Ik stel voor dat fok 5 minuten op zwart gaat uit respectquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef SalmanPack het volgende:
22:42 Third IDF soldier killed in Gaza on Thursday (Haaretz)
Huh... dat is in het oorlogsgebied, ja je leest het goed OORLOGSgebied!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat een argument weer.
Israel roeit hele families tegelijk uit, en als de wereld daar een beetje tegen in opstand komt, dan gaat het natuurlijk veels te furr.
Hypocrietelingen.
Er is niks mis mee met ergens tegen in opstand komen. Maar dat is nog geen reden om de boel maar te gaan lopen slopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat een argument weer.
Israel roeit hele families tegelijk uit, en als de wereld daar een beetje tegen in opstand komt, dan gaat het natuurlijk veels te furr.
Hypocrietelingen.
Ik noem het op zijn minst begrijpelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er is niks mis mee met ergens tegen in opstand komen. Maar dat is nog geen reden om de boel maar te gaan lopen slopen.
Over argumenten gesproken zeg.
De hele Randstad vermijd ik sowieso al alsof er de pest heerst, ze slopen de boel maar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Huh... dat is in het oorlogsgebied, ja je leest het goed OORLOGSgebied!
Dit is Nederland...
Het is alleen jammer voor de geloofwaardigheid dat de bron Jerusalem Post is, maar het verhaal is toch wel opmerkelijk, in de zin van onduidelijkheid in tegenstelling tot de stellige berichtgeving hierover in de afgelopen uren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Roi het volgende:
[..]
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1231424892324&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
ik niet. Ze zijn hier in Nederland. Wij kunnen er weinig aan doen, en zullen er ook weinig aan doen. Wij laten hen protesteren, kunnen zelfs wat sympathie en empathie voor hun voelen. En wat doen ze? Ze gaan dingen vernielen en rellen. Nou ja, ze bereiken nu wel iets: de nederlandse bevolking begint zo weer meer sympathie te krijgen voor Israel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik noem het op zijn minst begrijpelijk.
Ik woon erquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De hele Randstad vermijd ik sowieso al alsof er de pest heerst, ze slopen de boel maar.
Dat zou ik inderdaad ook doen. Straks wordt er nog een lawinepijl afgeschoten die de verkeerde richting opwaait. Voor je het weet ligt heel de Randstad in puin door Israël, met de verdediging 'terroristen steken pijlen af op locaties waar burgers wonen, kunnen wij niets aan doen'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:10 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De hele Randstad vermijd ik sowieso al alsof er de pest heerst, ze slopen de boel maar.
die mensen die in opstand komen hebben helemaal niks te slopen. het geeft alleen aan met wat voor barbaren we eigenlijk te maken hebben. lekker terug sturen naar landen waar het wel normaal is om te slopen tijdens het gebruikmaken van een westerlijk verworven recht om te demonstreren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat een argument weer.
Hypocrietelingen.
Zou lekker opruimen, net als in Gaza. Misschien moeten we vanuit Limburg maar wat beschietingen uitvoeren richting Randstadquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook doen. Straks wordt er nog een lawinepijl afgeschoten die de verkeerde richting opwaait. Voor je het weet ligt heel de Randstad in puin door Israël, met de verdediging 'terroristen steken pijlen af op locaties waar burgers wonen, kunnen wij niets aan doen'.
Dat mag jij vinden. Ieder zijn mening natuurlijk. Zo vinden anderen andere dingen begrijpelijk. Wat overigens wat anders is dan het goedkeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik noem het op zijn minst begrijpelijk.
Gezien de misdaden die Israel begaat vind ik de woede etc. nog wel meevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik niet. Ze zijn hier in Nederland. Wij kunnen er weinig aan doen, en zullen er ook weinig aan doen. Wij laten hen protesteren, kunnen zelfs wat sympathie en empathie voor hun voelen. En wat doen ze? Ze gaan dingen vernielen en rellen. Nou ja, ze bereiken nu wel iets: de nederlandse bevolking begint zo weer meer sympathie te krijgen voor Israel.
dan zullen we de schuimbekkende schapen maar eens heel erg duidelijk moeten maken dat het hier geen gaza of israel is. ik zeg registreren, oppaken en uitzetten. per direct. kijken of die grote bekken dan nog zo gaaf doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gezien de misdaden die Israel begaat vind ik de woede etc. nog wel meevallen.
Ik snap dat mensen het liefste zien dat mensen al kwijlend uit hun mondhoek rustig over straat lopen, het liefst zonder te schreeuwen en met spandoeken om hun mening te uiten... Maar dat is iets voor schapen.
Welke misdaden begaat Israel op dit moment? (in jouw ogen)quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gezien de misdaden die Israel begaat vind ik de woede etc. nog wel meevallen.
Ik snap dat mensen het liefste zien dat mensen al kwijlend uit hun mondhoek rustig over straat lopen, het liefst zonder te schreeuwen en met spandoeken om hun mening te uiten... Maar dat is iets voor schapen.
Oh laat het duidelijk zijn, ik ben het sowieso niet eens met demonstreren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan zullen we de schuimbekkende schapen maar eens heel erg duidelijk moeten maken dat het hier geen gaza of israel is. ik zeg registreren, oppaken en uitzetten. per direct. kijken of die grote bekken dan nog zo gaaf doen.
zo ken ik je weer! ik heb je altijd al gemogen, alleen de laatste dagen en jouw posts lezende dacht ik even dat je het pad kwijt was. good grip dude.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oh laat het duidelijk zijn, ik ben het sowieso niet eens met demonstreren.
Als je iets er aan wil doen, doe dat dan via intellectuele wegen door zaken aan het licht te brengen, of verhuis naar de Gazastrook en pak een AK47 op. De straat op gaan en je mening achter laten werkt alleen maar bevestigend voor oorlog.
Zelfde geldt voor pro-zionisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |