quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:31 schreef ursel het volgende:
[..]
je had de W moeten gebruiken ipv de r![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=59quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:38 schreef Mrakz0r het volgende:
18 April ga ik met wat maten naar Thailand!
Even een vraag: weten julie goeie sites of fora waar ik zo goedkoop mogelijk een retourtje Bangkok kan boeken? Of misschien andere tips?
You want Happy end?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:38 schreef Mrakz0r het volgende:
Even een vraag: weten julie goeie sites of fora waar ik zo goedkoop mogelijk een retourtje Bangkok kan boeken? Of misschien andere tips?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:40 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=59
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:40 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
http://www.hookers.nl/forumdisplay.php?f=59
www.ebookers.comquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:38 schreef Mrakz0r het volgende:
Een overstap tussen Hong en Kong??quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
www.ebookers.com
www.cheaptickets.com
www.expedia.com
Check goed of er debiele overstappen tussen zitten. Ik zocht pas een vlucht naar nieuw zeeland. Had een goedkope gevonden maar in de ittinerary stond doodleuk Bangalore-Dubai-Hong-Kong-Brisbane-Auckland.Met overstaptijden tot 9 uur.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:32 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen![]()
Tandarts
Was weer mooi gisteren FrankieNu vanavond wel e3 kijken he
Gebeuren veel verrassende dingen, zo blijkt Kim zwanger van Tony alleen heeft ze dat nog verteld aan Nina waar ze nu een relatie mee heeft. Jack komt er achter dat David Palmer eigenlijk z'n broer is en Michelle blijkt de opdracht te hebben gegeven om Tony te vermoorden toen ze er achter kwam dat hij stiekem Kim zwanger had gemaakt
Man, man, wat een gave serie
quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
www.ebookers.com
www.cheaptickets.com
www.expedia.com
Check goed of er debiele overstappen tussen zitten. Ik zocht pas een vlucht naar nieuw zeeland. Had een goedkope gevonden maar in de ittinerary stond doodleuk Bangalore-Dubai-Hong-Kong-Brisbane-Auckland.Met overstaptijden tot 9 uur.
Dat wil ik nog helemaal niet weten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:32 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen![]()
Tandarts
Was weer mooi gisteren FrankieNu vanavond wel e3 kijken he
Gebeuren veel verrassende dingen, zo blijkt Kim zwanger van Tony alleen heeft ze dat nog verteld aan Nina waar ze nu een relatie mee heeft. Jack komt er achter dat David Palmer eigenlijk z'n broer is en Michelle blijkt de opdracht te hebben gegeven om Tony te vermoorden toen ze er achter kwam dat hij stiekem Kim zwanger had gemaakt
Man, man, wat een gave serie
Een beetje BoF!er...quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:53 schreef dutch_cyclist het volgende:
zijn toch tips? Je zal met een "dame" iets gaan doen blijkt ze een dikke zwans te hebben.
Wees er op voorbereid!!!
Ach dat boeit niet. Tis tenslotte vakantie. :'Dquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:53 schreef dutch_cyclist het volgende:
zijn toch tips? Je zal met een "dame" iets gaan doen blijkt ze een dikke zwans te hebben.
Wees er op voorbereid!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |