abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:14:13 #151
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_64855962
Kan ik dat nog repareren, op de een of andere manier?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_64856268
Over Chinezen

Er wordt doorgaans vreemd aangekeken tegen racisme. Ik denk dat dit een van de voorbeelden is van het protestantse verval waarin we terecht gekomen zijn. Ik wil hier niet verder op in gaan. Er zijn namelijk best een paar goede dingen aan protestanten (zoals het feit dat de katholieke kerk hierdoor haar monopoliepositie op het ware geloof heeft verloren en zo misschien op een dag efficienter en corruptievrij zal fungeren). Alhoewel ik me weinig identificeer met de gemiddelde racist, is de multiculturele maatschappij, cultuurrelativisme of – het ergst van alles – verheerlijking van andere culturen, iets wat ik al helemaal niet begrijp. Het is begrijpelijk waarom populisten zoals Rita Verdonk zich zo afzetten tegen mensen met een andere huidskleur, ookal blijven het allemaal lafbekken. Verder denk ik dat zij er weinig van begrepen heeft. Nou is het niet zo dat racisme op zichzelf zo geweldig is, maar ik denk dat het een aannemelijke uitleg is van wat we om ons heen zien. Er valt natuurlijk van alles te zeggen over wat er mis is met negroïde mensen of Spanjaarden. De beste tegenstelling om te laten zien hoe verschillend mensen en culturen en rassen zijn is dat tussen onze cultuur en die van de Chinezen en Aziaten enzo. Niet dat wij alles goed doen hoor. Een veel gehoorde opinie is dat racisten – ik zal mijzelf voor het gemak maar racist noemen terwijl ik op zich niet tegen negers ben – dat ze zich niet in andere culturen hebben verdiept. Dat is niet waar want anders zou ik er niet zoveel vanaf weten.

Je moet de Chinezen nageven dat het hebben van geen ziel talloze voordelen kan hebben in de evolutie. Ik weet niet of je nog verder zou willen zonder ziel, maar die vraag stel je jezelf natuurlijk niet zonder ziel. Chinezen eten bijvoorbeeld gewoon hond als ze daar zin in hebben of er niks beters te krijgen is. Dat heeft natuurlijk veel voordelen. Een normaal mens zou nooit een hond eten. Een normaal mens zou zovele dingen niet doen die een Chinees zonder moeite doet. Als alle normale mensen om je heen dat soort dingen niet doen, geeft jou dat aanzienlijke voordelen. Zo zou je dus de hele dag hond kunnen eten terwijl de rest crepeert van de honger. De Here God is niet lovend over honden eten, maar dat terzijde, want dat kan die Chinezen allemaal niks schelen. De Chinezen houden er nou eenmaal geen principes op na. De Chinezen zijn een bijzonder praktisch volk. Welk ander volk kan zeggen dat ze zo’n grote muur heeft gebouwd waar je niks aan hebt? Ik bedoel maar: Ze steken hun handen uit de mouwen en samen met het totale gebrek aan moraliteit doet dat ze veel goed. In die zin lijkt het me ook helemaal geen slecht idee om het met Chinezen te doen. Een gebrek aan rassenmenging zorgt zeker voor problemen, dat is makkelijk in te zien. Tegen rassenmening zijn is kortzichtig en ook niet aardig. Dan worden we allemaal zoals in Friesland. Ik zou het zelf niet zo snel met een Chinees doen en ik zou al helemaal geen kinderen van een Chinese willen, maar het zou grote voordelen kunnen hebben behalve voor onze ziel.
pi_64856304
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:14 schreef JAM het volgende:
Kan ik dat nog repareren, op de een of andere manier?
1. Eerst even door je reet halen.
2. Misschien kan je wat vuil uit dat ding of die aansluiting in je pc weg blazen
3. Anders weet ik het ook niet echt
pi_64856317
4. Wat doet het er niet aan?
pi_64856444
Wat een ontzettend flauw stuk zeg over die Chinezen, maar echt, het idee was leuk!
pi_64856647
Waarom zeggen al die sukkels op inernet dat je linzensoep maar 2 dagen in de koelkast kan bewaren? Ik heb deze met oud en nieuw gemaakt en die smaakt nog prima. SUkkels.
pi_64856666
Ik wil trouwens ook graga naar het dolfinarium maar volgens mijn vriendin is dat stom en kinderachtig en ik mag niet met andere meisjes gaan en jiongens vinden het allemaal stom.
pi_64856686
Trouwens, Klauw, wij zouden naar Artis gaan ofzo, ja dat weet ik nog, maar toen hoefde het allemaal opeens niet meer van jou. Nee, Klauw, denk maar neit dat ik dast vergeet hoor.
pi_64856800
Het heeft wel een beetje een raar groen kleurtje die linzensoep. Maar het smaakt nog goed, dus er kan niet zoveel mis mee zijn. Dat hoop ik. En als ik er ziek van word maakt dat ook niet zoveel uit want ik heb toch vakantie.
pi_64856839
Wat is trrouwens erger denken jullie? Honger lijden of ongezonde dingen eten? Hoe ongezond moet iets zijn wil je het beter niet meer kunnen eten als je hoeveel honger hebt en vice versa?
pi_64856861
Toch nog best wel interessant hier en ik ben al best wel ver, dus ik denk dat het wel goed gaat komen op zich.
pi_64857057
Eigenlijk is het niet echt lekker maar ik heb gewoon niet zon zin om wat te gaan halen...
pi_64857142
Ik wilde nog even zeggen dat ik toch maar niet dit topic vol ga maken. Het was een slecht idee.
pi_64857151
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik wil trouwens ook graga naar het dolfinarium maar volgens mijn vriendin is dat stom en kinderachtig en ik mag niet met andere meisjes gaan en jiongens vinden het allemaal stom.
Het ís stom en kinderachtig. Mijn vriendje mag er ook niet met andere meisjes naartoe, maar ik wel met andere jongens. Misschien moeten jullie ook zo'n soort regel invoeren.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Trouwens, Klauw, wij zouden naar Artis gaan ofzo, ja dat weet ik nog, maar toen hoefde het allemaal opeens niet meer van jou. Nee, Klauw, denk maar neit dat ik dast vergeet hoor.
Ik vind Artis een beetje deprimerend, met name de ijsberen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64857279
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het ís stom en kinderachtig. Mijn vriendje mag er ook niet met andere meisjes naartoe, maar ik wel met andere jongens. Misschien moeten jullie ook zo'n soort regel invoeren.
Je bedoelt..?
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Artis een beetje deprimerend, met name de ijsberen.
De deprimerende Artis is niet de ware Artis
pi_64857447
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Je bedoelt..?
Dat jij wel dingen mag doen die stom en kinderachtig zijn, maar zij niet.
Dat jij wel met andere meisjes naar het dolfinarium mag, maar zij niet met andere jongens.

Logisch, toch?
pi_64857492
Oja. Maar dat mag dus niet.
pi_64857512
Ooo, na die edit snap ik het.
pi_64857528
Ik doe ook heel vaak stomme en kinderachtige dingen.
pi_64857537
Iedereen denk ik behalve JAM natuurlijk, toch JAM.
pi_64857565
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Oja. Maar dat mag dus niet.
Daarom moet jij die regel ook invoeren.

pi_64858757
D'r zijn geen ijsberen meer in Artis.
Aldus.
pi_64858762
Na de dood van Katrien.
Aldus.
pi_64858770
Oeh, dat is het laatste level!
pi_64858871
Ik vond Doom toch leuker.
Aldus.
pi_64859018
Nog 128 Pope.
Aldus.
pi_64860572
Nee ik kan niet ik ben een spelletje aan het doen.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:34:52 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64860914
Pope heeft een vriendinnetje. Wist ik dat al?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:32:22 #180
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_64865169
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:32 schreef Z het volgende:
Ik vond Doom toch leuker.
Doom.

Ik speel het nog steeds af en toe. Mensen maken er tot op de dag van vandaag nog nieuwe levels voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')