ik zal morgen uiststappen in Lent, zet je koffie?quote:
ja, je was erbij hequote:
ook niet van mijquote:[..]
Zelfs die heb ik niet.
[..]
Goedquote:Reminds me... hoe is het nou met Jaws en Willy?
En waarom heeft Senesta dat tpoic nou geschupt![]()
.
Lkaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook leuk, zonder mij![]()
Hoe reed de pendel? Via Lka of via Hvs?
Via driebergen-zeist... schijnt die middag ook op het museumstel van de Heimwee=express te zijn geredenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lunetten-Kruispunt-Aansluiting is nog tot en met komend weekend in dienst dacht ik. Maar goed, ik zag vandaag ook 1 van de laatste pendels over de noordkant gaan. Dat is omdat er rond die tijd spitspendels op Veenendaal Centrum rijden en er dus op Driebergen-Zeist geen plaats meer isquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Lka
HvsHilversum?
We zijn iig via Driebergen-Zeist geweest.
ga je de volgende keer mee dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als het in het weekend isquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ga je de volgende keer mee dan?
via driebergen-zeist naar maliebaan
het was op zondagquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen als het in het weekend isZit een beetje dun in m'n vrije dagen
Huptquote:
Nou als LL en ik "Het" doen dan gaat het hopelijk wel over een ander "Het"quote:
hi LLquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Hallo mensen
Ik kan mn horloge eindelijk aan
Hiquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hi LL
was het zo'n sterke horloge dan?
Je zou niet verklappen dat we gaan neuckenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als LL en ik "Het" doen dan gaat het hopelijk wel over een ander "Het"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou als LL en ik "Het" doen dan gaat het hopelijk wel over een ander "Het"
Timing. She has itquote:
Niet verklappen? Alsof niet de hele KSCwereld allang weet op hoeveel manieren ik je binnenstebuiten gerimd en geswaffeld hebquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Ladylike het volgende:
Je zou niet verklappen dat we gaan neucken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |