Vooral die eerste paar dingen vind ik niet echt interessant. Dan zijn ze elkaar gewoon een beetje aan het uitproberen enzo, ik denk niet dat dat specifieke molacties zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef FictionalFenna het volgende:
De hints van aflevering 1:
Hint 1: Waarom zegt Vivienne tegen Dennis dat ze 'nee' heeft gezegd op de vraag van Pieter Jan?
Hint 2: Waarom zegt Sebastiaan dat hij het antwoord 'weet ik niet' heeft gegeven?
Hint 3: Waarom zegt Paula dat ze geen vraag heeft gehad en er niets is gezegd over geld?
Hint 4: Waarom zegt Rick dat hij geen vraag heeft gehad?
Hint 5: Waarom zegt John dat er niets is gezegd over geld?
Hint 6: Waarom tikt Dennis een andere naam in?
Hint 7: Waarom is Hans kwijt in de verfhallen?
Hint 8: Waarom vergist Sebastiaan zich in de goede positie van Rick?
Hint 9: Waarom geeft Anniek haar topito zo snel weg?
Hint 10: Waarom komen Dennis en Jon er niet samen uit in het Topitospel?
Hint 11: Waarom komen Paula en Rick er niet samen uit in het Topitospel?
Ohkeej, ik hoorde het niet echt goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij had hij over een boot van de eigenaar van de Titanic... dat staat niet op borden lijkt me
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik denk dat de mol een man is.
Een apart forum voor een programma dat ongeveer 10 weken 1 keer per week 1 uur uitgezonden wordt lijkt me redelijk overkill.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zou voor elk televisieprogramma een apart forum geopend kunnen worden.
Al zou ik het wel leuk vinden, daar niet van.
Dat is zeker zo ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef -Willempie- het volgende:
toen ik er niet op kwam waarvan ik haar kende heb ik maar gezegd dat ze de mooiste blauwe ogen had die ik ooit had gezien.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moet wel iets later komen met zijn tekst
Ik kende haar helemaal niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb haar op AwakeFest lang aangekeken want ze kwam me zo bekend voor, toen ik er niet op kwam waarvan ik haar kende heb ik maar gezegd dat ze de mooiste blauwe ogen had die ik ooit had gezien.
Later kwam ik er dus achter dat ze wel eens op tv kwam en dat ik daarvan herkende.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef Stout het volgende:
(en dat heeft de mol in een tekenfilm toch ook altijd)
Dat viel idd wel erg op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef Stout het volgende:
mijn mol is Hans...gezien zijn zonnebril in de ruimte waar het donker was (en dat heeft de mol in een tekenfilm toch ook altijd) en dit slaat op de hint van de veronica gids...
Rick is een goede 2e..
Behalve de echte mol natuurlijk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef rene90 het volgende:
Godver ik ben wel scheef, ik zag dat stripje met die mol, en vond het gewoon wel grappig. Nu leg ik pas de link met een mol...
Maar dit zou wel heel simpel zijn heb ik het idee..., zou wel prachtig zijn als iedereen een rood scherm heeft gekregen.
Klopt Hans is in mei jarig ..2 mei geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Anneloortje het volgende:
hans is in mei jarig ben je dan stier?
Mja, gewoon een beetje brutaliteitquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik vond het ook opvallend dat Paula meteen haar vinger opstak bij het topitospel.
De tweede Dennis op rij danquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef RayMania het volgende:
De Mol is een man. De Mol is Dennis. Quote maar in de finale.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Anneloortje het volgende:
1 Hans is zoek
2 Hans lijkt verdacht veel op Henk uit alfred j kwak h h.
meer verdenkingen richting hans?
3 hans mei jarig stier?
Nah, hij is wel lang. Ik ken meerdere lange mannen die die neiging hebben. Dat zegt niet zoveel, behalve dat het een slungel isquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe hij ook gebukt liep over dat rooster, terwilj hij ook gewoon rechtop kon
ADPFHRJSViVequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef FictionalFenna het volgende:
Op de AVRO-site hebben ze het over de bijna alfabetische volgorde in de header..
[ afbeelding ]
Sebastiaan werd door dat tv-spel juist niet verdacht door mij. Metzo'n chaos is het heel makkelijk om het te onopvallend te verkloten als coordinator en dat deed hij juist niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Angelic_Rose het volgende:
Mijn mol is Sebastiaan, deed wel fanatiek mee maar toch vertrouw ik hem niet helemaal..
Hij was gewoon blij dat hij mocht blijven, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef Konijnenjager het volgende:
Hebben jullie ook gezien hoe Sebastiaan instant zijn duimen opstak toen hij hoorde dat Vera raus was?
En daarna haar 'steun' bieden, held!
Nee daarom juist, heel onopvallend allemaal..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sebastiaan werd door dat tv-spel juist niet verdacht door mij. Metzo'n chaos is het heel makkelijk om het te onopvallend te verkloten als coordinator en dat deed hij juist niet.
Nja, ik vind het eigenlijk ook iets te ver gezocht. Het is ook afhankelijk van hoe je de opstelling ziet: vanuit welke rij wil je kijken? Maar de 3 die je noemt zouden er dan opvallend bij staan..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
ADPFHRJSViVe
Of bedoelen ze dat Paula Rick VIv er verdacht tussen staan, winnaar, verliezer, mol of zo?
En die reactie toen gezegd werd dat er nog geen mol was... maar ik hoop het niet, vind haar de minst leuke kandidate... aan de andere kant, in het verleden was vaak degene die ik het minst leuk vond de mol...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef DrMarten het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als het Paula is... die zag er niet overdreven blij uit toen John haar camera gevonden had.... tenminste dat was Paula toch?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef RayMania het volgende:
Na achter jaar WIDM dacht ik gelijk morsecode te horen bij het in -en uitzoomen van de camera.
quote:Dagboek mol
Aflevering 1
Een mooier begin kan een mol zich niet wensen. De eerste aflevering een negatief saldo in de pot hebben! Maar voor mij was het sowieso een mooie aflevering, want zonder dat ik het vooraf kon vermoeden bleek ik de mol te zijn.
Wat een schok, wat een verrassing, wat een schrik, wat een blijdschap. Ik kan je wel vertellen dat er op zo'n moment van alles door je heen gaat. Gelukkig werd ik geholpen door de rest en begon het spel al met 3000 euro verlies, zonder dat ik er veel voor had hoeven doen. Maar daarna begon de harde werkelijkheid. Tot nu toe ben ik tevreden en ik kan alleen maar hopen dat de rest van het spel net zo verloopt als deze eerste dagen...
Ik had haar als mol..en nu al uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Yeay Vera eruit, ik vond de reactie van Rick wel een beetje te onopvallend hij zei niet eens iets en reageerde nogal raar bij de executie.
Zou je die op joetoeb kunnen zettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Meddo het volgende:
http://cgi.omroep.nl/lega(...)6544/bb.20090108.asf
34:36 *Zoef* en wie komt daar door het beeld heen gerent?! Superman!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Meddo het volgende:
Fuck, moet ik volgende week op zo'n klein k*t schermpje kijken. (kan die ook groter?? )quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Meddo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |