Google: wie is de mol torrent, hit 5quote:
Thanks, liep al te zoeken maar op sites zelfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Google: wie is de mol torrent, hit 5
De Vlaamse series!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Steve het volgende:
Voor de mol-hongerigen zijn er ook nog hele leuke buitenlandse edities.![]()
Kwam toevallig een screenshot tegen @ een ander forum:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sebastian stak z'n duim op toen Vera in beeld was bij de uischakeling.
De Mol liegt altijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef Steven184 het volgende:
Zoals zovelen neem ik aan dat De Mol van te voren al wist dat hij het was. Dan zou hij zeker bij de 8 horen die ja zegt, om geld uit de pot te halen. Anders is dat toch wel een gemiste kans.
Het dossier wat ze sluiten is ook van Dennis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:14 schreef Madsen het volgende:
Wat me ook nog opviel: in het begin bekeken de oude molllen dossiers, die sluiten ze, op de voorkant zie je het logo van widm? en dan verschijnt dennis in beeld ...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is 2005 met Marc-Marie? die was echt geweldig.
Die 4 mollen die je daar zag waren ze allemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam er achter dat ik van de BN series van WIDM maar 1 seizoen heb gemist, die met Yvonne Jaspers. De andere 3 mollen die er zaten heb ik allemaal gezienEn ik ontdekte het toch vrij laat. Hoeveel seizoenen zonder BN-ers zijn er dan eigenlijk geweest?
(o ja en dit is meteen een TVP)
quote:Beste Mol-fan,
Jammer genoeg is nog voor de uitzending op televisie de eerste afvaller korte tijd zichtbaar geweest op de website. Het is natuurlijk niet de bedoeling geweest om jou als kijker de verrassing te ontnemen. Inmiddels zijn maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen. We wensen je nog veel kijkplezier de komende weken.
Met vriendelijke groet,
AVRO Wie is de Mol
Hans Schiffers, let maar opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef tessie het volgende:ik had helemaal niet door dat het al begonnen was! Heb het net terug gekeken, en nog geen idee wie de mol is. Dacht in de eerste instantie Sebastiaan, maar juist daarom zal hij het wel niet zijn
Volgens mij niet hoor. Het was toch eerst zonder BN-ers? Met Angela Groothuizen? Dot waren alleen de BN-Mollen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:28 schreef Resco het volgende:
[..]
Die 4 mollen die je daar zag waren ze allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |