quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:14 schreef timmmmm het volgende:
sjimz stopt op VBL
nu mogen we van mij wel blauw tegen zwart
Bummerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:25 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Je kunt alleen nog maar met instagib of snipers spelen...
Welkom terugquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:14 schreef timmmmm het volgende:
sjimz stopt op VBL
nu mogen we van mij wel blauw tegen zwart
Ik speel vanaf 1998 unreal, dus dat zit er wel inquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef Desunoto het volgende:
Noes! Iemand die potentieel nog sneller speelt dan sjimz![]()
Je gebruikt dat dodgen niet elke keer he hoop ik?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:04 schreef Rumille het volgende:
Raptorix en sjimz moeten maar weer online gaan spelen, de rest van ons losers spelen wel tegen elkaar.
Echt wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Paul het volgende:
Kunnen we niet weer een keer een potje CTF doen zonder Instagib ?
Niet iedereen vind dat leuk
CTF-Bedroom heet dat volgens mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:29 schreef Paul het volgende:
Ik wil dat level een keer doen dat je zo klein bent in een grote woonkamer![]()
Kennen jullie dat?
Iddquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef Moozze het volgende:
Waarom staat er in de OP dat je illegale links moet plaatsen?
OP een foto van JJquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat willen wij toch helemaal niet weten.
Ik wil die bedroom maps, weet niet waar ze staan die zijn echt grappigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:45 schreef Wisheh het volgende:
Als er maps zijn dit je graag op de server wil hebben geef me maar de link naar de files dan doe ik de rest
Je mag die wapens ook wel aanpassen als dat nog niet is gebeurd. Je kan alleen nog maar snipers pakken als je geen instagib doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:45 schreef Wisheh het volgende:
Als er maps zijn dit je graag op de server wil hebben geef me maar de link naar de files dan doe ik de rest
Sniper arena stond nog aan na vanacht. Is al gefixedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:53 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Je mag die wapens ook wel aanpassen als dat nog niet is gebeurd. Je kan alleen nog maar snipers pakken als je geen instagib doet.
kut voor jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Het beeld hapert weer.. ik kom met schokken vooruit en m'n muis gaat ook met schokken. Wat ik 20x raak is blijkbaar mis en wat mis is, wordt opeens een headshot? Kut.. vanmiddag ging het héél veel beter met DeHovenier en zo.. toen ging het soepel. Nu is het weer chaos. Jammer.
Dan staat Arnold-D dus op -3.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
48 kills met een voorsprong van 51?
Je bent ook gewoon slechtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef arnold-d het volgende:
Zo, was weer leuk, maar voor mijn score niet
Gespeeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:17 schreef raptorix het volgende:
En dat terwijl ik 3 jaar niet gespeelt heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |