dra-ma queen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
Morituri te salutant
Lieve vrienden, dit zou zo maar eens mijn laatste bericht kunnen zijn.
Ik ben stervende.
Mijn lichaam heeft het begeven, hoewel de geest nog zo sterk is.
Zij die sterven gaan groeten u.
Adieu, of nee, saluut, ach wat houdoe
die middelste is wel neukbaarquote:
OMG ja die kerel met dat glazen potje. dat was echt ranzigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:09 schreef damsco het volgende:
Ik heb net een fles in mijn anus gestopt en nu bloed het. Gebeurt dat jullie vaker?
Groetjes,
Veldmuis
Het is opzich wel spannend, wat weet je nog meer over die persoon?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
Vraagje: hoe denken jullie over blinddates?
Tyler set me up met iemand van zijn worstelteam. Ik ben niet zo happig op verrassingen. Ik date al haast nooit. Dus ik vind dit wel heel eng.
Blinddates: done or not done (god lijkt wel een column van Carrie SATC)
Niets! dat is het juist!.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is opzich wel spannend, wat weet je nog meer over die persoon?
ja, ze ziet er stukken beter uit. Had die foto ook al eens eerder gepost. Zwaar gephotoshopped, but who cares.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:28 schreef MisterO het volgende:
Goh de nieuwe Kelly Clarkson lijkt verdacht veel op Since U been gone![]()
Als je van spanning en onzekerheid houdt, moet je het gewoon doen, wat heb je te verliezen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niets! dat is het juist!.
Ik weet alleen dat ie bij hem op college zit in het worstelteam. En dat ie 25 is. (kan nog net, ik ben 33![]()
Nou, weet ik of ik niet geflest word.We halen altijd dat soort grapjes met elkaar uit.
![]()
En als het nou niets is? moet ik dan gewoon iemand mij laten bellen o.i.d.? (Kweet het, heb iets teveel SATC gezien)
ik heb EEN keer een blind-date gehad, en daar kwam de politie aan te pas!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je van spanning en onzekerheid houdt, moet je het gewoon doen, wat heb je te verliezen?![]()
Als het niks is, wat maakt het uit? dan kun je toch nog wel gezellig kletsen?
Wat ben je van plan om te doen op de date?
ja, aangezien ik haast nooit date. (vind ik eng hahahah)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je van spanning en onzekerheid houdt, moet je het gewoon doen, wat heb je te verliezen?![]()
Als het niks is, wat maakt het uit? dan kun je toch nog wel gezellig kletsen?
Wat ben je van plan om te doen op de date?
ben je ziek, jongen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:34 schreef Xiance het volgende:
*KUCHE KUCHE, HOEST KUCHE ROGGEL HOEST*
enfin.. naar bed dus
Gewoon wat drinken in een bar of loungeclub indd, dan kun je altijd vertrekken wanneer je wil.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, aangezien ik haast nooit date. (vind ik eng hahahah)
ik denk niet uit eten, want als het niets is, dan moet je b.v. nog 5 gangen door 'worstelen'
Dus ik neem hem naar een jazzclub, aangezien ie van die muziek houdt. Ik ook trouwens. Of we gaan naar en loungeclub. Een gewone club niet, want daar moet je schreeuwen om elkaar te verstaan.
En een filmpje pakken vind ik ook afgezaagd en dan kan je niet praten.. dilemma's dilemma's hahahaah
WTF? politie? wat is er gebeurd? Jij wilde niet, maar hij wilde heel graag o.i.d.?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb EEN keer een blind-date gehad, en daar kwam de politie aan te pas!
ik heb zelfs aangifte gedaan van stalking (doen ze overigens weinig mee.. maar is wel belangrijk voor de rechtbank, dus sja..)
als je het mij vraagt: blind daten is niks, tenzij het de allerbeste vriend van je allerbeste vriendin is..
maarja, als het dan mis gaat zit ZEI weer in de pinarie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |