Hij deed wel iets met water geloof ik... op de 3e dag alquote:
tzal niet meer wisselen, tzal altijd koud zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Als je onder de tapdrempel uitkomt lijkt me het dichtdraaien van de warmwaterkraan het probleem te verergeren.
ja, overal in huis helaas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:47 schreef Skyflipper het volgende:
Heeft de wastafel kraan hetzelfdee probleem? Zoniet, haal dan toch echt even je douchekop eraf, zoals al een aantal keer is gezegd.
Als je het overal hebt, dan kun je de kranen vrijwel uitsluiten.quote:
En onder het douchen ook de wastafelkraan warm water laten lopen helpt dan zeker ook niet meer? Dat zuigt best welquote:Op maandag 19 januari 2009 12:55 schreef de_priester het volgende:
Bravebart, dat hielp alleen in het begin. Daarmee dachten we het probleem opgelost te hebben. Echter werkt dat nu dus ook al 2 wk niet meer. Heb inmiddels wel man van CV gebeld, die belt deze week terug voor afspraak.... nog ff koud-warm-ijskoud douchen dus
als ik die aanzet is de douche alleen koud XDquote:Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En onder het douchen ook de wastafelkraan warm water laten lopen helpt dan zeker ook niet meer? Dat zuigt best wel
Haha, duidelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 12:59 schreef de_priester het volgende:
[..]
als ik die aanzet is de douche alleen koud XD
Lees mijn reactie nog eens en probeer het, als ik dit allemaal lees weet ik bijna zeker dat dat het is...quote:Op maandag 19 januari 2009 12:55 schreef de_priester het volgende:
Bravebart, dat hielp alleen in het begin. Daarmee dachten we het probleem opgelost te hebben. Echter werkt dat nu dus ook al 2 wk niet meer. Heb inmiddels wel man van CV gebeld, die belt deze week terug voor afspraak.... nog ff koud-warm-ijskoud douchen dus
Voor de meeste ketels gaat dit inderdaad op, om te controleren of de driewegklep defect is.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:30 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog eens en probeer het, als ik dit allemaal lees weet ik bijna zeker dat dat het is...
In principe heeft het daar niets mee te maken. Controleer eerst even de andere kranen.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:24 schreef styliste het volgende:
Ketel heb ik overigens nog niet gereset maar ik vraag me dus af of het te maken kan hebben met het vervangen van de branderkop?
Kan wel degelijk van invloed zijn. In mijn vorige woning hing er ook eentje waarbij als de druk te laag werd (rond 1 bar) de warmwaterlevering onbetrouwbaar werd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij heeft de druk van je CV water geen invloed op je warme tapwater.
Idd een heel bekend verhaalquote:Op maandag 2 februari 2009 18:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan wel degelijk van invloed zijn. In mijn vorige woning hing er ook eentje waarbij als de druk te laag werd (rond 1 bar) de warmwaterlevering onbetrouwbaar werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |