Nee maar dat stelletje van vorige week was zo mogelijk nog hilarischerquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ok, ze volgen ze meerdere afleveringen?![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef Copycat het volgende:
Die faghag en haar beste nicht hebben gewoon een kinderpact gesloten. Dat kan niet anders.
Wat jij zegt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat zij eigenlijk lesbisch is en hij homo... dit is gewoon een businessdeal
Kijk maar op de site van Ik Vertrek. Ze hebben de boel verkochtquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Relaties kunnen in zoveel vormen komen...waarom zouden Eric en Martine niet prima bij elkaar kunnen passen?
Ben benieuwd hoe het nu met hen is, een beetje Googlen heeft niet veel opgeleverd.
Die 2 simpele inderdaad. Met dat restaurant in de middle of nowhere hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dat stelletje van vorige week was zo mogelijk nog hilarischer
Oké. Dat belooft wat.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar dat stelletje van vorige week was zo mogelijk nog hilarischer
Dat weet ik wel, maar wat zijn ze terug in NL zoals gaan doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:08 schreef BurtonFeather het volgende:
[..]
Kijk maar op de site van Ik Vertrek. Ze hebben de boel verkocht
De mijne wil niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
![]()
Faghag, waar las ik dat nou voor het laatst?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |