1337 w00t r0ckz0rz lmfao pwnage!!!11!!unoquote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
neuh.. dat ben ik nooitnee, gekheid.. morgen wordt lobby dag
volgende week weer aan het werk
Truequote:
quote:
Dan is het kopen van een HDMI kabel het hoogtepunt van je maandquote:
Anders kick je even een dood topicquote:
Ik ben maar beneden gaan zitten, je was me zo aan t afleidenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff 4 uur bezig geweest met huiswerk maar nu zo goed als klaar!Ben nu wel zo gaar als boter
Morgen dan maar hequote:Op maandag 12 januari 2009 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
En nu heb ik geen zin meer om Mirror's Edge te proberen
Goedemorgenquote:
Ik zou voor japan gaan. China en Phuket zijn qua vliegreizen altijd sneller te doen dan Japan. En naast Tokyo is genoeg natuur. maar dan moet je even een uurtje met de trein.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:56 schreef jpjedi het volgende:
Even jullie input.
We willen voordat we uit India weg gaan nog een korte reis maken in Azie. We hebben een aantal opties:
Tokyo: Enkel een grote stad maar “once in a life time opportunity”.
Bejing: Lies wil heel graag de Chinese muur zienDe rest boeit ons niet zo en we hebben de schurft aan China.
Phuket: Pure strandvakantie in een resort en natuurlijk wat rondkijken in de omgeving. En weer een heel ander land als wat we al gezien hebben.
Bali: sja .. We both love BaliMaar zijn er al geweest.
Tja wat te kiezen.
Peace of cookiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:58 schreef jpjedi het volgende:
Oh ja en succes Fer!
Dat je maar een goede wasmiddel verkoper mag worden.
Kost da? Alhoewel ik de Full HD versie ook op m'n HD heb staanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ze kosten meer en meer geld
[ afbeelding ]
Besteld!
Deel 1quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld!
hmmm Das een goeie.. Als je op skype of msn kan..Lies kan je in 2 minuten vertellen of er iemand thuis is op dat moment. Normaal wel hoor maar kan geen zekerheid geven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Kost da? Alhoewel ik de Full HD versie ook op m'n HD heb staan
Mulders, zijn er evt nog andere adressen in Hilversum waar die schijf naar toe kan? Of is er daar altijd iemand thuis? Tis 20min rijden vanaf hier dus dan ga ik wel efkes heen en weer maar zou zo jammer zijn als er niemand thuis is
¤ 35,-quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Kost da? Alhoewel ik de Full HD versie ook op m'n HD heb staan
Mulders, zijn er evt nog andere adressen in Hilversum waar die schijf naar toe kan? Of is er daar altijd iemand thuis? Tis 20min rijden vanaf hier dus dan ga ik wel efkes heen en weer maar zou zo jammer zijn als er niemand thuis is
16:00 loop ik hier weg, ben ik om 16:30 op MSN kan ik rond 17:10 in Hilversum zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef jpjedi het volgende:
hmmm Das een goeie.. Als je op skype of msn kan..Lies kan je in 2 minuten vertellen of er iemand thuis is op dat moment. Normaal wel hoor maar kan geen zekerheid geven.
Dat is geen slechte prijs man!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
¤ 35,-
Ik heb de WMVHD versies ook maar deze wil ik wel legaal hebben
@static: Mee eens maar ach de actie blijft toch wel erg tofDeel 3 vond ik vooral erg slecht
matige box...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Besteld!
Ik zou Tokyo doenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:56 schreef jpjedi het volgende:
Even jullie input.
We willen voordat we uit India weg gaan nog een korte reis maken in Azie. We hebben een aantal opties:
Tokyo: Enkel een grote stad maar “once in a life time opportunity”.
Bejing: Lies wil heel graag de Chinese muur zienDe rest boeit ons niet zo en we hebben de schurft aan China.
Phuket: Pure strandvakantie in een resort en natuurlijk wat rondkijken in de omgeving. En weer een heel ander land als wat we al gezien hebben.
Bali: sja .. We both love BaliMaar zijn er al geweest.
Tja wat te kiezen.
Maar zoveel geld heb je toch helemaal niet nodig om zeeland te ontvluchten??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef Sickert het volgende:
Gister op mn werk de kassiere afgevoerd door de politie
schijnt voor meer als 4 ton te hebben verduisterd via de kassa
Moeten ze de boekhouder ook gelijk oppakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef Sickert het volgende:
Gister op mn werk de kassiere afgevoerd door de politie
schijnt voor meer als 4 ton te hebben verduisterd via de kassa
ze zijn erg laks geweest en te goed van vertrouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moeten ze de boekhouder ook gelijk oppakken.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik zou voor japan gaan. China en Phuket zijn qua vliegreizen altijd sneller te doen dan Japan. En naast Tokyo is genoeg natuur. maar dan moet je even een uurtje met de trein.
Tja wij neigen ook naar Tokyo maar ik vraag me af wat er dan te doen is buiten het feit dat het exotisch klinkt. Singapore was bijvoorbeeld 3 dagen shoppen en verder niets.. Tokyo heeft natuurlijk wel meer te bieden maar ik ben niet van de 17 tempelbezoekjes op een dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |