Jammer van de smiley.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
You'll do all you can to bring him to climax, eagerly waiting for his cock to start pulsing and thrusting in your mouth, signaling the beginning of his orgasm. You'll suck hard on his cock as it pulses to increase his pleasure, waiting for his cum to start so you can suck it out and let it shoot into your mouth. You'll feel his cum spurting out with each pulse of his cock, taste it as you suck out the last drops and swallow them and then lick his cock clean like you were sucking the juice off a popsicle.
Eigen mening: MEE EENS.
klopt toch door die club van yvonne ,ander cowboysquote:
Remlof met z'n geïmplodeerde penis!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef dagdag het volgende:
[..]
klopt toch door die club van yvonne ,ander cowboys
ja pas nog goeie gevonden www.bassiedeclown.nlquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nog nieuwe sites? Gelieve geen vuige camsites
Juist. Het ragt meteen alle seksualiteit uit de post.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lijkt het net alsof ze het niet meent he.
Ja ik ben mijn harde ook gelijk kwijt,quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Juist. Het ragt meteen alle seksualiteit uit de post.
Dalijk leest dr mammie meequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lijkt het net alsof ze het niet meent he.
Pics?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dalijk leest dr mammie meedaarom dus!
quote:
Verdachte post.quote:
Ja der moeder keek eerst boos, en toen die smiley kwam ging ze lachen van: "hahah, ooh ilse toch, mallerrrrt"quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dalijk leest dr mammie meedaarom dus!
Ik heb het liever ongenuanceerd en rauw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet het toch nog een beetje subtiel brengen?
Hahahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja der moeder keek eerst boos, en toen die smiley kwam ging ze lachen van: "hahah, ooh ilse toch, mallerrrrt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |