Zij ook niet bij mij heurquote:
Jij roept nooit de naam van een ander dan?quote:
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij roept nooit de naam van een ander dan?
Lijkt me enig. Vanavond nog neem ik aan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef JoeyT het volgende:
Helemaal eens met TT. Dus MNR... Jij, ik en de fictieve RealZeus in een bed?
Jij ziet een Fok! gangbang echt zitten héquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef JoeyT het volgende:
Helemaal eens met TT. Dus MNR... Jij, ik en de fictieve RealZeus in een bed?
Goed zoquote:
Lijkt me de enige interessante FOK!meet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij ziet een Fok! gangbang echt zitten hé
Gangbang is met meer dan 3 personenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij ziet een Fok! gangbang echt zitten hé
Naja heb net flink gegeten, dus voel me een beetje opgeblazen. Is zaterdag ook goed?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Lijkt me enig. Vanavond nog neem ik aan?
Dan had je zijn posts in het vorige topic eens moeten lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gangbang is met meer dan 3 personen
Leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me de enige interessante FOK!meet.
prima hoor. Lekker gozer wil ik eventueel ook wel zoenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gangbang is met meer dan 3 personen
Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan had je zijn posts in het vorige topic eens moeten lezen
Dat ben jij zeker het wachten waard, ik ook trouwens, daar niet van.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef JoeyT het volgende:
Naja heb net flink gegeten, dus voel me een beetje opgeblazen. Is zaterdag ook goed?
Als de relatie nog steeds fijn is natuurlijk...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Om maar even iets ontopic te blijven.
Stel, je zit in een relatie of bent aan het daten en die vriend/vriendin zou iets krijgen, ongeluk of ziekte, zouden jullie dan samen blijven? (eventueel als sex onmogelijk zou zijn)
komt Duimelot nèt ná mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef PrincePolly het volgende:
Tis pauze nu, dus...
Je overleeft het welquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Wat! geen kusje!
Jep ik ben beetje in voor het door dik en dun idee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Stel, je zit in een relatie of bent aan het daten en die vriend/vriendin zou iets krijgen, ongeluk of ziekte, zouden jullie dan samen blijven? (eventueel als sex onmogelijk zou zijn)
Je stelt me teleurquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Je overleeft het wel
Volgende keer beter.
bij daten misschien nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom vind ik jou ookal wee zo interessant...? Komt zeker nog door de vroegere Singles-reeks...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat ben jij zeker het wachten waard, ik ook trouwens, daar niet van.
Pfff.... geen idee, ik zou de seks wel heel erg gaan missen denk ik. Maar goed, om heel eerlijk te zijn, geen idee. Denk dat het er vooral aan ligt hoe hij verandert t.a.v. het ongeluk en in hoeverre ik me daarin aan kan/wil passen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Moeilijke!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Dat is best wel moeilijk. Zeker aan het begin van een relatie. Maar als ik al lang met iemand zou hebben dan zou ik zeker bij haar blijven ondanks haar handicap of ziekte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Denk dat je wel met elkaar overeen kan komen dat de sex ook bij een ander mag. Een hoer eventueel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moeilijke!
Als het de liefde van mijn leven is, zeg ik volmondig ja. Zelfs als sex onmogelijk blijkt te zijn.
Haha, jij bent ook een lekker ding! Eerst zeggen dat je me interessant vindt en vervolgens niet meer weten waarom ook alweer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef JoeyT het volgende:
Waarom vind ik jou ookal wee zo interessant...? Komt zeker nog door de vroegere Singles-reeks...
Schiet op! de 25 minuut durende commercieels zijn al afgelopen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik zal net na jou weer gaan waarschijnlijk
oeh het gaat zo weer beginnen....
Ja. Natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
Maakt het wel lastiger om voor haar te vallen. Maar uitsluiten doe ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij gaan data met iemand met een ziekte of handicap
Ik heb al 7 maanden geen sex gehad, en mis het geen moment. Wél het tegen elkaar aan kruipen in bed enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk dat je wel met elkaar overeen kan komen dat de sex ook bij een ander mag. Een hoer eventueel.
Mijn vriendinnetje dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Voor mij zou het er ook aan liggen hoeveel ik van iemand zou houden en hoe het verder loopt enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best wel moeilijk. Zeker aan het begin van een relatie. Maar als ik al lang met iemand zou hebben dan zou ik zeker bij haar blijven ondanks haar handicap of ziekte.
Waarom maakt dat lastiger? Als jij bijvoorbeeld iemand in een rostoel leert kennen is daar toch niks mis mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maakt het wel lastiger om voor haar te vallen. Maar uitsluiten doe ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |