Je gaat lekker Sven, de verliezer is toch degene die in de laatste ronde verliest?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef Svensational het volgende:
IK DOE VOOR DE TWEEDE KEER MEE!!!!!!!!!
De Mol = Hans Schiffers
Winnaar = Sebastiaan Labrie
Verliezer = Vera Mann
Afvaller (2) = Hans Schiffers
Oh ja, wilde alleen m'n winnaar van de vorige keer kopiërenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:25 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Je gaat lekker Sven, de verliezer is toch degene die in de laatste ronde verliest?
Denk je dat Vera nog een come-back gaat maken?
OUDE VOORSPELLING HIERBOVEN, NIEUWE VOORSPELLING HIERONDER!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef Svensational het volgende:
De Mol = Hans Schiffers
Verliezer = Vera Mann
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij mag elke naam maar 1x in je rijtje voorkomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
OUDE VOORSPELLING HIERBOVEN, NIEUWE VOORSPELLING HIERONDER!
De Mol = Hans Schiffers
Verliezer = Viviënne van den Assem
Wat een onzin, kansenspreiding heet dat en dat mag bij elke prono waar dan ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij mag elke naam maar 1x in je rijtje voorkomen
Ja oke... maar volgens mij las ik dat op de eerste pagina van dit topic of in het topic van de eerste prono...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een onzin, kansenspreiding heet dat en dat mag bij elke prono waar dan ook
Tuurlijk wel, mocht Hans de komende keer er niet uitgaan en het is duidelijker geworden dat hij de mol is, dan heb ik daar op 't eind profijt van toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef Tegan het volgende:
Een persoon op twee 'functies' kan speltechnisch niet.
Nou, ik vind het eigenlijk niet kunnen, omdat het spel niet zo werkt. Maar als niemand verder bezwaar maakt vul ik het wel zo in...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mocht Hans de komende keer er niet uitgaan en het is duidelijker geworden dat hij de mol is, dan heb ik daar op 't eind profijt van toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |