (misschien in CSI), dat als je wordt overvallen of aangerand, dat je dan beter heel hard "Brand! Brand" kunt schreeuwen i.p.v. "Help!". Dan schijnen mensen sneller geneigd zijn te helpen.
Nou ja, als je als 10-jarig jongetje in een wak ligt te spartelen onder een brug, dan denk je daar natuurlijk niet zo snel aan. Dunkt me.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mensen direct aanspreken. Meneer in de blauwe jas! Mevrouw met de rode sjaal!
Je hoeft maar 1 iemand als individu te benaderen, en spontaan voelt "men" zich wel genoodzaakt te helpen.
Als je het jongetje niet ziet omdat-ie onder de brug ligt en je hoort hem niet omdat er andere gilkindjes op het ijs staan, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Maargoed, ik snap niet waarom die mensen doorlopen...
Ja dan doen ze het niet expres nee, dat vind ik dan weer niet zo raar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je het jongetje niet ziet omdat-ie onder de brug ligt en je hoort hem niet omdat er andere gilkindjes op het ijs staan, bijvoorbeeld.
Gewoon blik op oneindig en doorschaatsen. Ze zijn toch met zijn tweeën, dan komen ze er zelf wel uit!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef Superfast het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_betrouwbaar_.html
Dat filmpje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |