dubbel klikkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Fuck, moet ik volgende week op zo'n klein k*t schermpje kijken. (kan die ook groter?? )
SKZ 3607quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef FictionalFenna het volgende:
Heeft iemand een still van de kentekenplaat als ze op een terrasje zitten?
Ze leggen de map weg omdat hij niet komt..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef DaMart het volgende:
In het begin van de aflevering zie je de moljury al aan het werk. Ze slaan een map dicht, met daarin een profiel van Dennis. Waarom zouden ze hem beoordelen als hij zich niet heeft aangemeld?
Nee, ze waren toch echt al aan het overleggen volgens mij, hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ze leggen de map weg omdat hij niet komt..
Prachtig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Wel mooie beelden van het landschap daar trouwens
Daar dacht ik dus ook aan, ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef BrainOverfloW het volgende:
Je ziet inderdaad de map van dennis dicht slaan waarna de camera vol op het logo van de mol komt te staan. Hint?
Nee natuurlijk keek ze zo niet want de Mol weet altijd wat er komen gaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Prachtig!
Ik heb geen geduld om al het voorafgaande te lezen, maar het is natuurlijk flauwekul dat ze zonder Mol zijn begonnenEen Mol wordt altijd voorbereid.
Anniek keek zó verbaasd dat er "geen Mol" zou zijn, zo van: Maar IK ben toch de Mol?!
Niets van het topitospel begrepen, trouwens. Maar misschien viel er wel helemaal niets te snappen.
Kan het blijven herhalenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Wel mooie beelden van het landschap daar trouwens
Volgende week ga ik echt proberen objectief te kijken, puur op feiten gericht, daarna nog een keer terugzien, en kijken wat eruit te halen valt. Leuke observatieopdracht voor mijn opleidingquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef FictionalFenna het volgende:
Zo, een mailtje naar de AVRO gestuurd i.v.m. te vroeg bekend maken van de afvaller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |