De Staat is van Excelsior Records. Die hebben ook The Madd en Triggerfinger onder zich. Fijne bandjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:21 schreef wyccie het volgende:
Gewoon linken naar YouTube lukt niet, alleen maar baggerkwaliteit, dus dan maar naar de site:
check die clip!(Niet die van Corton, maar de videoclip.)
www.destaat.net
Reteschattig. Uberschattig is als je net wakker bentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb verdulleme weer koortswas er net vanaf en dacht dat het weer de goede kant opging maar ik voel me weer vet beroerd
wyccie, mooi stukje tekst, helemaal mee eens! Moet ook proberen minder negatief te doenmaar dat is wel eens moeilijk met een laag zelfbeeld. Maar geen excuus, ik ben dun
en uberschattig (Dat was het toch nem?
)
Nou ja, kijk, als Wyccie verzaakt, dan moet doe ik het maar.quote:
Nee, wéér. Het ging tot nu toe nog steeds over vrouwenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, jullie zijn nog steeds bezig over mannen??
Topicwending!quote:
Als niet-student maak ik uit de reaktie's van anderen op dat ik eenquote:
geizen je leeftijd al een jaar of 5quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Boeiend.......binnen is binnen.
heb je enig idee hoe lang ik al over mn master doe?![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
geizen je leeftijd al een jaar of 5
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ik zal morgen of zo eens voor je kijken, ik heb volgens mij zo'n puzzel ooit gekocht met de bedoeling het weg te geven aan onbekenden. (Huh? Ja, ik ben raar.)
w000tquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |