Ach, ik heb tenminste nog meer haar op m'n piemel dan jij op je hoofdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:54 schreef remlof het volgende:
Hoi stuk fruit, toch leuk te zien dat je jezelf behalve met je piemel ook kan vermaken op een internetforum
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:54 schreef remlof het volgende:
Hoi stuk fruit, toch leuk te zien dat je jezelf behalve met je piemel ook kan vermaken op een internetforum
Nu is het jouw beurtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Dit was de eerste keer dat ik om jou moest lachen.
Ruik jij aan Remlof ?quote:
Ik moet gewoon gaan. Leerplicht gezeur en te vaak te laatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga niet naar mn eerste uurben het zat met school.
Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahaha ik moest ZO hard lachenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:22 schreef reetveter het volgende:
mark zegt:
is goed maar ik wil er een diong over vragen mag dat?
mark zegt:
ding
Alberto stegeman zegt:
Oke
Jan Peter zegt:
natuurlijk
mark zegt:
jullie zijn serieus oke dat snap ik dondersgoed
Alberto stegeman zegt:
Jazeker
mark zegt:
maar ik snap het niet waarom jullie de hyves van me sus willen hebben
Hmmm, 3:05. 'Rond 1 uur' noemt ze datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:05 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ga slapen, spaar de jongen een beetje!![]()
Neuh, dat niet. Maar ik heb nu Frans en mijn lerares is ziek dus we krijgen een invaluur van een natuurkundeleraar.. Wtf. Tijdens haar Frans lessen leer ik al niets dus bij hem neem ik niet eens de moeite om heen te gaanquote:
Misschien is hij wel ontzettend goed in het geven van Fransquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar ik heb nu Frans en mijn lerares is ziek dus we krijgen een invaluur van een natuurkundeleraar.. Wtf. Tijdens haar Frans lessen leer ik al niets dus bij hem neem ik niet eens de moeite om heen te gaan!!
REBELquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ze graag productief zijn? In tegenstelling tot ene jitzzzzequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:19 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom halen collega's geen koffie als ze binnen komen?
Ik werd om half7 al wakkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mensen die om half 8 al aan het werk zijn
Tuuuuurlijk, hij wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien is hij wel ontzettend goed in het geven van Frans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |