abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:02:52 #101
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64829331
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef SalmanPack het volgende:
22:42 Third IDF soldier killed in Gaza on Thursday (Haaretz)
Ik stel voor dat fok 5 minuten op zwart gaat uit respect
pi_64829368
Uit respect voor wie?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_64829410
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat een argument weer.
Israel roeit hele families tegelijk uit, en als de wereld daar een beetje tegen in opstand komt, dan gaat het natuurlijk veels te furr.

Hypocrietelingen.
Huh... dat is in het oorlogsgebied, ja je leest het goed OORLOGSgebied!

Dit is Nederland...
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:04:48 #104
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64829431
quote:

[..]

Wat een argument weer.
Israel roeit hele families tegelijk uit, en als de wereld daar een beetje tegen in opstand komt, dan gaat het natuurlijk veels te furr.

Hypocrietelingen.
Er is niks mis mee met ergens tegen in opstand komen. Maar dat is nog geen reden om de boel maar te gaan lopen slopen.

Over argumenten gesproken zeg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:06:10 #105
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64829494
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Kees22 het volgende:
Uit respect voor wie?
Voor die arme IDF soldaat natuurlijk
pi_64829593
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Er is niks mis mee met ergens tegen in opstand komen. Maar dat is nog geen reden om de boel maar te gaan lopen slopen.

Over argumenten gesproken zeg.
Ik noem het op zijn minst begrijpelijk.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:10:58 #107
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64829750
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Huh... dat is in het oorlogsgebied, ja je leest het goed OORLOGSgebied!

Dit is Nederland...
De hele Randstad vermijd ik sowieso al alsof er de pest heerst, ze slopen de boel maar.
pi_64829795
quote:
Het is alleen jammer voor de geloofwaardigheid dat de bron Jerusalem Post is, maar het verhaal is toch wel opmerkelijk, in de zin van onduidelijkheid in tegenstelling tot de stellige berichtgeving hierover in de afgelopen uren.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64829886
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ik niet. Ze zijn hier in Nederland. Wij kunnen er weinig aan doen, en zullen er ook weinig aan doen. Wij laten hen protesteren, kunnen zelfs wat sympathie en empathie voor hun voelen. En wat doen ze? Ze gaan dingen vernielen en rellen. Nou ja, ze bereiken nu wel iets: de nederlandse bevolking begint zo weer meer sympathie te krijgen voor Israel.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_64829935
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

De hele Randstad vermijd ik sowieso al alsof er de pest heerst, ze slopen de boel maar.
Ik woon er
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:14:14 #111
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64829987
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat zou ik inderdaad ook doen. Straks wordt er nog een lawinepijl afgeschoten die de verkeerde richting opwaait. Voor je het weet ligt heel de Randstad in puin door Israël, met de verdediging 'terroristen steken pijlen af op locaties waar burgers wonen, kunnen wij niets aan doen'.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:14:45 #112
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64830021
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ik woon er
Nou, sterkte dan.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:15:43 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64830079
quote:

[..]

Wat een argument weer.

Hypocrietelingen.
die mensen die in opstand komen hebben helemaal niks te slopen. het geeft alleen aan met wat voor barbaren we eigenlijk te maken hebben. lekker terug sturen naar landen waar het wel normaal is om te slopen tijdens het gebruikmaken van een westerlijk verworven recht om te demonstreren.

en met terug sturen bedoel ik heel snel terug sturen. het kan zo niet langer doorgaan. als we zo ook zouden demonstreren als moslims iets verkeerd doen, dan is de wereld te klein.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:16:35 #114
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64830137
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat zou ik inderdaad ook doen. Straks wordt er nog een lawinepijl afgeschoten die de verkeerde richting opwaait. Voor je het weet ligt heel de Randstad in puin door Israël, met de verdediging 'terroristen steken pijlen af op locaties waar burgers wonen, kunnen wij niets aan doen'.
Zou lekker opruimen, net als in Gaza. Misschien moeten we vanuit Limburg maar wat beschietingen uitvoeren richting Randstad
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:16:51 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_64830150
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. Ieder zijn mening natuurlijk. Zo vinden anderen andere dingen begrijpelijk. Wat overigens wat anders is dan het goedkeuren.

Maar waar ik op doelde is meer dat bij dat soort demonstraties het overgrote merendeel van de demonstranten zich rustig houden en zich gedragen maar gewoon demonstreren. En daar is helemaal niks mis mee. Integendeel.
Helaas trekt dat ook groepen aan die puur en alleen maar komen om te rellen en te slopen. En dat onder het mom van demonstreren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_64830268
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Bensel het volgende:

[..]

ik niet. Ze zijn hier in Nederland. Wij kunnen er weinig aan doen, en zullen er ook weinig aan doen. Wij laten hen protesteren, kunnen zelfs wat sympathie en empathie voor hun voelen. En wat doen ze? Ze gaan dingen vernielen en rellen. Nou ja, ze bereiken nu wel iets: de nederlandse bevolking begint zo weer meer sympathie te krijgen voor Israel.
Gezien de misdaden die Israel begaat vind ik de woede etc. nog wel meevallen.

Ik snap dat mensen het liefste zien dat mensen al kwijlend uit hun mondhoek rustig over straat lopen, het liefst zonder te schreeuwen en met spandoeken om hun mening te uiten... Maar dat is iets voor schapen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:20:41 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64830365
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik snap dat mensen het liefste zien dat mensen al kwijlend uit hun mondhoek rustig over straat lopen, het liefst zonder te schreeuwen en met spandoeken om hun mening te uiten... Maar dat is iets voor schapen.
dan zullen we de schuimbekkende schapen maar eens heel erg duidelijk moeten maken dat het hier geen gaza of israel is. ik zeg registreren, oppaken en uitzetten. per direct. kijken of die grote bekken dan nog zo gaaf doen.
pi_64830572
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Welke misdaden begaat Israel op dit moment? (in jouw ogen)
pi_64830671
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan zullen we de schuimbekkende schapen maar eens heel erg duidelijk moeten maken dat het hier geen gaza of israel is. ik zeg registreren, oppaken en uitzetten. per direct. kijken of die grote bekken dan nog zo gaaf doen.
Oh laat het duidelijk zijn, ik ben het sowieso niet eens met demonstreren.
Als je iets er aan wil doen, doe dat dan via intellectuele wegen door zaken aan het licht te brengen, of verhuis naar de Gazastrook en pak een AK47 op. De straat op gaan en je mening achter laten werkt alleen maar bevestigend voor oorlog.
Zelfde geldt voor pro-zionisten.
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:26:55 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64830749
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh laat het duidelijk zijn, ik ben het sowieso niet eens met demonstreren.
Als je iets er aan wil doen, doe dat dan via intellectuele wegen door zaken aan het licht te brengen, of verhuis naar de Gazastrook en pak een AK47 op. De straat op gaan en je mening achter laten werkt alleen maar bevestigend voor oorlog.
Zelfde geldt voor pro-zionisten.
zo ken ik je weer! ik heb je altijd al gemogen, alleen de laatste dagen en jouw posts lezende dacht ik even dat je het pad kwijt was. good grip dude.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')