Ja, dat is dan zeker handigquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef supkaa het volgende:
Naar dat onderwerp neigde ik zelf ook al het meestEn het is alvast handig voor het volgende jaar aangezien we dan een blok persoonlijkheid krijgen
In "ernstige noodgevallen". Als mensen dan niets doen, dan is het positief, omdat men anders in de weg looptquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:16 schreef supkaa het volgende:
Interessante invalshoek, in welke situatie zie jij het dan als iets positiefs?
Klopt, dat is meestal wel handig, haha, maar als de hulptroepen er wel zijn... Maar goed; het is een leuk en interessant artikel om te lezen, dus ik ben benieuwd wat ik er van kan makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:19 schreef supkaa het volgende:
Ja daar zit inderdaad wel wat in, maar voordat er hulp aanwezig is is het natuurlijk altijd wel fijn om mensen met een EHBO diploma in de buurt te hebben die wel actie ondernemen
Er is zeker wel wat leuks van te maken en in ieder geval origineelquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, dat is meestal wel handig, haha, maar als de hulptroepen er wel zijn... Maar goed; het is een leuk en interessant artikel om te lezen, dus ik ben benieuwd wat ik er van kan maken
Ja inderdaad. Ik had eerst het normale 'bystandereffect' maar dat is veeél te breedquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:24 schreef supkaa het volgende:
[..]
Er is zeker wel wat leuks van te maken en in ieder geval origineel![]()
Wij hadden ook dingen als bystander effect, altruisme, stereotypen etc. in de onderwerpenlijst staan maar dat zijn zo'n uitgemolken onderwerpen. Meer iets voor de mensen die geen zin hebben er veel moeite in te steken en dan makkelijk aan veel literatuur kunnen komen en eventjes het boek van social psychology openslaan![]()
Wanneer moet jij eigenlijk een richting kiezen?
Eind tweede moet ik kiezen geloof ik.. Ik weet vrij zeker dat ik voor de biologische variant ga, maar misschien kom ik nog wel tot bezinningquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik had eerst het normale 'bystandereffect' maar dat is veeél te breed![]()
Ik moet aan het eind (of halverwege?) de tweede een richting kiezen en ik ben er nog niet over uit. Jij?
Haha, tot bezinning nog welquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:31 schreef supkaa het volgende:
[..]
Eind tweede moet ik kiezen geloof ik.. Ik weet vrij zeker dat ik voor de biologische variant ga, maar misschien kom ik nog wel tot bezinning
Ja het schijnt toch een heel ander slag mens te zijn, die biologische psychologenquote:
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:34 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ja het schijnt toch een heel ander slag mens te zijn, die biologische psychologenBezint eer ge begint!
Bij mij ging het ook wel goed! Nadat ik met vrienden alle vragen doorlopen heb (quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef supkaa het volgende:
Gister methoden & technieken toets gehad en volgens mij ging het wel goedHeb wel al zeker 2 fout helaas
Ik moet wel zeggen dat ik de telling streng vind: 30 vragen en bij iedere fout krijg je een half punt aftrek
![]()
Nu is het dus een kwestie van afwachten wat het geworden is..
Dat klinkt wel streng! Bij ons was het 40 vragen, en dan 3 fout een punt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef supkaa het volgende:
Gister methoden & technieken toets gehad en volgens mij ging het wel goedHeb wel al zeker 2 fout helaas
Ik moet wel zeggen dat ik de telling streng vind: 30 vragen en bij iedere fout krijg je een half punt aftrek
![]()
Nu is het dus een kwestie van afwachten wat het geworden is..
Thnx, oh ben echt blij dat ik in blok 4 geen statistiek meer heb! (cliché: geen favoriet hier) Bij ons trekken ze heel veel vakken bij elkaar. Vorige blok hadden we bijvoorbeeld: PKG --> Persoonlijke, klinische & gezondheidspsychologiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Sociale en Organisatie (arbeid) Psychologie zijn bij ons apart
Ik heb nu Sociale / Gezondheid / Statistiek & Blok 4 Arbeid / Ontwikkeling / Statistiek.
Goed dat je alles in één keer gehaald heb!
Oké dan, grappig!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:48 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Thnx, oh ben echt blij dat ik in blok 4 geen statistiek meer heb! (cliché: geen favoriet hier) Bij ons trekken ze heel veel vakken bij elkaar. Vorige blok hadden we bijvoorbeeld: PKG --> Persoonlijke, klinische & gezondheidspsychologie![]()
Interessant onderwerp voor je essay by the way
Vond het juist het makkelijkste blok. S&O is niet bepaald moeilijk, ECO is van de 3 statistiekvakken het minst moeilijk en O&O is juist goed te doen als je daarop concentreert.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef verregentmeisje het volgende:
Alleen nu het probleem dat iedereen elkaar bang gaat zitten maken over het komende blok. Zelfs mijn tutor zei dat we erg ons best moesten doen, omdat het allemaal erg veel en erg lastig was![]()
Ik blijf de telling redelijk streng vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bij mij ging het ook wel goed! Nadat ik met vrienden alle vragen doorlopen heb () ben ik stiekem tot de conclusie gekomen dat ik het wel gehaald heb. Vind het alleen dom dat de antwoordsleutel niet online komt?
Maar de telling valt toch wel mee? 9/30 x 100% = 30 procent mag je fout hebben --> 70 procent voor een voldoende. Toch redelijk voor WO?
En hoe ging je VGT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |