abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:18:17 #26
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_64860406
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:46 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Je ben een held.

Ontopic: zijn er ook mensen die actief zijn bij hun studievereniging? (nee niet studentenvereniging) Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Ik had wel graag bij de 'pas-cie'- sectie van Lunatik willen gaan, die studiegerelateerde activiteiten organiseren (bijv. film-avond, bezoek inrichting of gastsprekers), maar met m'n nieuwe bijbaantje erbij werd het me toch iets te druk helaas..

Jij dan?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:31:48 #27
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_64860816
Bij Labyrint zit ik in eerste jaars weekend commissie (introkamp). Was vorig jaar van geen enkele commissie lid, maar was wel bij alle activiteiten. Vind het opvallend dat bij Labyrint 16 commissies zijn met elk rond de 8 leden (welke meestal niet bij een andere commissie zitten). Zijn die aantallen bij de andere psy. verenigingen ook zo? Aan de andere kant is het wel logisch omdat het best een grote studie is met een grote studievereniging vergeleken met kleine studies en daarbij horende studieverenigingen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_64860856
hallo mensen

ik ben bijna klaar met mijn psych studie
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:59:12 #29
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_64861786
Luna-tik kent zo'n 9 commissies, met in totaal zo'n misschien zo'n 70 leden denk ik..
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:59:55 #30
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_64861800
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:33 schreef Leanne het volgende:
hallo mensen

ik ben bijna klaar met mijn psych studie
Welke richting doe je? En op welke uni zit je?
pi_64867615
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef supkaa het volgende:

[..]

Echt waar? Staat wel dat we alles moeten lezen.. Maja dat doe ik dan morgen maar na de OWG.. Zit je eigenlijk in een vroege of een late groep?
Ik zit in een vroege groep Heb nu alles gehad, want in het eerst blok had ik een late groep en vorig blok een middengroep. Vind dit eigenlijk toch het meest relax zo. Hopelijk volgende blokken ook weer.
Welk onderzoek ga jij eigenlijk doen met dat groepje van 3 personen binnen de OWG? Ik ga kijken of mensen meer lachen als ze meer alcohol hebben gehad, lekker in de kroeg staan
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:53:14 #32
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_64870550
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik zit in een vroege groep Heb nu alles gehad, want in het eerst blok had ik een late groep en vorig blok een middengroep. Vind dit eigenlijk toch het meest relax zo. Hopelijk volgende blokken ook weer.
Welk onderzoek ga jij eigenlijk doen met dat groepje van 3 personen binnen de OWG? Ik ga kijken of mensen meer lachen als ze meer alcohol hebben gehad, lekker in de kroeg staan
Ik heb die met de meerkeuzevragen.. A: vind je dit lekker? B: Hoeveel % van de bevolking denk jij dat het lekker vindt?

Kom alleen denk ik m'n vraag die ik verzonnen had te wijzigen, want m'n onderzoeksresultaten slaan op kaas
Ik dacht neem iets neutraals, dus 'vind jij drop lekker?' Maarja zodra ik die tweede vraag stel zegt echt iedereen: 'ooooh Nederland! Hier eten zoveel mensen drop, 80%!!'
Zucht, kan ik weer nieuwe proefpersonen gaan zoeken
  maandag 12 januari 2009 @ 10:51:56 #33
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64941610
Vandaag gaat mijn MTO-B beginnen en daarna het werken met SPSS; ben benieuwd!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_64951651
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 18:59 schreef supkaa het volgende:

[..]

Welke richting doe je? En op welke uni zit je?
Ik doe A&O in Rotterdam
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:55:48 #35
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_65021690
Vandaag inschrijfdag voor alle (keuze)vakken in Leiden, maar ze maken er weer een zooitje van. Voor veel keuzevakken geld als toegangseisen het behalen van vakken van de vorig blok. Probleem is alleen dat bij niemand (van de 2e jaars) nog de resultaten van de afgelopen zijn bijgeschreven, waardoor geen enkele 2e jaars zich kan inschrijven. Derde jaars kunnen zich wel inschrijven, maar de plekken bij de keuzevakken zijn beperkt en het is frustrerend om te zien dat op de dag dat ik wel kan straks vol zit. Irritante is dat het de enige keuzevak is die ik echt nodig heb.
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_65047269
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vandaag inschrijfdag voor alle (keuze)vakken in Leiden, maar ze maken er weer een zooitje van. Voor veel keuzevakken geld als toegangseisen het behalen van vakken van de vorig blok. Probleem is alleen dat bij niemand (van de 2e jaars) nog de resultaten van de afgelopen zijn bijgeschreven, waardoor geen enkele 2e jaars zich kan inschrijven. Derde jaars kunnen zich wel inschrijven, maar de plekken bij de keuzevakken zijn beperkt en het is frustrerend om te zien dat op de dag dat ik wel kan straks vol zit. Irritante is dat het de enige keuzevak is die ik echt nodig heb.
Ik heb me vanmorgen ook ingeschreven. Ik ben al ruim 3e jaars dus het ging redelijk goed. Afgezien van de zeer trage servers.. Voor welke keuzevakken wil je je inschrijven? Ik heb me ingeschreven voor Child and adolescent psychiatry, Consciousness en Abnormal behaviour.
Als jij een ander van deze 3 wilt doen kan ik tijdelijk een plekje voor je bezet houden
I will take the sun in my mouth
  donderdag 15 januari 2009 @ 01:57:00 #37
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_65057559
Heb me ingeschreven voor Psy. of Abnormal Bahaviour en Coöperatie & Conflict (iemand was toch in de buurt van de onderwijsbalie). Alleen die laatste had ik echt nodig vanwege mijn master. Klinische vakken wil ik volgend jaar doen, maar dat is vanwege interesse. Verder doe ik bestuurskunde vakken. Dan zit ik bij Abnormal Bahaviour bij jou.
pi_65067008
JEUJJ! PDB gehaald. Ik hoef nog maar 1 tentamen te halen en dan doe ik het officieel beter dan vorig jaar
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:15:36 #39
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_65067565
Congratz. Is Psychopathologie, Diagnostiek en Behandeling te doen? Die wil ik ook volgend jaar doen.
pi_65068908
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
Congratz. Is Psychopathologie, Diagnostiek en Behandeling te doen? Die wil ik ook volgend jaar doen.
Ik vond van wel, de werkgroepen waren een soort kleuterklasje.. Maar de college's en stof waren erg interessant. Toch een soort van jammer dat ik lang niet alle stof heb gelezen, ik had er uiteindelijk geen tijd meer voor dus heb ik het op uittreksels gedaan
pi_65074067
Boh zeg, ben nu bezig met het blok Methoden en Technieken. Dat bestaat voor een deel uit Statistiek en voor een deel uit Methoden zegmaar.. Nou is statistiek nog wel een beetje uitdagend maar dat Methoden deel is wel zo saai gewoon droog opsommen..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_65074472
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef Black-Death het volgende:
Boh zeg, ben nu bezig met het blok Methoden en Technieken. Dat bestaat voor een deel uit Statistiek en voor een deel uit Methoden zegmaar.. Nou is statistiek nog wel een beetje uitdagend maar dat Methoden deel is wel zo saai gewoon droog opsommen..
Ik heb net het methoden deel achter de rug en ga nu beginnen met statistiek, ben benieuwd!
Ben onwijs blij dat ik methoden in één keer gehaald heb, blegh...
pi_65076705
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb net het methoden deel achter de rug en ga nu beginnen met statistiek, ben benieuwd!
Ben onwijs blij dat ik methoden in één keer gehaald heb, blegh...
Haha ja hopelijk haal ik het ook in 1x keer. Gebruikte jij als boek ook Gravetter? Moet wel weer zeggen dat het er allemaal duidelijk instaat, ik maak nu meteen samenvattingen enzo (nadat mijn vorige tentamens niet zo best waren gegaan )
pi_65076754
Nee
Wij hebben / hadden Research Methods in Psychology (altijd zoiets, het boek is nu verstopt)

Er ging bij ons een tentamen van vorig jaar rond en ons tentamen leek daar heeél erg op dus ja...
pi_65079776
Haha dat is wel heel erg relaxed dan! Maar dan nog, beetje stampwerk en klaar hoop ik
pi_65091279
Jaaa ik heb Sociologie gehaald!

Nice
Nu loop ik weer bijna bij
pi_65145383
Gefeliciteerd!
pi_65375518
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:01 schreef warrel het volgende:
JEUJJ! PDB gehaald. Ik hoef nog maar 1 tentamen te halen en dan doe ik het officieel beter dan vorig jaar
En dat is gelukt! Gezondheidspsychologie in the pocket, met een 7,5 zelfs
  zondag 25 januari 2009 @ 05:32:19 #49
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_65377219
^ Congratz! Heb nu eindelijk kerstvakantie. Had afgelopen weken tentamens gedaan voor bestuurskunde (extra studie) en het blijft toch een wereld van verschil.
pi_65378468
quote:
Op zondag 25 januari 2009 05:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
^ Congratz! Heb nu eindelijk kerstvakantie. Had afgelopen weken tentamens gedaan voor bestuurskunde (extra studie) en het blijft toch een wereld van verschil.
Pff, pittig! Of juist niet?
En binnen psy bij mij ook een wereld van verschil, ik hou opeens van openvragententamens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')