Bedankt, leuk deuntje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ra-ra-Rasputin
Lover of the Russian Queen
Als je dan weer 1 letter verandert dan krijg je onze hondquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:38 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat valt dan nog mee. Ik dacht aan Jillow.
Oeh Milowquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:47 schreef wyccie het volgende:
Zie je, Jill was gewoon een goede tip van me.![]()
Ik ga 2 mei naar Milow.
Trouwens, ik zag in het Lush-topic hoeveel korting je krijgt (volgens mij had je dat hier ook al eens gezegd), maar ik ben ook wel benieuwd of het goed betaalt. Ik wilde al een tijdje een ander baantje nemen en dat lijkt me wel leuk, omdat ik me dan niet zo hypocriet voel als ik een product moet aanprijzen.
Jill of the junglequote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:47 schreef wyccie het volgende:
Zie je, Jill was gewoon een goede tip van me.![]()
Slaap lekker MaJoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:34 schreef MaJo het volgende:
Hoi bong
doei bong
ik ga lekker slapen, Truste wyc
Haha dat LIJKT zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:34 schreef wyccie het volgende:
Jij zit alleen maar op Fok voor de realitytv-topics.
Het is al aardig vroeg iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:34 schreef wyccie het volgende:
Welterusten, MaJo.
Ik moet ook maar eens gaan.
Slaap lekker wycciequote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:40 schreef wyccie het volgende:
Ja, ernaast wel.
Mijn god, morgen gaat een moeilijke dag worden.![]()
En ik moet nog een stukje lezen in bed. Dat ga ik dan maar doen.
Dag Bongetje.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:50 schreef iamredleader het volgende:mogguh
Op naar werken vanavond het nieuwjaarsfeest
En dan na het proeven nog eens die zin proberen te zeggen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:32 schreef MadMaster het volgende:mogguh
Op het werken vanavond én morgen een whiskyproeverij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |