Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Gellius het volgende:
Dat maakt het natuurlijk niet minder slordig van je, Frollo.
Moet en die mens en niet werk en of zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik had net 'De spatiefout van 2008' in mijn sig gezet.
Leuk! Mijn stem gaat naar 'gemalen gids'.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
Ik ben er nog niet uit. 'Gestolen bromfietsregister' is ook niet mis, vooral omdat het zo heerlijk lullig klinkt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef broer het volgende:
[..]
Leuk! Mijn stem gaat naar 'gemalen gids'.
Ze zijn weer leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt.
Hm, ik ga ook maar eens nadenken aan welke spatiefout ik mijn stem ga schenken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt.
Meid, breek me de bek niet open. In oktober begint het gelazer meestal al, en vervolgens kan ik tot en met maart niets aanraken zonder dat de vonken in het rond vliegen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef dwerg het volgende:
De luchtvochtigheid is erg laag, ik aaide net de kat en die is statistisch geladen.
Ze zeggen wel eens dat het aan je schoenzolen ligt. Maar onze kat draagt heul geen schoenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Meid, breek me de bek niet open. In oktober begint het gelazer meestal al, en vervolgens kan ik tot en met maart niets aanraken zonder dat de vonken in het rond vliegen.
Ik loop ook al de hele dag te knetteren!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Meid, breek me de bek niet open. In oktober begint het gelazer meestal al, en vervolgens kan ik tot en met maart niets aanraken zonder dat de vonken in het rond vliegen.
Leuk stukje erkenning dat een van de zes keuzemogelijkheden een door mij ingestuurde is (oude wijvenkoek).quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt.
Haha, cool!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Leuk stukje erkenning dat een van de zes keuzemogelijkheden een door mij ingestuurde is (oude wijvenkoek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |