Nom nom nomquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef SHE het volgende:
[..]
In pindakaas zitten ook verzadigde vetten hoor. Weliswaar maar 9gr per 100 gram ( wat je never binnenkrijgt op een dag ), maar toch.
Alles telt!
Ik ga niet met ze in zee want ze stuurden een nogal beschuldigende mail en ik wil dus die andere functie die ik zelf heb gevonden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef SHE het volgende:
Ga je nou wel of niet met dat W&S bureau in zee? En denk je dat dat bureau de misstanden gaat melden bij de betreffende werkgever?
Wat kut! Maar hoe zijn zij er dan achter gekomen? Dat bedrijf zei: Ooo maar anos, die heeft al gesolliciteerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ga niet met ze in zee want ze stuurden een nogal beschuldigende mail en ik wil dus die andere functie die ik zelf heb gevonden.
Aan de toon van de mail te lezen denk ik dat ze dat bedrijf al van voor naar achteren heeft ingelicht. Ze waren echt not pleased.
Oei.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ga niet met ze in zee want ze stuurden een nogal beschuldigende mail en ik wil dus die andere functie die ik zelf heb gevonden.
Aan de toon van de mail te lezen denk ik dat ze dat bedrijf al van voor naar achteren heeft ingelicht. Ze waren echt not pleased.
Tuurlijk niet, want het bureau krijgt geen geld als je niet via hun wordt aangenomen. Het bedrijf zal er niet zo'n groot probleem van maken, lijkt me.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Een theelepeltje jam op een hele boterham? Ik beleg mijn broodjes volgensmij vrij netjes, maar niet zo dun hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:36 schreef Tinkepink het volgende:
Gekke vraag misschien, maar hoeveel beleg smeren jullie eigenlijk op je brood? Ik meestal iets tussen een eetlepel en een theelepel in (pindakaas eerder de eetlepel, jam eerder de theelepel).
Mijn ritme is:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef Sugar het volgende:
Nee, ik koester het niet, Tinkepink. Ik luister er nu naar. Met als gevolg dus een ochtend met wat te veel eten, vind ik.
Duitse boterhammen zijn kleiner maar voedzamer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een theelepeltje jam op een hele boterham? Ik beleg mijn broodjes volgensmij vrij netjes, maar niet zo dun hoor!
Dat dacht ik ook al jah... Mmm..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Oei.
Dan zou ik inderdaad wel even in gesprek gaan met dat bedrijf en de situatie uitleggen.
Nee! Bellen en daarna per mail bevestigen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:38 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al jah... Mmm..
*mail aanslingert*
Thanks!!
Eens is met moeders!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Zó passé dat het weer helemaal hip is![]()
En Co zag dat het goed was........
Okéquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Duitse boterhammen zijn kleiner maar voedzamer.Dat vergeet ik steeds!
Dat doe ik altijd al, en dan nog niet zo dik als op je pindakaasplaatje!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:42 schreef P.F het volgende:
Gratisss tip van P.F: Besmeer alleen 1 helft van je boterham dan doe je er automatisch minder op
Ik sta niet ingeschreven bij dat bureau. En ik wil liever die baan die ik zelf heb opgesnord. Daarom zijn ze vast ook een beetje boos.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want het bureau krijgt geen geld als je niet via hun wordt aangenomen. Het bedrijf zal er niet zo'n groot probleem van maken, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |