GamesIk verkoop de volgende (zeer oude) games:
Tomb Raider III ¤3,50
Pro Bodyboarding and Snowboard Racer ¤2
Fast Food Tycoon ¤3
Supreme Snowboarding ¤1 **
Vakantie Racer ¤2,50
Flight Unlimited ¤1,50
Rollercoaster Tycoon ¤3,50
Football game ¤1 **
RedCat Taal 2 - De reusachtige letterraket ¤2,50 *
Super Kicks ¤1 **
Harry Potter Creative CD ¤1,50 **
50 Board Games ¤1,50 *
Crazy Pakman ¤1,50 *
Pinball Power ¤1,50 *
Game CD met de volgende games:
- Tomb Raider II
- Myth: The fallen lords
- The Curse of Monkey Island
- Sub Culture
- Lords of Magic
- Virtual Pool 2
En shareware:
- RedQFlpy
- PC Insight
- Alexa
- Drop It
- Leap FTP 2.2
- Weird Wally's Revenge
voor ¤4
+gratis voor de eerste koper:
BC Racers
Labyrinth
Prijzen zijn excl verzendkosten!Van de meeste games zijn de hoesje kapot, dus heb ik andere hoesjes gebruikt waar niks op staat= *, de games zijn gewoon orgineel. Het is slim om op te zoeken of de games het op jou pc doen!!, foto's, andere games komen binnekort en ik ga vanmiddag testen welke games op mijn XP het doen. Sommige zitten in van die kartonnen hoesjes (die er wel bijhoren) = **
Foto's:
![]()
![]()
![]()
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pokemon Flippo's Ik verkoop een stapel flippo's van pokemon, iets meet als 50 (Ze worden genoemd als: Powerplay, Evolutions en zonder naam..)
![]()
![]()
![]()
Er zit ook een boekje bij waar je ze in kan doen, die zit vol maar er is wat in geschreven (dat heb ik weg getip-ext:
![]()
Voor de rest had ik alles achterin aangekruist welke ik had...
Een paar zijn beschadigd.
Voor ¤7,50 mag u hem hebben.
Pokemon muntenIk verkoop ook pokemon munten, in een goeie staat. Het zijn er 36.
In 2 of 3 zit een barstje.
![]()
¤5
Pokemon kaarten + boekjesIk verkoop ook nog +/- 500 pokemon kaarten, waaronder een stuk of 25 glimmende (voorzien van een hoesjes). En de +/- 30 andere hoesjes heb ik om willekeurige kaarten gedaan. De kaarten zijn engels of nederlands en 3 kaarten zijn Chinees. Ze zijn in goede staat, een paar zijn een klein beetje gekreukeld.
![]()
Ik verkoop er ook nog 2 boekjes bij:
![]()
![]()
Als je deze pokemon kaarten met mapjes koopt, krijg je er 2 gratis dvd's bij: Medabots (25 min) en Ninja Turtles (25 min).
![]()
Voor ¤35 mag u dit hebben.
Van alles (kaarten, munten, games & flippo's) verkoop ik niks per stuk los.
Leuk om iets hiervan aan je broertje, zoon of neefje te geven

Degene die als eerst wat koopt krijgt er gratis koppie's bij (waarvan een deel beschadigd is), iets van 30 stuks en een speler waarje hem op kan zetten..
![]()
Edit: als je ergens een groter plaatje van wil moet je het zeggen
[ Bericht 6% gewijzigd door VampiricDemon op 28-01-2009 20:14:22 ]
Goede deals met: W00fer, Papabear, Drummerdude.
Slecht deals met: -