Zij ook niet bij mij heurquote:
Jij roept nooit de naam van een ander dan?quote:
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij roept nooit de naam van een ander dan?
Lijkt me enig. Vanavond nog neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef JoeyT het volgende:
Helemaal eens met TT. Dus MNR... Jij, ik en de fictieve RealZeus in een bed?
Jij ziet een Fok! gangbang echt zitten héquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef JoeyT het volgende:
Helemaal eens met TT. Dus MNR... Jij, ik en de fictieve RealZeus in een bed?
Goed zoquote:
Lijkt me de enige interessante FOK!meet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij ziet een Fok! gangbang echt zitten hé
Gangbang is met meer dan 3 personenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij ziet een Fok! gangbang echt zitten hé
Naja heb net flink gegeten, dus voel me een beetje opgeblazen. Is zaterdag ook goed?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Lijkt me enig. Vanavond nog neem ik aan?
Dan had je zijn posts in het vorige topic eens moeten lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gangbang is met meer dan 3 personen
Leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me de enige interessante FOK!meet.
prima hoor. Lekker gozer wil ik eventueel ook wel zoenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gangbang is met meer dan 3 personen
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan had je zijn posts in het vorige topic eens moeten lezen
Dat ben jij zeker het wachten waard, ik ook trouwens, daar niet van.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef JoeyT het volgende:
Naja heb net flink gegeten, dus voel me een beetje opgeblazen. Is zaterdag ook goed?
Als de relatie nog steeds fijn is natuurlijk...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Om maar even iets ontopic te blijven.
Stel, je zit in een relatie of bent aan het daten en die vriend/vriendin zou iets krijgen, ongeluk of ziekte, zouden jullie dan samen blijven? (eventueel als sex onmogelijk zou zijn)
komt Duimelot nèt ná mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef PrincePolly het volgende:
Tis pauze nu, dus...
Je overleeft het welquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Wat! geen kusje!
Jep ik ben beetje in voor het door dik en dun idee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Stel, je zit in een relatie of bent aan het daten en die vriend/vriendin zou iets krijgen, ongeluk of ziekte, zouden jullie dan samen blijven? (eventueel als sex onmogelijk zou zijn)
Je stelt me teleurquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Je overleeft het wel
Volgende keer beter.
bij daten misschien nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom vind ik jou ookal wee zo interessant...? Komt zeker nog door de vroegere Singles-reeks...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat ben jij zeker het wachten waard, ik ook trouwens, daar niet van.
Pfff.... geen idee, ik zou de seks wel heel erg gaan missen denk ik. Maar goed, om heel eerlijk te zijn, geen idee. Denk dat het er vooral aan ligt hoe hij verandert t.a.v. het ongeluk en in hoeverre ik me daarin aan kan/wil passen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Moeilijke!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is best wel moeilijk. Zeker aan het begin van een relatie. Maar als ik al lang met iemand zou hebben dan zou ik zeker bij haar blijven ondanks haar handicap of ziekte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Denk dat je wel met elkaar overeen kan komen dat de sex ook bij een ander mag. Een hoer eventueel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moeilijke!
Als het de liefde van mijn leven is, zeg ik volmondig ja. Zelfs als sex onmogelijk blijkt te zijn.
Haha, jij bent ook een lekker ding! Eerst zeggen dat je me interessant vindt en vervolgens niet meer weten waarom ook alweer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef JoeyT het volgende:
Waarom vind ik jou ookal wee zo interessant...? Komt zeker nog door de vroegere Singles-reeks...
Schiet op! de 25 minuut durende commercieels zijn al afgelopen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik zal net na jou weer gaan waarschijnlijk
oeh het gaat zo weer beginnen....
Ja. Natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Maakt het wel lastiger om voor haar te vallen. Maar uitsluiten doe ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij gaan data met iemand met een ziekte of handicap
Ik heb al 7 maanden geen sex gehad, en mis het geen moment. Wél het tegen elkaar aan kruipen in bed enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk dat je wel met elkaar overeen kan komen dat de sex ook bij een ander mag. Een hoer eventueel.
Mijn vriendinnetje dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Voor mij zou het er ook aan liggen hoeveel ik van iemand zou houden en hoe het verder loopt enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best wel moeilijk. Zeker aan het begin van een relatie. Maar als ik al lang met iemand zou hebben dan zou ik zeker bij haar blijven ondanks haar handicap of ziekte.
Waarom maakt dat lastiger? Als jij bijvoorbeeld iemand in een rostoel leert kennen is daar toch niks mis mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maakt het wel lastiger om voor haar te vallen. Maar uitsluiten doe ik niet.
Nee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een heus vriendinnetje! Mag ik hier nog wel posten dan?
Niet aardigquote:
Klinkt spannend... In de clinch met elkaar liggen, is weer eens wat anders dan een bed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, jij bent ook een lekker ding! Eerst zeggen dat je me interessant vindt en vervolgens niet meer weten waarom ook alweer.
Het komt vast omdat we een keer flink in de clinche hebben gelegen en toen elkaar zijn waarderen (in een andere reeks was dat).
Hoi lixiquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Lixi het volgende:
Ben ik ook weer eens! Officieel werkloos
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een heus vriendinnetje! Mag ik hier nog wel posten dan?
Jij bent toch studentquote:
Ja ok, maar ik heb wel ballen die zaad aanmaken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb al 7 maanden geen sex gehad, en mis het geen moment. Wél het tegen elkaar aan kruipen in bed enzo.
Relatie: Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Vertel hoe zit dat?quote:
Ik denk dat een paar van de romantischer antwoorden hier dat heel erg onderschatten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef MNR het volgende:
Denk dat het er vooral aan ligt hoe hij verandert t.a.v. het ongeluk en in hoeverre ik me daarin aan kan/wil passen.
Daar is op zich niets mis mee. Net zoals er niets mis mee is als ik een dik meisje leer kennen, maar erop vallen maakt he gewoon moeilijker. Niet onmogelijk, wel lastiger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom maakt dat lastiger? Als jij bijvoorbeeld iemand in een rostoel leert kennen is daar toch niks mis mee.
Mijn zaad is zelfs eens gepromoveerd tot een prachtige zoonquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik heb wel ballen die zaad aanmaken.
En toen zijn ze in een potje op sterk water gezet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn zaad is zelfs eens gepromoveerd tot een prachtige zoon
Is goed Joey.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef JoeyT het volgende:
Klinkt spannend... In de clinch met elkaar liggen, is weer eens wat anders dan een bed.
Maar ik maak even een aantekening zodat ik het niet meer vergeet.
Ik denk dat ik dat wel met je eens benquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef Litpho het volgende:
Ik denk dat een paar van de romantischer antwoorden hier dat heel erg onderschatten.
Ben je daarom nu ook voorzichtig en met principes etc.?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn zaad is zelfs eens gepromoveerd tot een prachtige zoon
Jup, never make that same mistake again.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je daarom nu ook voorzichtig en met principes etc.?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En toen zijn ze in een potje op sterk water gezet?
Oke, dus hij was ook een ongelukje zeg maar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup, never make that same mistake again.
Al is mijn zoontje de wereld voor mij![]()
quote:
Het was in ieder geval niet zo gelopen als ik gehoopt hadquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dus hij was ook een ongelukje zeg maar?
Ik word dan meteen weer nieuwsgierig etc. & kom dan al met de abortus vraag, maar goed, ik ga mijzelf inhouden
Dat is het grappige er aan als niet alleen de mannen hier worden geconfronteerd met "singles met een toekomst" (toekomst als in een kind dus).quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dus hij was ook een ongelukje zeg maar?
Ik word dan meteen weer nieuwsgierig etc. & kom dan al met de abortus vraag, maar goed, ik ga mijzelf inhouden
Oo dat meen je niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het was in ieder geval niet zo gelopen als ik gehoopt had![]()
Ben er ingestoken zeg maar.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Lixi het volgende:
Ben ik ook weer eens! Officieel werkloos
Ik neem aan dat dat ingestonken moet zijn en dat de typfout freudiaans was?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ben er ingestoken zeg maar.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo dat meen je niet?
Bah zeg. Wat een ...![]()
Echt, vreselijk zulke vrouwen.
Vrouwen zijn er in het algemeen ook niet dol op als ik zeg dat ik een kind heb. Zeker niet als ik zeg dat hij no mather what no.1 staat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is het grappige er aan als niet alleen de mannen hier worden geconfronteerd met "singles met een toekomst" (toekomst als in een kind dus).
De vrouwen gedachtes er bij zien.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Litpho het volgende:
Ik neem aan dat dat ingestonken moet zijn en dat de typfout freudiaans was?
[..]
Goeie stelling!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best wel moeilijk. Zeker aan het begin van een relatie. Maar als ik al lang met iemand zou hebben dan zou ik zeker bij haar blijven ondanks haar handicap of ziekte.
Wat dacht je van slapen en voldoende water drinken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef S95Sedan het volgende:
Iemand nog een middeltje tegen verhoging?
[..]
Ik kan mij dat wel voorstellen ja, maar ik vind het ook meer dan logisch dat hij op één staat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er in het algemeen ook niet dol op als ik zeg dat ik een kind heb. Zeker niet als ik zeg dat hij no mather what no.1 staat.
Inderdaad ik hoop nooit zo'n vrouw tegen te komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo dat meen je niet?
Bah zeg. Wat een ...![]()
Echt, vreselijk zulke vrouwen.
yup, helaas wel. Kan ook niet anders; werk 40/50 per week. Kan dat onmogelijk combinerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan mij dat wel voorstellen ja, maar ik vind het ook meer dan logisch dat hij op één staat.
Al denk ik wel dat het anders is. Vrouwen hebben de kinderen (vaak) altijd en de mannen minder.
Ze moeten verboden wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad ik hoop nooit zo'n vrouw tegen te komen.
Buiten dat dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat dacht je van slapen en voldoende water drinken?
Nu wil ik niet heel erg lullig doen, but it takes two to tango. Dus de kerel had ook gewoon een rubbertje om kunnen doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
Me secondquote:
Dat hoop ik ook niet voor je! Zoiets gun ik niemand in de wereld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer vrouwen daten en minder meisjes. Om maar eens kort door de bocht te zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er in het algemeen ook niet dol op als ik zeg dat ik een kind heb. Zeker niet als ik zeg dat hij no mather what no.1 staat.
Heb je wel een goede regeling etc.? Lijkt mij lastig om normaal te doen tegen haar na zoiets...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
yup, helaas wel. Kan ook niet anders; werk 40/50 per week. Kan dat onmogelijk combineren
2 paracetamol, goede pyjama en SLAPENquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Buiten dat dus
Zodat ik morgen weer beter ben
Want die zijn foolproofquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef MNR het volgende:
Dus de kerel had ook gewoon een rubbertje om kunnen doen.
Ging om een meerjarige relatie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu wil ik niet heel erg lullig doen, but it takes two to tango. Dus de kerel had ook gewoon een rubbertje om kunnen doen.
Dus daar ligt jouw grensquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef MLI het volgende:
[..]
knip
Iemand met een verlamde tong, no way trouwens
Is sex echt zo belangrijk voor je ? Dus als de sex slechter wordt (om wat voor reden dan ook) is de relatie over ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Goeie stelling!
Dat ligt er maar net aan, denk ik. Als het bijvoorbeeld samen kinderen krijgen in de weg staat, dan is het wel iets om over na te denken, vind ik. Als het een seksleven onmogelijk maakt, dan sowieso niet. Maar als iemand mij een bevredigend seksleven biedt en andersom ook, ja, why not? Ik moet er wel bij zeggen dat gehandicapte mensen vaak seksueel minder aantrekkelijk zijn. Maar een leuke vent met een leuke kop die verlamde benen heeft: laat maar komen hoor. Sterke armen kunnen het gemis van benen bijvoorbeeld best opvangen. Iemand die geen handen heeft... OK, dan zou je creatiever moeten zijn want dan heb je wel de piemel maar niet de handen. Maar uiteindelijk is daar ook wel weer wat op te bedenken.
Iemand met een verlamde tong, no way trouwens
my thoughtsquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is sex echt zo belangrijk voor je ? Dus als de sex slechter wordt (om wat voor reden dan ook) is de relatie over ?
Ander onderwerp. Wil niet in 1 dag mijn hele geschiedenis op Fok! kwijt héquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je wel een goede regeling etc.? Lijkt mij lastig om normaal te doen tegen haar na zoiets...
Dus jij zou zo iets nooit doen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze moeten verboden worden
Serieus; ik snap werkelijk niet hoe je dat kunt doen.
En als man ben je gewoon flink de lul, want je kan er niets tegen doen.
Naakt, mag dat ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Lixi het volgende:
[..]
2 paracetamol, goede pyjama en SLAPEN
Slaap....is het beste medicijn....oma vertelt
De meeste vrouwen hebben zelf ook kinderen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer vrouwen daten en minder meisjes. Om maar eens kort door de bocht te zijn.
wil je nou morgen beter zijn of nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naakt, mag dat ook?![]()
Medicijnen hou ik niet zo van. 15min maar naar bed dus dan
Trustequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga er nu echt vandoor. Slaap lekker allemaal en goed ontopic blijven hè
zullen we doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
slaap lekker autoquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Dat snap ik ook wel. Maar hoe vaak hoor je niet dat de vrouw stiekum stopt met de pil en dan ineens oeps zwanger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Nu wil ik niet heel erg lullig doen, but it takes two to tango. Dus de kerel had ook gewoon een rubbertje om kunnen doen.
mijn 2 kids was ook niet gepland en was wel degelijk MET rubbertje....quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Lixi het volgende:
[..]
wil je nou morgen beter zijn of niet
Twee ongelukjes?! ( of cadeautjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn 2 kids was ook niet gepland en was wel degelijk MET rubbertje....
echte ongelukjes komen ook nog voor
alhoewel ongelukje.... ik zeg liever cadeautje
Om eerlijk te zijn, toen de seks met mijn laatste ex belabberd werd in 2 maanden tijd, besefte ik me dat er eigenlijk alleen nog vriendschap was. Geen seksuele spanning is geen probleem, dat overkomt de beste stellen wel eens maar niet binnen 1,5 jaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is sex echt zo belangrijk voor je ? Dus als de sex slechter wordt (om wat voor reden dan ook) is de relatie over ?
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef automatic_ het volgende:
Ik hoor het eigenlijk nooit. Misschien ga ik met de verkeerde mensen om.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar hoe vaak hoor je niet dat de vrouw stiekum stopt met de pil en dan ineens oeps zwanger.
Mijn broer zit in precies hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
Ging om een meerjarige relatie.
Jij moet ook zo slapen!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn 2e kid was ook niet gepland en was wel degelijk MET rubbertje....
Gegarandeerdquote:
nee was tik foutquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Twee ongelukjes?! ( of cadeautjes)
Dat vind ik dan weer heeél vreemd. Bedoel; als het één keer is, dan ben je toch extra voorzichtig met rubber (oke, die gebruikte je) en pil etc.?
Zulke cadeautjes krijg ik liever niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Onmogelijk te zeggen. Al is mijn grootste droom (gezin hebben) door mijn ex aardig verpest. Dus ik zie wel wat op me pad komt. Mijn ervaringen leren me nergens van uit te gaan, en te genieten van het momentquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef MLI het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben zelf ook kinderen.
Ik persoonlijk zou er niet op zitten wachten, maar goed. Da's ook omdat ik momenteel niet de levensstijl heb waarmee een ouder zijn kind zou willen confronteren. Over een jaar of 3, 4 denk ik er waarschijnlijk heel anders maar dan wil ik waarschijnlijk zelf een ei uitbroeden dus dan kijk je er al anders tegenaan. Dus FF1, op zoek naar dames die zelf al besloten hebben dat ze op niet al te lange termijn kinderen willen misschien? Of dames die al kinderen hebben.
Oo ik denk alquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee was tik fout
de tweede dus
nee 2 cadeautjes is wel erg veel
al zou t kunnen ik blijf open minded
Truequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ander onderwerp. Wil niet in 1 dag mijn hele geschiedenis op Fok! kwijt hé![]()
m.a.w. ja dus.... Ben jij ooit echt wel eens helemaal tot over je oren verliefd geweest meis ? zo van dat de rest er niet meer zo toe doet enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, toen de seks met mijn laatste ex belabberd werd in 2 maanden tijd, besefte ik me dat er eigenlijk alleen nog vriendschap was. Geen seksuele spanning is geen probleem, dat overkomt de beste stellen wel eens maar niet binnen 1,5 jaar.
Als er wel degelijk nog een vonk is, dan zal ik er alles aan doen om het seksleven weer spannend te maken.
Ja laat ze het nooit horen dat ze ongelukjes warenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan toch altijd nog een gezin gaan vormen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onmogelijk te zeggen. Al is mijn grootste droom (gezin hebben) door mijn ex aardig verpest. Dus ik zie wel wat op me pad komt. Mijn ervaringen leren me nergens van uit te gaan, en te genieten van het moment
Ja, dat geloof ik wel, maar ik ben het wel met MNR eens; het kan altijd nog gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onmogelijk te zeggen. Al is mijn grootste droom (gezin hebben) door mijn ex aardig verpest. Dus ik zie wel wat op me pad komt. Mijn ervaringen leren me nergens van uit te gaan, en te genieten van het moment
Ik ken ook geen concreten voorbeelden maar het is wel van de manieren waarop dit soort dingen gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoor het eigenlijk nooit. Misschien ga ik met de verkeerde mensen om.
1tje dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja laat ze het nooit horen dat ze ongelukjes waren![]()
(en dat zijn ze voor jou ook niet)
Jij wilde beter wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
Nou, ik moet van Lixi naar bed dus welterusten
Ik heb eens een ongelukje gehad met het condoom. Toen kreeg ik ook een cadeautje maar die heb ik 'geretourneerd' na 8 wekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dus je kinderen zijn wel lief. Dat scheelt weer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
1tje dus
en ongelukje... dan zou ik zeggen niet gepland....
maar ze is absoluut een cadeautjehet is echt een bijzonder lief meisje en dat zeg ik niet omdat ze mn dochter is haha
Ach het was een echt zakje met vruchtwater...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb eens een ongelukje gehad met het condoom. Toen kreeg ik ook een cadeautje maar die heb ik 'geretourneerd' na 8 weken![]()
. De afzender wilde het niet en zo'n cadeautje in je eentje met 17 jaar was toch een cadeautje dat ik toen niet aan kon.
Een vriendin van me zit nu in dezelfde situatie en elke keer als ik eraan denk wat zij door moet maken, schiet ik helemaal vol. Ik besef me nu pas hoe erg het écht was.
Wat is dat nou weer voor botte opmerking?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach het was een echt zakje met vruchtwater...
Slechte poging tot humor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor botte opmerking?
Gewoon beetje relativeren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef Lixi het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor botte opmerking?
Sorry voor mijn felle reactie net.. Ik weet helemaal niet hoe het is om een kind te hebben en zeker niet op zo'n manier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
nee hoor ben heel serieus.quote:
1 keer. De seks was niet denderend, hoewel hij dat wel vond. Toevallig hebben we weer contact en doen we het weer maar de vonk is wat mij betreft wel verdwenen. Maar toen was ik zó verliefd dat ik mezelf wel wijsmaakte dat ik het heerlijke seks vond.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
m.a.w. ja dus.... Ben jij ooit echt wel eens helemaal tot over je oren verliefd geweest meis ? zo van dat de rest er niet meer zo toe doet enzo.
[..]
Denk dat jij daar de implicaties "iets" te licht van inschatquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het van de eerste rij mogen meemaken. Het is maar hoe je er mee omgaat en hoe je de beslissing hebt genomen. Verder blijft het gewoon een zakje met vruchtwater:).quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat jij daar de implicaties "iets" te licht van inschat![]()
![]()
![]()
*knuffel* Heftig meis pfff *knuffel*quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb eens een ongelukje gehad met het condoom. Toen kreeg ik ook een cadeautje maar die heb ik 'geretourneerd' na 8 weken![]()
. De afzender wilde het niet en zo'n cadeautje in je eentje met 17 jaar was toch een cadeautje dat ik toen niet aan kon.
Een vriendin van me zit nu in dezelfde situatie en elke keer als ik eraan denk wat zij door moet maken, schiet ik helemaal vol. Ik besef me nu pas hoe erg het écht was.
1 van de 3 iigquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus je kinderen zijn wel lief. Dat scheelt weer.![]()
Zou je nog meer kinderen willen?
Biologisch gezien blijft het dat ja. Psychisch stelt zoiets echt wel wat meer voorquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het van de eerste rij mogen meemaken. Het is maar hoe je er mee omgaat en hoe je de beslissing hebt genomen. Verder blijft het gewoon een zakje met vruchtwater:).
Daarom zeg ik dat het eraan ligt hoe je er mee omgaat. Verder vind ik de drama er omheen een beetje overdreven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef Lixi het volgende:
[..]
Biologisch gezien blijft het dat ja. Psychisch stelt zoiets echt wel wat meer voor
Ik weet niet waarom ik zo heftig reageer, niet zelf meegemaakt of zo, maar ik vind het echt niet kunnen wat je zegt. Niet iedereen kan zo 'goed' relativeren als jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat het eraan ligt hoe je er mee omgaat. Verder vind ik de drama er omheen een beetje overdreven.
voor de een wel voor de ander nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef Lixi het volgende:
[..]
Biologisch gezien blijft het dat ja. Psychisch stelt zoiets echt wel wat meer voor
Ik plaag je maar een beetje. Maar het is een zakje met vruchtwater. Je maakt die beslissing en daar moet je achter staan. Ik heb ook van dichtbij gezien hoe iemand zich kapot liet maken door een abortus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik zo heftig reageer, niet zelf meegemaakt of zo, maar ik vind het echt niet kunnen wat je zegt. Niet iedereen kan zo 'goed' relativeren als jij
3 kinderen is toch ook wel genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
1 van de 3 iig
nee alle 3 wel hahaha maar de middelste dus op lief zijn gebied het meeste, de jongste is een klein tirannetje dat dan wel ieders hart weet te stelen en de oudste begint te puberen...
en dat was genoeg over mijn kids.
of ik nog meer kinderen wil....
als ik nu echt nog eens de man van mn leven tegenkom en niet stiekem achter in mn hoofd alarmbellen hoor afgaan en hij zou dolgraag (nog) een kindje willen dan zal ik het zeker overwegen
maar hoeft de ander niet dan is dat ook prima
en als wel dan is dat geen makkelijk besluit dat ik dan ga nemen.
Ik heb toch al kids van 2 vaders en het is 2x misgegaan en ben dan wel huiverig dat dit weer zou kunnen gebeuren. En als 2 volwassenen besluiten niet samen verder te gaan, prima, maar kids zijn toch uiteindelijk de dupe. En dat wil ik eigenlijk niet nogmaals op mn geweten hebben.
ik vrees dat dit totaal niet plagerig overkomt. Er zijn hier dus mensen die dit aan den lijve hebben ondervonden, dan zou je je een beetje kunnen gedragen hè...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik plaag je maar een beetje. Maar het is een zakje met vruchtwater. Je maakt die beslissing en daar moet je achter staan. Ik heb ook van dichtbij gezien hoe iemand zich kapot liet maken door een abortus.
Leuk relativeren. Ik zal er ook even bij relativeren dat het mijn hele leven veranderd heeft en dat de band met mijn familie daardoor onherstelbare schade heeft opgelopen. En dat zij voor mijn kinderen nooit de opa/oma of oom/tante zullen zijn die ze nu zijn voor mijn zus d'r kinderen bijvoorbeeld. Maar het is niet erg, ik weet welke onbenul het relativeert. Moest Lit of dawg zo'n opmerking maken, dan zou ik wel beledigd zijn. Wil niet zeggen dat je best mag weten wát je precies relativeert.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het zelf meegemaakt, dus vind dat ik prima mijn mening kan verkondigen. Het is maar een mening, niet meteen een waarheid.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Lixi het volgende:
[..]
ik vrees dat dit totaal niet plagerig overkomt. Er zijn hier dus mensen die dit aan den lijve hebben ondervonden, dan zou je je een beetje kunnen gedragen hè...
Volgende onderwerp graag
Thanks.:*quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
*knuffel* Heftig meis pfff *knuffel*
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Leuk relativeren. Ik zal er ook even bij relativeren dat het mijn hele leven veranderd heeft en dat de band met mijn familie daardoor onherstelbare schade heeft opgelopen. En dat zij voor mijn kinderen nooit de opa/oma of oom/tante zullen zijn die ze nu zijn voor mijn zus d'r kinderen bijvoorbeeld. Maar het is niet erg, ik weet welke onbenul het relativeert. Moest Lit of dawg zo'n opmerking maken, dan zou ik wel beledigd zijn. Wil niet zeggen dat je best mag weten wát je precies relativeert.
Het is OKquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het zelf meegemaakt, dus vind dat ik prima mijn mening kan verkondigen. Het is maar een mening, niet meteen een waarheid.
Inderdaad. Je hoeft ook niet op alles te reageren hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Lixi het volgende:
[..]
ik vrees dat dit totaal niet plagerig overkomt. Er zijn hier dus mensen die dit aan den lijve hebben ondervonden, dan zou je je een beetje kunnen gedragen hè...
Volgende onderwerp graag
Wat een verhaal MLIquote:
Pff dat maakt het allemaal nog erger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Leuk relativeren. Ik zal er ook even bij relativeren dat het mijn hele leven veranderd heeft en dat de band met mijn familie daardoor onherstelbare schade heeft opgelopen. En dat zij voor mijn kinderen nooit de opa/oma of oom/tante zullen zijn die ze nu zijn voor mijn zus d'r kinderen bijvoorbeeld. Maar het is niet erg, ik weet welke onbenul het relativeert. Moest Lit of dawg zo'n opmerking maken, dan zou ik wel beledigd zijn. Wil niet zeggen dat je best mag weten wát je precies relativeert.
ok duidelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het zelf meegemaakt, dus vind dat ik prima mijn mening kan verkondigen. Het is maar een mening, niet meteen een waarheid.
Ik wil dit ook wel weer relativeren hoor. Ik reageer bot, maar jouw ouders reageerden blijkbaar op een volkomen onacceptabele manier. Zij zijn dus de onbenullenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja genoeg over dit soort problemen. Laten we het over iets leuks hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duidelijk
en we zitten in singles
iedereen die er verder over wil praten....
ergens anders?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Grimm het volgende:
Ik heb iemand uit gevraagd! en ze heeft ja gezegdtiemand anders nog wat dates in het evrschiet?
Ik heb iemand uit gevraagd! en ze heeft ja gezegdtiemand anders nog wat dates in het evrschiet?
Goed zo veel plezier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Grimm het volgende:
Nu heb ik spijt van mn laatste reactiequote:
jij ook?quote:
Neem aan dat je het niet via sms of email hebt gedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Grimm het volgende:
Van wat?quote:
Het is 1 van de beste dingen die mij ooit is overkomen. Zou het niet terugdraaien als het konquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef MNR het volgende:
Ik denk dat de essentie van het verhaal is dat MLI er graag op haar manier naar kijkt en voelt en ervaart en dat Joey dat op zijn manier doet.
MLI wil graag door het verlies en verdriet heen en voor Joey werkt het om te relativeren.
En ik vind het oprecht vervelend voor jullie beide dat jullie ooit in die situatie gezeten hebben.
ik had me bed8 om niet eens te melden dat ik een date heb en dan ook geen verslag te hoeven doen aangezien mn date ook op fok komt en tis zo lullig als t tegenvalt hij dat dan hier leestquote:
Jij wel willen weten hè?quote:
Is hij bevriend met 1 van je huisgenoten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Ik ben ongeveer een uur geleden ons diner van beneden 'ontsnapt' door te gaan afwassen en daarna naar mijn kamer te gaan. We aten met 14 man - nieuwjaarsdiner - en het was best gezellig en iedereen had goed z'n best gedaan, maar... ik zat tegenover mijn ex.
En normaal gesproken zou het me helemaal niets doen, maar vanavond had ik er gewoon echt last van dat als ik bij hem in de buurt zat, ik me constant herinnerd voel aan hoe hij me gekwetst heeft in het verleden. Daarom ben ik maar weggelopen. Nu zit iedereen nog drinken (ik hoor ze regelmatig lachen).. en ik vind het lullig voor mijn overige huisgenoten dat ik zomaar ben weggelopen, want ze begrijpen mijn gedrag vast niet.
Maar ik wil niet terug omdat mijn ex daar zit en dat te pijnlijk voor me is en ik wil ook niet hier blijven zitten omdat ik met mijn huisgenoten wil zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Maar ik wil niet terug omdat mijn ex daar zit en dat te pijnlijk voor me is en ik wil ook niet hier blijven zitten omdat ik met mijn huisgenoten wil zijn.
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef JoeyT het volgende:
Is hij bevriend met 1 van je huisgenoten?
is de ruimte groot?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Ik ben ongeveer een uur geleden ons diner van beneden 'ontsnapt' door te gaan afwassen en daarna naar mijn kamer te gaan. We aten met 14 man - nieuwjaarsdiner - en het was best gezellig en iedereen had goed z'n best gedaan, maar... ik zat tegenover mijn ex.
En normaal gesproken zou het me helemaal niets doen, maar vanavond had ik er gewoon echt last van dat als ik bij hem in de buurt zat, ik me constant herinnerd voel aan hoe hij me gekwetst heeft in het verleden. Daarom ben ik maar weggelopen. Nu zit iedereen nog drinken (ik hoor ze regelmatig lachen).. en ik vind het lullig voor mijn overige huisgenoten dat ik zomaar ben weggelopen, want ze begrijpen mijn gedrag vast niet.
Misschien begrijpen ze het wel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Ja dat is wel gaar ja. Zou gewoon naar beneden gaan en toch proberen plezier te hebben. Misschien heeft hij je gekwetst in het verleden, maar nu kan hij dat niet meer doen.quote:
Niet tof inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Was jij niet zo die zo overtuigt was dat als je net sex hebt gehad veel sneller weer sex wil hebben dan als je ff droog staatquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had me bed8 om niet eens te melden dat ik een date heb en dan ook geen verslag te hoeven doen aangezien mn date ook op fok komt en tis zo lullig als t tegenvalt hij dat dan hier leest
en als t meevalt dat ie dan leest hoe openhartig ik vertel hoe geweldig de sex wel niet was enzo
Pff ookal zo'n lastige situatiequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
ja maar ALS ik weer sex hebt is t dus omdat we beide heftig verliefd op elkaar zijn en er helemaal voor gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was jij niet zo die zo overtuigt was dat als je net sex hebt gehad veel sneller weer sex wil hebben dan als je ff droog staat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je huisgenoten snappen je vast wel. Is er geen manier waarop je die herinneringen even opzij kunt zetten anders? Of werkt dat niet zo voor jou?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef MNR het volgende:
Ik snap wat je aan wilt geven.. maar wij (alle huisgenoten, hij, ik) zijn nogal nauw met elkaar verbonden. We kunnen niet echt om elkaar heen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:59 schreef Duimelot het volgende:
is de ruimte groot?
je hoeft nu niet meer tegenover m te zitten he, kan je m niet gewoon ontwijken/ negeren en plezier gaan maken?
Dat vind ik een mooie uitspraak van je, thanks.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
Ja dat is wel gaar ja. Zou gewoon naar beneden gaan en toch proberen plezier te hebben. Misschien heeft hij je gekwetst in het verleden, maar nu kan hij dat niet meer doen.![]()
Quote jij nou mijn PM??quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ALS ik weer sex hebt is t dus omdat we beide heftig verliefd op elkaar zijn en er helemaal voor gaan
anders komt die sex er niet he..... principes enzo
quote:
Dat werkt niet altijd zo voor mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef MLI het volgende:
Je huisgenoten snappen je vast wel. Is er geen manier waarop je die herinneringen even opzij kunt zetten anders? Of werkt dat niet zo voor jou?
![]()
Slaap lekker Duimelotquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:12 schreef Duimelot het volgende:
* duimelot gaat zo dr bedje opzoeken....
veel plezierquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:12 schreef MNR het volgende:
Ach weet je wat? Now I get it out of my chest, ga ik lekker naar beneden. Ik zie wel, neem gewoon een groot glas alcohol
Thanks all
hoi, ja, ik wilde het niet weer zo gek maken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ben je vroeg
las iets van gisternacht dat t vandaag zelfde soort dag zou worden als gister....
quote:
hoi hoi!quote:
nah, gezellig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:12 schreef Duimelot het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:12 schreef Duimelot het volgende:
nog niet zeker of je weekend hebt dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hoi, ja, ik wilde het niet weer zo gek maken...
moet morgen vroeg op kantoor zijn en dat breekt me anders een beetje op.![]()
Hoop wel dat het na morgen over is!![]()
trustenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:12 schreef Duimelot het volgende:
en om nu te zeggen wooow wat is het hier nu gezellig ik kan nu echt niet richting bed....quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ZO als in niet a la minute
maar wel dalijk anders breekt t mij op
ik moet van het weekend zeker nog wel dingen doen ja! maar dan hoeft het niet midden in de nacht te worden.. we zien wel, dinsdag moet alles klaar zijn, dus tot die tijd zal het nog wel stressen blijvenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nog niet zeker of je weekend hebt dan?
anders kan je dan uitslapen
Okquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ZO als in niet a la minute
maar wel dalijk anders breekt t mij op
op tijd naar bed?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Lixi het volgende:
stappen?
of
niet stappen?
De dilemma's van een student
oh tot dinsdag is te overzien, dan even rustig aan zodat je fit bent voor mijn kid vrije weekend hequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik moet van het weekend zeker nog wel dingen doen ja! maar dan hoeft het niet midden in de nacht te worden.. we zien wel, dinsdag moet alles klaar zijn, dus tot die tijd zal het nog wel stressen blijven![]()
[..]
Ok
Sja wat is wijsheid hequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op tijd naar bed?
of
Niet op tijd naar bed?
De dilemma's van een moeder die smorgens vroeg kids aan dr bed heeft staan
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op tijd naar bed?
of
Niet op tijd naar bed?
ONTOPIC:quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Lixi het volgende:
stappen?
of
niet stappen?
De dilemma's van een student
Niet dat ik nu kan verwachten...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
ONTOPIC:
heb je kans dat er "leuke" dingen gebeuren als je gaat stappen?
zo ja, dan zou ik er niet te lang over hoeven nadenken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op tijd naar bed?
of
Niet op tijd naar bed?
Tuurlijk kunnen er leuken dingen tijdens het stappen gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
ONTOPIC:
heb je kans dat er "leuke" dingen gebeuren als je gaat stappen?
zo ja, dan zou ik er niet te lang over hoeven nadenken
Q is good for youquote:
hmzz, ok, dan kan ik je dubieusheid voorstellen!quote:
en CHARMANTquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben OUD en WIJS genoeg dus voor 24:00 lig ik er in
Ik ook, ik ben ziek tenslottequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef dawg het volgende:
Ik moet eigenlijk ook niet al te laat naar bed vandaag.
Dat is een goed idee. Ik ga ook maar voor 24:00 slapen. Mag ik nog een nachtzoentje van jouw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
OFquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmzz, ok, dan kan ik je dubieusheid voorstellen!
nou ja, misschien lekker stappen en gek doen en kom je wel een leuke jongen tegen die erop valt
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gooit je charmes weer in de strijd Ado?quote:
Nee hoor valt wel mee. Laat Knuffelzacht het niet horen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef Lixi het volgende:
[..]
OF
niet gaan en ook geen mogelijke mannenperikelen
Of klinkt dat wel HEEL verbitterd?![]()
jouW nachtzoentjequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Ik ga ook maar voor 24:00 slapen. Mag ik nog een nachtzoentje van jouw.
uuh... wat moet ik hier uit herleiden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je gooit je charmes weer in de strijd Ado?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor valt wel mee. Laat Knuffelzacht het niet horen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jais zo gruwelijk dat direct mn haren recht op mn kop staan en ik niet meer hoef bij te komen van slaapgebrek maar van de gore smaak in mn mond...
Koffietje 's morgens (geen senseo) met 3 eieren (2 kan ook nog) isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om wakker te worden.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
Was je nog maar jong en onbezonnen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
subtielquote:
Oh is het zonder wquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jouW nachtzoentje
of een nachtzoentje van jouw
en tuurlijk mag dat
wel zonder tong dan he
en een vrouwtje alleen gehuld in keukenschortje die dat voor je maakt en opdient?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Koffietje 's morgens (geen senseo) met 3 eieren (2 kan ook nog) isom wakker te worden.
<Hier> is het (buiten) koud doch ook wel leuk. Net gezellig wat biertjes gedaan in de kroeg, altijd leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 23:29 schreef Lixi het volgende:
[..]
Nijmegen. Ja hoor, prrriiiima. Daar?
heerde?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef Q. het volgende:
[..]
<Hier> is het (buiten) koud doch ook wel leuk. Net gezellig wat biertjes gedaan in de kroeg, altijd leuk.
ach als ik een jong en onbezonnen ding aan mn zij heb dan vullen we elkaar wel mooi aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Was je nog maar jong en onbezonnen he
Ontbijt op bed lijkt me leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en een vrouwtje alleen gehuld in keukenschortje die dat voor je maakt en opdient?
ik houd t wel bij een beker melk en een bammetje, smorgens ontbijten prima, eieren lekker, maar smorgens aan de eieren krijg ik niet voor elkaar (tenminste niet door de weeks)
doeiquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef Adolecens het volgende:
anyway...
ik ben ook weer weg, have fun
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en een vrouwtje alleen gehuld in keukenschortje die dat voor je maakt en opdient?
ik houd t wel bij een beker melk en een bammetje, smorgens ontbijten prima, eieren lekker, maar smorgens aan de eieren krijg ik niet voor elkaar (tenminste niet door de weeks)
Ik zou het bijna geloven als ik er niet geweest was.quote:
waarom nou weer ado?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ontbijt op bed lijkt me leukzeker op die manier
![]()
Misschien moet je Ado vragen om jouw ontbijt op bed te brengen alleen gekleed in een keukenschortje
Oh ja dat was ik even vergeten. Inderdaad dat strand van Heerde is onovertroffen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dat strand hè, dat valt niet te overtreffen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach als ik een jong en onbezonnen ding aan mn zij heb dan vullen we elkaar wel mooi aan
Tijnbrein, kan jij dat niet? Zo zet je jezelf wel lekker buitenspel hequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ontbijt op bed lijkt me leukzeker op die manier
![]()
Misschien moet je Ado vragen om jouw ontbijt op bed te brengen alleen gekleed in een keukenschortje
ik slaap snachts (meestal)quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
![]()
's nachts hard werken, ' s morgens goed eten. Iedere morgen.
Euuhhquote:
Is goed ik wil best wel ontbijt op bed komen brengen hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarom nou weer ado?
waarom niet
JonKel of
MrBox of
PP of
RZ of
Tijn of of of
oh opeens begreep ik t toen ik t in alfabetische volgorde aan t zetten was
Ik ook: as in: als ik slaap dan is het 's nachtsquote:
is dit een soort van tussen de regels door opmerking vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan je lichaam dat nog wel aan denk je?![]()
Ik wil niet te desperate overkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan je lichaam dat nog wel aan denk je?![]()
[..]
Tijnbrein, kan jij dat niet? Zo zet je jezelf wel lekker buitenspel he![]()
Je moest haar toch een nachtzoentje geven? Als je dat nou goed doet kan je 's ochtends gelijk een ontbijtje fixen
schroom nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil niet te desperate overkomen.![]()
* tijnbrein heeft nu hele rare gedachten
Hier hebben we grachten. Dat is ook tof. Er valt toch weinig te zwemmen momenteel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 23:36 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dat strand hè, dat valt niet te overtreffen
Ik laat me er niet inlokkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dit een soort van tussen de regels door opmerking van
nodig me uit, lok me er in, zodat ik het zelf kan ervaren of je me aankan...!?
Oh dus dan geef je de eer aan ado om desperate te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil niet te desperate overkomen.![]()
* tijnbrein heeft nu hele rare gedachten
Iets met Odol en ontbijtje.quote:
Utreg heeft toch wel eens in de zomer dat stadsstrand ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier hebben we grachten. Dat is ook tof. Er valt toch weinig te zwemmen momenteel.
Wel schaatsen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier hebben we grachten. Dat is ook tof. Er valt toch weinig te zwemmen momenteel.
Ik zeg maar wat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet teveel denken wordt je moe van
Daar mag/kan je niet zwemmen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 23:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Utreg heeft toch wel eens in de zomer dat stadsstrand ofzo?
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik laat me er niet inlokken![]()
[..]
Oh dus dan geef je de eer aan ado om desperate te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |