Nee joh, ze had gewoon gelijk. Het was goed schaatsweer, daar moet je toch gebruik van maken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef wyccie het volgende:
Geestelijke mishandeling!![]()
Ik kan wel schaatsen, ook wel harder dan 2km/h en pootje over, maar ik kan het niet te lang want het knelt altijd zo erg.
Dat niet sport/wel eten is zo fucking herkenbaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij lijkt het meest op Sven, inderdaad. En ik vind Sven![]()
![]()
Sven is alleen zwaarder, maar dat vind ik dus wel fijn. Heb ook een heel slanke vriend gehad, maar dan voelde ik me meer de 'beschermer' of de 'man' in de relatie. Ik zeg het verkeerd, maar ik denk dat je het wel begrijpt.Toen ik iets met hem kreeg woog ik trouwens 50 kg en voelde het wel helemaal oke. Maar aan het eind was ik ruim 30 kg zwaarder en voelde ik me dus echt een lompe hippo en zoals hierboven beschreven.
God, Soemp, hoe kun je nu zoveel aankomen!? Nou, ik deed elke dag aan sport en kon eten wat ik wilde. Op een gegeven ogenblik ben ik helemaal opgehouden met sporten, maar niet met eten.
roflquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Door iemand gemaakt onder werktijd:
[ afbeelding ]
Oh dat lag niet aan mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ooken ik kom er nu pas achter dat het lies moet zijn
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan ook niet schaatsen. Mijn beste poging ooit was in de winterefteling. Ik ben maar één keer gevallen
Wel net voor het oog van de camera natuurlijk
En als mijn ex me meesleepte, ging ik nog snel ook
Ik vind trouwens geen van de kerels goed, maar dat is misschien ook omdat ze oud en hangerig zijn, of overbehaard. Niet te mager, maar ook geen dikke pens is prima.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef B.ertha het volgende:
LB, heb je toevallig gisteren kaartjes gewonnen voor Noorderslag? Ze kwam midden uit groningen en volgens mij had ze jouw naam. Die meen ik ooit gelezen te hebben.
LB's naam begint met een N maar ik kan me niet herinneren deze in de SC gezien te hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:27 schreef B.ertha het volgende:
LB, heb je toevallig gisteren kaartjes gewonnen voor Noorderslag? Ze kwam midden uit groningen en volgens mij had ze jouw naam. Die meen ik ooit gelezen te hebben.
Nee maar op de een of andere manier weet toch bijna iedereen hier hoe ik heetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LB's naam begint met een N maar ik kan me niet herinneren deze in de SC gezien te hebben
Dat moet je uitbuiten. Gewoon doen alsof je sip bent. Extra aandachtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:37 schreef Soempie het volgende:
We gaan vanavond uit eten.![]()
Ik zie er alleen niet uit. Ik heb m'n bril op, omdat m'n oog geirriteerd is. M'n oog traant ook al de hele tijd, waardoor het net lijkt of ik heel erg sip ben.
Hij dus. Ik vond het ook vreemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er nou niet met z'n pinpas op stap?
Mjah, ik ben zonder portemonnee (of identificatie, that is) het ijs opgegaanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:48 schreef Nembrionic het volgende:
Wie gaat er nou niet met z'n pinpas op stap?
Just like that?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er werd net aangebeld via het intercomsysteem hier, claimde iemand van de politie te zijn die graag naar binnen wilde
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef B.ertha het volgende:Dat doe ik niet omdat ik graatmager wil zijn, maar omdat ik er niks aan kan doen. Dat is er in gestampt. Door de media misschien wel, maar ook doordat ik gepest werd met dik zijn, van jongs af aan.
Je beseft toch wel dat je zelf nu net zo erg bezig bent, of niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind trouwens geen van de kerels goed, maar dat is misschien ook omdat ze oud en hangerig zijn, of overbehaard. Niet te mager, maar ook geen dikke pens is prima.
Dit bewijst maar weer hoe ontzettend mensen met uiterlijk bezig zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik post dit echt niet om ruzie te zoeken hoor maar ik moet het wel even kwijt
[..]
[..]
Je beseft toch wel dat je zelf nu net zo erg bezig bent, of niet?
Dus je baalt ervan dat je dun zou moeten zijn maar vervolgens stel je dezelfde eisen.
Ja. Niet bij mij overigens, maar toch een vreemd verhaal.quote:
www.p2000-online.netquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja. Niet bij mij overigens, maar toch een vreemd verhaal.
Dat wel, maar het is natuurlijk ook maar net waar je op valt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer hoe ontzettend mensen met uiterlijk bezig zijn.
Terwijl het zoveel belangrijker is wat voor persoon je bent....
Nee, ik geloof gewoon echt niet zo in vallen op een type... dus bij voorbaat iemand afwijzen omdat ie klein is, dik is, blond is etc, dat lijkt me echt kansen missenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is natuurlijk ook maar net waar je op valt.Ik vind magere mensen totaal niet aantrekkelijk, dus tja, anderen vinden een buik(je) niet mooi. Maar ging geloof ik meer om de woordkeuze.
Woordkeuze inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is natuurlijk ook maar net waar je op valt.Ik vind magere mensen totaal niet aantrekkelijk, dus tja, anderen vinden een buik(je) niet mooi. Maar ging geloof ik meer om de woordkeuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |