Oho.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zou niet verklappen dat we gaan neucken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verklappen? Alsof niet de hele KSCwereld allang weet op hoeveel manieren ik je binnenstebuiten gerimd en geswaffeld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verklappen? Alsof niet de hele KSCwereld allang weet op hoeveel manieren ik je binnenstebuiten gerimd en geswaffeld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ah zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hi
jah man! doet aan bodybuilding![]()
er waren na 2 dagen al steentjes uitdus ben ik direct terug naar de juwelier gegaan... heb nu hele nieuwe gekregen (bleken meer steentjes niet goed te zitten)
maar wat ik niet snap: horloge is waterdicht maar ik mag er niet mee in het waterquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah zo
idd vervelend als de steentjes losraken
Het uurwerk is dus waterdicht, maar het sierraad waar het uurwerk in verwerkt zit is NIET bestand tegen water, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar wat ik niet snap: horloge is waterdicht maar ik mag er niet mee in het water
dat was ook het enige logische dat bij mij opkwam.. mja het nut van een waterdicht uurwerk ontgaat me dan wel een beetjequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het uurwerk is dus waterdicht, maar het sierraad waar het uurwerk in verwerkt zit is NIET bestand tegen water, denk ik.
Veel eerder een biertje nemen, dan is je kater ook zo wegquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben blij dat ik net van me kater af ben
Jouw aanwezigheid doet het niveau alleen maar stijgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef Klonk het volgende:
nou, ik kom ook maar eens langs, het niveau kan niet veel verder dalen volgens mij
Oeh, wat doe je dat toch lekkerquote:
Ja hequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh, wat doe je dat toch lekker![]()
* Dr_Flash siddert van genot
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud... zit voor de verwarming, t is hier 23 graden... vest aan, shirt aan, hemd aan... en nog koud
Griepje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud... zit voor de verwarming, t is hier 23 graden... vest aan, shirt aan, hemd aan... en nog koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |