dubbel klikkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Fuck, moet ik volgende week op zo'n klein k*t schermpje kijken. (kan die ook groter?? )
SKZ 3607quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef FictionalFenna het volgende:
Heeft iemand een still van de kentekenplaat als ze op een terrasje zitten?
Ze leggen de map weg omdat hij niet komt..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef DaMart het volgende:
In het begin van de aflevering zie je de moljury al aan het werk. Ze slaan een map dicht, met daarin een profiel van Dennis. Waarom zouden ze hem beoordelen als hij zich niet heeft aangemeld?
Nee, ze waren toch echt al aan het overleggen volgens mij, hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze leggen de map weg omdat hij niet komt..
Prachtig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Wel mooie beelden van het landschap daar trouwens
Daar dacht ik dus ook aan, ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je ziet inderdaad de map van dennis dicht slaan waarna de camera vol op het logo van de mol komt te staan. Hint?
Nee natuurlijk keek ze zo niet want de Mol weet altijd wat er komen gaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Prachtig!
Ik heb geen geduld om al het voorafgaande te lezen, maar het is natuurlijk flauwekul dat ze zonder Mol zijn begonnenEen Mol wordt altijd voorbereid.
Anniek keek zó verbaasd dat er "geen Mol" zou zijn, zo van: Maar IK ben toch de Mol?!
Niets van het topitospel begrepen, trouwens. Maar misschien viel er wel helemaal niets te snappen.
Kan het blijven herhalenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Wel mooie beelden van het landschap daar trouwens
Volgende week ga ik echt proberen objectief te kijken, puur op feiten gericht, daarna nog een keer terugzien, en kijken wat eruit te halen valt. Leuke observatieopdracht voor mijn opleidingquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef FictionalFenna het volgende:
Zo, een mailtje naar de AVRO gestuurd i.v.m. te vroeg bekend maken van de afvaller.
Hou ons op de hoogte, ben benieuwd naar hun bagger reactie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef FictionalFenna het volgende:
Zo, een mailtje naar de AVRO gestuurd i.v.m. te vroeg bekend maken van de afvaller.
Dat heb je blijkbaar niet meegekregen... De afvaller stond dus al voordat de uitzending op tv te zien was online op de AVRO-site.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
Heel jammer dat iedereen weer zogenaamd moet mollen om zo verdacht te worden.
Aj, grove blunder ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Dat heb je blijkbaar niet meegekregen... De afvaller stond dus al voordat de uitzending op tv te zien was online op de AVRO-site.
Klopt. En je moet ook puur naar het spel kijken. Al die details buiten het spel om maken je gek (en zijn meestal geen aanwijzingen)quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef BB-boy het volgende:
Jullie denken teveel na. Na de eerste afleveringen kun je alleen nog maar gokken.
Al vind ik die Henk de Mol wel goed gevonden.
Idd. Een productie als WIDM, waarbij kandidaten een geldboete opgelegd krijgen als ze zich verspreken, en dan zo'n oerdomme fout maken... De persoon die dat heeft gedaan zou toch ontslagen moeten worden?quote:
Ik ook, alleen jammer dat het zo gauw afgelopen isquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Ikook het volgende:
Het blijft echt een geweldig programma...ik keek er al de hele week naar uit!![]()
Wordt flink bijhouden voor je, zeker na de slotaflevering...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben blij dat ik de eerste ronde heb overleefd. Nu is mijn Excel bestand helemaal geoptimaliseerd.
Van mij mogen ze juist met 15 man beginnen oid.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef Rucebo het volgende:
Vera als eerste afvaller in ieder geval goed voorspeld.
Vind het wel een stuk leuker vanaf het moment dat ze nog met een man of 6 zijn. In zo'n groep van 10 is het altijd lastig bij te houden...
Ja maak die persoon maar werkloos!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Idd. Een productie als WIDM, waarbij kandidaten een geldboete opgelegd krijgen als ze zich verspreken, en dan zo'n oerdomme fout maken... De persoon die dat heeft gedaan zou toch ontslagen moeten worden?
Hmm tien is net mooi, vijftien is weer zo massaal...kan ik amper de namen onthouden en zijn ze er alweer uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van mij mogen ze juist met 15 man beginnen oid.
Zeker. Dat wordt nog wat. De rondes zijn eigenlijk alleen de afvaller invullen en dan een printscreen maken van de tussenstand. Slot zal wel iets vergemakkelijkt worden doordat alle stemmen er al in staan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wordt flink bijhouden voor je, zeker na de slotaflevering...
Beetje zo een persoon die er maar tussendoor glipt alle rondes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef Duizendpootje het volgende:
Die Paula is toch ook wel verdacht hoor..
Vind ik dus ook. Beetje half onopvallend typje, zou je niet snel als mol verdenken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef Duizendpootje het volgende:
Die Paula is toch ook wel verdacht hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |