Ik had wel graag bij de 'pas-cie'- sectie van Lunatik willen gaan, die studiegerelateerde activiteiten organiseren (bijv. film-avond, bezoek inrichting of gastsprekers), maar met m'n nieuwe bijbaantje erbij werd het me toch iets te druk helaas..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je ben een held.![]()
Ontopic: zijn er ook mensen die actief zijn bij hun studievereniging? (nee niet studentenvereniging) Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Welke richting doe je? En op welke uni zit je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:33 schreef Leanne het volgende:
hallo mensen
ik ben bijna klaar met mijn psych studie
Ik zit in een vroege groepquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef supkaa het volgende:
[..]
Echt waar?Staat wel dat we alles moeten lezen.. Maja dat doe ik dan morgen maar na de OWG.. Zit je eigenlijk in een vroege of een late groep?
Ik heb die met de meerkeuzevragen.. A: vind je dit lekker? B: Hoeveel % van de bevolking denk jij dat het lekker vindt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zit in een vroege groepHeb nu alles gehad, want in het eerst blok had ik een late groep en vorig blok een middengroep. Vind dit eigenlijk toch het meest relax zo. Hopelijk volgende blokken ook weer.
Welk onderzoek ga jij eigenlijk doen met dat groepje van 3 personen binnen de OWG? Ik ga kijken of mensen meer lachen als ze meer alcohol hebben gehad, lekker in de kroeg staan
Ik doe A&O in Rotterdamquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:59 schreef supkaa het volgende:
[..]
Welke richting doe je? En op welke uni zit je?
Ik heb me vanmorgen ook ingeschreven. Ik ben al ruim 3e jaars dus het ging redelijk goed. Afgezien van de zeer trage servers.. Voor welke keuzevakken wil je je inschrijven? Ik heb me ingeschreven voor Child and adolescent psychiatry, Consciousness en Abnormal behaviour.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vandaag inschrijfdag voor alle (keuze)vakken in Leiden, maar ze maken er weer een zooitje van.Voor veel keuzevakken geld als toegangseisen het behalen van vakken van de vorig blok. Probleem is alleen dat bij niemand (van de 2e jaars) nog de resultaten van de afgelopen zijn bijgeschreven, waardoor geen enkele 2e jaars zich kan inschrijven.
Derde jaars kunnen zich wel inschrijven, maar de plekken bij de keuzevakken zijn beperkt en het is frustrerend om te zien dat op de dag dat ik wel kan straks vol zit. Irritante is dat het de enige keuzevak is die ik echt nodig heb.
Ik vond van wel, de werkgroepen waren een soort kleuterklasje.. Maar de college's en stof waren erg interessant. Toch een soort van jammer dat ik lang niet alle stof heb gelezen, ik had er uiteindelijk geen tijd meer voor dus heb ik het op uittreksels gedaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Congratz.Is Psychopathologie, Diagnostiek en Behandeling te doen? Die wil ik ook volgend jaar doen.
Ik heb net het methoden deel achter de rug en ga nu beginnen met statistiek, ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Black-Death het volgende:
Boh zeg, ben nu bezig met het blok Methoden en Technieken. Dat bestaat voor een deel uit Statistiek en voor een deel uit Methoden zegmaar.. Nou is statistiek nog wel een beetje uitdagend maar dat Methoden deel is wel zo saaigewoon droog opsommen..
Haha ja hopelijk haal ik het ook in 1x keer. Gebruikte jij als boek ook Gravetter? Moet wel weer zeggen dat het er allemaal duidelijk instaat, ik maak nu meteen samenvattingen enzo (nadat mijn vorige tentamens niet zo best waren gegaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb net het methoden deel achter de rug en ga nu beginnen met statistiek, ben benieuwd!
Ben onwijs blij dat ik methoden in één keer gehaald heb, blegh...
En dat is gelukt! Gezondheidspsychologie in the pocket, met een 7,5 zelfsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef warrel het volgende:
JEUJJ! PDB gehaald. Ik hoef nog maar 1 tentamen te halen en dan doe ik het officieel beter dan vorig jaar
![]()
Pff, pittig! Of juist niet?quote:Op zondag 25 januari 2009 05:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
^ Congratz! Heb nu eindelijk kerstvakantie. Had afgelopen weken tentamens gedaan voor bestuurskunde (extra studie) en het blijft toch een wereld van verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |