Ja, hard plastic, niet die wegwerpdingen. Bekertjes heb ik ook. Allemaal Xenosspul.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hard plastic? Want daar heb ik wel 2 bekers van. Handig voor camperen.
Maar hoe vaak ga je nou picknicken?
Ik hoef maar de straat uit te lopen en ik ben in het park.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Soempie het volgende:
In de zomer is dat echt fijn als je dichtbij een park woont.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Door iemand gemaakt onder werktijd:
[ afbeelding ]
Dan moet je op een basisschool gaan werken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:52 schreef wyccie het volgende:
Daar wil ik ook wel werken.
Ik ga maar eens douchen en aankleden.
Check!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef Soempie het volgende:
Wyc, volgens mij is er geen enkele man die de afwas graag wil doen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb weleens schaaltjes weggegooid en nieuwe gekocht, omdat ze te aangekoekt waren van de brinta na 1 dag en ik geen zin had het schoon te maken.
Whehehequote:
Voor de verandering weer eens in Nederland. Maar met een beetje mazzel niet zo lang. Als het mee zit ga ik dinsdag weer voor 4 dagen naar Bonny Scotland.quote:
En dan wil jij bloemen en een vaas?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe
Nog 2 maanden en dan ben ik jarig
Nee liever iets andersquote:
Het is nu zeker schitterend buiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef wyccie het volgende:
Ik zong vroeger altijd My Bonnie IS over the ocean.
Nu snel naar buiten nu het nog licht is, zo mooi.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef wyccie het volgende:
Snap 'm niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef wyccie het volgende:
Ik zong vroeger altijd My Bonnie IS over the ocean.
Ik kan ook niet schaatsen. Mijn beste poging ooit was in de winterefteling. Ik ben maar één keer gevallenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet kan schaatsen, tenminste ga niet sneller dan 2km/h
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |