Nou, dat vind ik nu net niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef Gellius het volgende:
O, het stond al op internet, zie ik:
[..]
Typisch JAM wel..
Nee, wij hebben geen vlokje sneeuw hier. EN het zou me niet verbazen als de temperatuur al rond of boven het vriespunt ligt hier.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Gellius het volgende:
Typisch weer dat regiocentrisme van de provincies: zomaar aannemen dat als er bij hen sneeuw ligt er òveral wel sneeuw zal liggen.
Woerden was vreselijk. Ik moest er voor m'n werk heen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Gellius het volgende:
Wat deed je dan ook in Woerden? De meest gemiddelde gemeente van Nederland is dat geloof ik.
I hear ya.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Gellius het volgende:
Ik voel met je mee. Ik heb er anderhalf jaar lang voor mijn werk naar toe gemoeten. Ik zeg u: dat was geen pretje. Ik voelde mij alleen en van God verlaten in de woestenij van Centraal-Nederland. Niettemin, ik ben er gelouterd uitgekomen.
Dus dat is mijn probleem.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:04 schreef Gellius het volgende:
Zouden er wel genoeg roepingen zijn voor iedereen, vraag ik mij wel eens af. Stel je nu toch voor dat wegens roepingschaarste een aanzienlijk deel van de mensen het zònder roeping zal moeten stellen. Wat dan?
.
'Stukadoren'?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wie doet er mee wedstrijdje zoveel mogelijk op je boterham smeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |