kkquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe jij was eerder Arma
kan een van onze oldbies modjes mijn topic slotten?
die bijten je wanneer je er op sabbeltquote:
bijten die niet?quote:
quote:
Ik ben in alles middelmatig Áquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef Armageddon het volgende:
Zijn het grote, middelmatige of kleine jesters R?
maten! groot en klein is maar relatief!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef Armageddon het volgende:
Zijn het grote, middelmatige of kleine jesters R?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef Armageddon het volgende:
middelmatige jesters zijn de mooiste R.
Ik moet eerlijk zeggen dat ze voor bijna 32 nog prima bewaard zijn gebleven jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en vooral het belangrijkste dat ze het mooiste blijven
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ze voor bijna 32 nog prima bewaard zijn gebleven ja
En een persoonlijkheid zie je niks van, K
Van veel mensen kun je de persoonlijkheid toch echt vrij snel zien aan het gezicht en de uitdrukking enzo. Zo zijn er bij ons toch enkele tientallen mensen al jaren overleden, met als enige probleem dat niemand ze dat nog heeft medegedeeld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
En een persoonlijkheid zie je niks van, K
The secret: Pushups.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en vooral het belangrijkste dat ze het mooiste blijven
Ja hoor, dat gaat nog primaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:41 schreef Armageddon het volgende:
Slaag je nog voor de potloodtest R?
Stop een potlood in je a-nûs en kijk of hij blijft zitten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:41 schreef Armageddon het volgende:
Slaag je nog voor de potloodtest R?
K. kent de potloodtest niet! *lacht*quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stop een potlood in je a-nûs en kijk of hij blijft zitten?
Dude. Ik heb de oldbie FAQ geschreven. Ik weet alles.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Armageddon het volgende:
K. kent de potloodtest niet! *lacht*
Onder je borst en als ie niet valt dan hangen ze een beetjequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die BH-soort is gewoon bedrogquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
The secret: Pushups.
Als in de activiteit. Niet de BHsoort.
Volksverlakkerij!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude. Ik heb de oldbie FAQ geschreven. Ik weet alles.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net als Accents.quote:
daarvoor voel ik gewoon even voor ik hugquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Net als Accents.
"Don't you just hate it when you hug a friend, and you can just feel that their breasts are not real?"
Donequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ik vind eigenlijk dattie in de OP moet. Maar goed, wie ben ik.
http://wiki.fok.nl/index.php/Oldbie%27s_FAQ
..Mooi..quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Kreator het volgende:
nicenessquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ach man, je bent zelf een topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Q. het volgende:
Goed topic.
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf een topic..
Nu in het Nederlands?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat hebben we mensen nodig die de bodylotion in R der borsten moeten inwrijven?
bedankt voor het vertalenquote:
Ik heb zo mn kwaliteiten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bedankt voor het vertalen
ik wist niet dat je Barra's sprak
Die smilie kan niet meer BCC, die is ziekig.quote:
Ik voel me nu wel kut door dat stuk over mods.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Kreator het volgende:
Newbie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik voel me nu wel kut door dat stuk over mods.
Nog niet half zo ziekig alsquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef Adelante het volgende:
Die smilie kan niet meer BCC, die is ziekig.
Mn bier is op ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt hij ook weer met z'n negativiteit.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nog niet half zo ziekig als [ afbeelding ].
Toch? [ afbeelding ].
Jawel, de smiley heeft nog iets optimistisch, die PI is gewoon evil.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maakt niet zo heel weg veel uit toch
![]()
ik ben blij dat je niet die enge knipoog deed JKquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leuke post, Barra! [ afbeelding ], [ afbeelding ], [ afbeelding ].
quote:
In de trein was het wel warm en knus zo tussen 2 ietwat bijzonder riekende volslanke huisvaders ingeklemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:,
,
. Het was vanmorgen op de fiets zo mogelijk nóg kouder/guurder dan gister.
,
,
!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:19 schreef Anosmie het volgende:
In de trein was het wel warm en knus zo tussen 2 ietwat bijzonder riekende volslanke huisvaders ingeklemd..
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:! Ripley en Anosmie, ik heb een bestemming gevonden voor jullie 13 maanden:
[TK] Levensgrote Jack Sparrow / Johnny Depp 1:1 standbeeld
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoho (and a botte of rum), wel een echte nep Jack Sparrow.
Soort Realdoll voor vrouwen, zeg maar.
Het zal toch wel niet voelen als een echte pijpervaring.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:54 schreef Adelante het volgende:
beetje klein mondje of zou die nog verder open kunnen?
Wie gaat hem reviewen? En komen er foto's bij?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:55 schreef Joene het volgende:
Ik vind dat de realdoll in REV moet komen.
Heb je die review gelezen van die fleshlight ?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie gaat hem reviewen? En komen er foto's bij?
Oh, zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:02 schreef Joene het volgende:
Heb je die review gelezen van die fleshlight ?
Ik wil eventueel wel een betatester van jullie CD zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef Anosmie het volgende:
R hoe zit jij in je tijd?
Laffer heeft laatst dat fleshlight ding al getest, dus dit is dan de volgende stap en weer een stap verder is REV van een FOK!ster.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Wie gaat hem reviewen? En komen er foto's bij?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:of is dit meer iets voor de dames
[ afbeelding ]
Je bestelt er meteen drie?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zijn gezicht lijkt een beetje op uio overigens
Niet alleen het gezicht. Op de kleding na is het een exact kopie van mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:25 schreef Ripley het volgende:nee dank je
Zijn gezicht lijkt een beetje op uio overigens
Zeg, dan nam ik de echte wel hoor. Die's gratis. Neem ik aanquote:
Dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg, dan nam ik de echte wel hoor. Die's gratis. Neem ik aan
Ja, danquote:
De Real-UIO_AMS-Doll© heeft vast geen bruikbare handen om je meisjes goed te masseren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
Alhoewel deze vast gewoon meegaat naar slechte films en geen gekke theetjes drinkt
Ja, onze UI is een beetje "apart".quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet alleen het gezicht. Op de kleding na is het een exact kopie van mij.
Les 1 , stoppen met ademhalenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mag ik je trainingschema hebben?
1. Stoppen met bier drinken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mag ik je trainingschema hebben?
Ja, maar jij zegt nog weleens wat terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Aan de andere kant is hij vast goed in het aanhoren van allerlei verhalen over de telefoon.
Oja, Amsterdam heeft natuurlijk geen hoogbouw, dan kan dat makkelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
7. Altijd de trap nemen in plaats van de lift.
M'n kantoor zit op de 7e verdieping. Toen ik nog in Macau woonde, zat m'n appartement op de 32e.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, Amsterdam heeft natuurlijk geen hoogbouw, dan kan dat makkelijk.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, Amsterdam heeft natuurlijk geen hoogbouw
Alles is relatief, JK.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
M'n kantoor zit op de 7e verdieping.
We hebben het wel over Amsterdam hè?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
7 verdiepingen is geen hoogbouw, UI.
Wij hebben tenminste een mooi oud centrum, JK.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
7 verdiepingen is geen hoogbouw, UI.
Zo hoog zijn hier de electrahuisjes.
Nu ja, voor zo een witte linnenbroekdragende, teenslipperende, zonnebrilinhetvettigehaardragende metroman uit A'dam is 7 verdiepingen inderdaad zo ongeveer de hemel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:45 schreef Q. het volgende:
We hebben het wel over Amsterdam hè?
In Rotterdam hebben ze ook wel twee oude gebouwen in het centrum staan hoor! Die moet je niet vergeten!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een mooi oud centrum, JK.
Wat nou Duitse grundlichkeitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben ze ook wel twee oude gebouwen in het centrum staan hoor! Die moet je niet vergeten!
Witte linnen broeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu ja, voor zo een witte linnenbroekdragende, teenslipperende, zonnebrilinhetvettigehaardragende metroman uit A'dam is 7 verdiepingen inderdaad zo ongeveer de hemel.
Wij ook, naast het nieuwe met hoogbouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Wij hebben tenminste een mooi oud centrum, JK.
De Lijnbaan, JK. De Koopgoot.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wij ook, naast het nieuwe met hoogbouw.
True, ziet er best ok uitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was best mooi:
[ afbeelding ]
Als je ziet hoe dat er nu uit ziet....
Zo'n 58 kilometer naar het noord-noord-oosten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wij ook, naast het nieuwe met hoogbouw.
checkquote:
check... drink bijna alleen maar waterquote:2. Veel thee drinken.
checkquote:3. Gebalanceerd eten.
checkquote:4. Twee keer in de week een uur naar de sportschool.
checkquote:5. Twee keer in de week minimaal 25 km fietsen.
6. Twee keer in de week squashen (training en competitie).
7. Altijd de trap nemen in plaats van de lift.
De Westersingel, UI.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
De Lijnbaan, JK. De Koopgoot.
Toch jammer dat de Pauluskerk is gesloopt. Dat was zo'n mooi Rotterdams boegbeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De Westersingel, UI.
Bijvoorbeeld.
Uiteraard ligt de Westersingel bijna een kilometer buiten het oude Rotterdamse centrum binnen de stadsdriehoek Coolvest, Goudsesingel, Boompjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De Westersingel, UI.
Bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto heb ik vanochtend gemaakt... mooi he de veluwe
Ik heb in m'n Rotterdamse studentenjaren wel eens een kroegentocht gedaan in R'dam. In plaats van een kater hadden we de volgende dag allemaal spierpijn van het vele lopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Westersingel, UI.
Bijvoorbeeld.
Kan je weer lekker ontnuchteren tussen de kroegen door.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb in m'n Rotterdamse studentenjaren wel eens een kroegentocht gedaan in R'dam. In plaats van een kater hadden we de volgende dag allemaal spierpijn van het vele lopen.
zonde van dat alles!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
deze foto heb ik vanochtend gemaakt... mooi he de veluwe
Ja. Erg jammer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Q. het volgende:
Toch jammer dat de Pauluskerk is gesloopt. Dat was zo'n mooi Rotterdams boegbeeld.
In R'dam moet je dan ook met de fiets uitgaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb in m'n Rotterdamse studentenjaren wel eens een kroegentocht gedaan in R'dam. In plaats van een kater hadden we de volgende dag allemaal spierpijn van het vele lopen.
Toch niet geheel onaardig wat er voor in de plaats komt. De junks mag je er zelf bij verzinnen.quote:
Je fiets wordt in R'dam toch niet gejat: die allegtonuh kenne tog nie fietsuh.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In R'dam moet je dan ook met de fiets uitgaan.
Of taxi, als je wat meer vermogend bent.
Ja, nee, klopt, er wordt een hoop nieuw spul hier neergezet in het centrum.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:10 schreef Q. het volgende:
Toch niet geheel onaardig wat er voor in de plaats komt. De junks mag je er zelf bij verzinnen.
In Utrecht hebben we slechts 627-jaar oude hoogbouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:11 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
skyline![]()
onze enige hoogbouw staat op een centraal station dat al 5 jaar een bouwput is en waar geen geld meer voor is om het oorspronkelijke plan af te maken.
Hetgeen verklaart waarom in R'dam mij vaker gevraagd is of ik een fiets wilde kopen dan in A'dam.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In R'dam moet je dan ook met de fiets uitgaan.
Of taxi, als je wat meer vermogend bent.
Zolang die provinciale centrumbewoners niet gaan klagen. Alhoewel dat vast nog niet zo erg is als in Utrecht waar de verbouwing van het hele stationsgebied door één persoon al jaren wordt tegengehouden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, nee, klopt, er wordt een hoop nieuw spul hier neergezet in het centrum.
quote:
Ook om onze kerk staat al jaren een hek, omdat ie langzaam afbrokkelt en er geen geld is voor renovatiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht hebben we slechts 627-jaar oude hoogbouw.
Dat ding wat na de oorlog helemaal opnieuw opgebouwd is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook om onze kerk staat al jaren een hek, omdat ie langzaam afbrokkelt en er geen geld is voor renovatie
in de zomer zie je het ook niet.....quote:
Omdat de Veluwe is! Er staat ook al geen incest op de foto dus hoe moet ik zien dat het de Veluwe is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
waarom zou hij er op moeten staan?
Ja, en daarna van '65 tot '94 in de steigers heeft gestaan voor een langdurige renovatie en nu dus weer langzaam afbrokkelt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ding wat na de oorlog helemaal opnieuw opgebouwd is?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat de Veluwe is! Er staat ook al geen incest op de foto dus hoe moet ik zien dat het de Veluwe is?
quote:
De meeste mensen hebben meer moeite met het verschil tussen Twente en de Achterhoek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef Adelante het volgende:
Ik haal de Veluwe en de Betuwe altijd door elkaar
Twente is de verkeerde provincie, da's niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben meer moeite met het verschil tussen Twente en de Achterhoek.
Vanuit de Randstad gezien is alles waar geen "Holland" in de provincie-naam staat de verkeerde provincie. Of gewoon De Provincie. Daar ligt toch alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Twente is de verkeerde provincie, da's niet zo moeilijk.
Er komt vast wel eens een periode dat de rollen omgedraaid zijn en de achterhoek centrum van het nederlands bedrijfsleven wordt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanuit de Randstad gezien is alles waar geen "Holland" in de provincie-naam staat de verkeerde provincie. Of gewoon De Provincie. Daar ligt toch alles bij elkaar.
Mag ik mijn links dan ook terug?quote:
Kleine nuance:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Q. het volgende:
Vanuit de Randstad gezien is alles waar geen "Holland" in de provincie-naam staat de verkeerde provincie. Of gewoon De Provincie. Daar ligt toch alles bij elkaar.
En bedankt voor de tip dat er een vacature bij jullie vrij is was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
De nieuwe afdelingssecretaresse komt zich net even voorstellen, wij kunnen met trots in ons hart zeggen dat wij kandidaten NIET op uiterlijk selecteren!.
je wat?quote:
Eerst Engels leren voordat je het gaat schrijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je wat?
Er is er nog 1, echt best wel een hele leuke functie als secretaresse trouwens, leuke afdelingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En bedankt voor de tip dat er een vacature bij jullie vrij is was.
Vonden? Zo van verleden tijd?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Ripley het volgende:
De veluwe
die vonden een leren broek of een minirok al shocking
Geen idee, ik kom er bij voorkeur niet emer. Behalve om naar de sauna te gaanquote:
Aha, er in je blote kont zitten, dat mag natuurlijk welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er bij voorkeur niet emer. Behalve om naar de sauna te gaan
In Amsterdam hebben ze geen sauna?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er bij voorkeur niet emer. Behalve om naar de sauna te gaan
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, er in je blote kont zitten, dat mag natuurlijk wel.
Je kan er natuurlijk ook voor zorgen dat je niemand kent.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil geen mensen tegenkomen die ik ken
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Duh, zo hebben ze je het liefst. Zo puur natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, er in je blote kont zitten, dat mag natuurlijk wel.
Pie Em me zeh dieteels!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is er nog 1, echt best wel een hele leuke functie als secretaresse trouwens, leuke afdeling.
Misschien een idee dat als jullie toch in de sauna afspreken, dat Ripley dan gelijk voor jou een usb-stick met al haar *.zipjes en *.rarretjes meeneemt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bel maar eens wanneer je er weer bent
Dat is voor God spelen zelfs!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:14 schreef Anosmie het volgende:
Duh, zo hebben ze je het liefst. Zo puur natuurlijk.
Van een dooie koe een mannenkledingstuk maken en het zelf aantrekken is natuurlijk ook bizar.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien een idee dat als jullie toch in de sauna afspreken, dat Ripley dan gelijk voor jou een usb-stick met al haar *.zipjes en *.rarretjes meeneemt!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
loop ik de hele dag met zon usbstik in me hand.... tenzij R niet door de potloot test zou komen
Donequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:15 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Pie Em me zeh dieteels!
Please. Uiteraard.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Valt niet op tussen de berkentakjes van de sauna.
toch maar es naar de sauna dan!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je weet hoe je Ripley kan herkennen in de sauna, toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:51 schreef TALIN het volgende:
toch maar es naar de sauna dan!
ja ik ken dr hele familie!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je weet hoe je Ripley kan herkennen in de sauna, toch?
Dan komen er eerst twee meisjes de hoek om en dan een blondbekrulde vrouw.
Tally rocked!quote:
Oh ja, Amsterdam heeft geen hoogbouw...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oja, Amsterdam heeft natuurlijk geen hoogbouw, dan kan dat makkelijk.
Dat josti-band oefenspel? Dat ze een kleurtje op het scherm laten zien en dat je dan het knopje met die kleur in moet drukken en er dan geluid komt?quote:
Die sokken wel toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet alleen het gezicht. Op de kleding na is het een exact kopie van mij.
Ik kan me de laatste keer dat ik witte sokken droeg niet meer herinneren. Dat moet overigens wel tijdens een partijtje squash geweest zijn. De laatste keer dat ik witte sokken droeg buiten sport om, zal in de tweede klas middelbare school geweest zijn.quote:
Dank je J. Dat had je trouwens ook daar mogen zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:53 schreef Joene het volgende:
Grappig btw UIO je dobbelavontuur.
Ik weet het UIO ,maar straks zien mensen me in TRV postenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dank je J. Dat had je trouwens ook daar mogen zeggen.
Een mooi recept voor een wekenlange verkoudheid.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Verkouden, toch naar kantoor gaan en dan tot de ontdekking komen dat aldaar de verwarming in het weekend kapot is gegaan.
Gelukkig ruik ik momenteel niks, want er schijnt een enorme rioollucht te hangen. Zit nu met een shawl om achter m'n bureau. Als ik geen afspraken had vandaag, was ik mooi naar huis gegaan. Lekker met een kop goede thee kijken naar een vage Aziatische film over een boeddhistisch klooster.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:01 schreef Q. het volgende:
Een mooi recept voor een wekenlange verkoudheid.
¿Que?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:14 schreef UIO_AMS het volgende:
shawl - een kop goede thee - vage Aziatische film - boeddhistisch klooster.
Mijn hoofd en keel zitten ook helemaal vol, kan al bijna niet meer praten. Gaat lekker.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelukkig ruik ik momenteel niks, want er schijnt een enorme rioollucht te hangen. Zit nu met een shawl om achter m'n bureau. Als ik geen afspraken had vandaag, was ik mooi naar huis gegaan. Lekker met een kop goede thee kijken naar een vage Aziatische film over een boeddhistisch klooster.
Zoenen?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Owja en ik heb een levensbedreigende verkoudheid.
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gelukkig ruik ik momenteel niks, want er schijnt een enorme rioollucht te hangen. Zit nu met een shawl om achter m'n bureau. Als ik geen afspraken had vandaag, was ik mooi naar huis gegaan. Lekker met een kop goede thee kijken naar een vage Aziatische film over een boeddhistisch klooster.
Wil je hem ook zien?quote:
Viezerik.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Wil je hem ook zien?
Ik blijf het proberen, Ripley. Deze heb je zelf uitgezocht dus ik dacht dat je misschien wel geïnteresseerd zou zijn. Helaas.quote:
Hoi VFH!quote:
Ja, voor jou ja. Dan kun je die met een gezellige theedrinkende antroploge kijken of zo. En dat zij dan daarna een lekker stoofpotje voor je maakt.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik blijf het proberen, Ripley. Deze heb je zelf uitgezocht dus ik dacht dat je misschien wel geïnteresseerd zou zijn. Helaas.
Ow, die film kan ik dus ook van het lijstje mogelijkheden voor morgenavond afstrepen. Toch maar naar de Yes Man gaan dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef Ripley het volgende:
Ja, voor jou ja. Dan kun je die met een gezellige theedrinkende antroploge kijken of zo. En dat zij dan daarna een lekker stoofpotje voor je maakt.
Met mij ga je maar gewoon lekker ordinaire films kijken onder het genot van een wijntje. Ik was overigens donderdag naar Vicky Christina Barcelona in de Movies, dus zo'n compromis wil ik nog wel maken
Neuhquote:Op maandag 12 januari 2009 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ow, die film kan ik dus ook van het lijstje mogelijkheden voor morgenavond afstrepen. Toch maar naar de Yes Man gaan dan?
en dan?quote:
De andere films die bij mij om d ehoek draaien heb ik al gezien of die heten piet piraat of bedtime stories. En ik ben dol op waargebeurde verhalenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blêrgh, stomme film lijkt me dat. "I WANT MY SON!"
Is Piet Piraat niet waargebeurd?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:56 schreef Ripley het volgende:
De andere films die bij mij om d ehoek draaien heb ik al gezien of die heten piet piraat of bedtime stories. En ik ben dol op waargebeurde verhalen
UIO heeft iets tegen piratenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is Piet Piraat niet waargebeurd?
Tegen de natte-broekjes-factor van Sjonnie Dep kan natuurlijk geen man ter wereld op.quote:
Nietes! Ik hou alleen niet van halve films. Zit je net in het verhaal, moet je wachten tot deel weet ik veel hoeveel wordt uitgebracht. Kill Bill was dus ook kut. Net als The Matrix delen 2 en 3, Lord Of The Rings, etc,quote:
Kom dan met wat betersquote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Yes Man is gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Heb net de samenvatting van Changeling gelezen. Het kon me niet echt boeien. Sorry.
Heeft het een normaal eind? Of moet ik dan wachten op deel 3?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Madagaskar 2 [OV].
Jim Carrey helaas ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Yes Man is gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Wild niet, wel gezellig.quote:
gezellig.... das iets voor later, met z'n allen later op et kerkhof!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wild niet, wel gezellig.. Gistermiddag heerlijk in het zonnetje even op het verwarmde terras een flesje rosé achterover geslagen.
.
(ik ben wel hetero)
Jij hebt een hekel aan vrienden, gezelligheid, terras en drank?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:01 schreef TALIN het volgende:
gezellig.... das iets voor later, met z'n allen later op et kerkhof!
Ah, ik een flesje rose op het feestje van mijn baasquote:Op maandag 12 januari 2009 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wild niet, wel gezellig.. Gistermiddag heerlijk in het zonnetje even op het verwarmde terras een flesje rosé achterover geslagen.
.
(ik ben wel hetero)
veel mensen hebben drank nodig om gezelligheid te verkrijgen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan vrienden, gezelligheid, terras en drank?
Zeur niet, ik ben alleen op cola light ook gezelligquote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef TALIN het volgende:
[..]
veel mensen hebben drank nodig om gezelligheid te verkrijgen.
daar heb ik wel een hekel aan.
ik wil je graag morgen op straat tegen komen en je dezelfde persoon bent als dat je 15 biertjes op hebt.
ik kan ook uren op teras zitten met paar bakken koffie.
Ja, je kan inderdaad ook alle alcoholdrinkers over 1 kam scheren.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef TALIN het volgende:
ik wil je graag morgen op straat tegen komen en je dezelfde persoon bent als dat je 15 biertjes op hebt.
overdate druivensap..... ik krijg het niet door mn strot.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, je kan inderdaad ook alle alcoholdrinkers over 1 kam scheren..
1 fles wijn is 2 ruime glazen per persoon. Nou nou, mijn lever heeft het er zwaar mee.
jij en Gemma waren wel de gezelligste ja!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeur niet, ik ben alleen op cola light ook gezellig
Wat heeft dt te maken met het feit dat ik al dan niet gezelligheid kan hebben met of zonder drank?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:53 schreef TALIN het volgende:
overdate druivensap..... ik krijg het niet door mn strot.
en jij dronk heul geen cola light!
daar doelde jij op in je eerste opmerking, drank hoefde van mij niet in dat rijtje.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat heeft dt te maken met het feit dat ik al dan niet gezelligheid kan hebben met of zonder drank?. Kneus.
Ik noem je een kneus omdat je kennelijk niet begrijpt dat ik het én gezellig had én wijn heb gedronken, maar dat dat niet persé oorzaak en gevolg zijn. Dat jij me vervolgens indirect een zwalkende alcoholist noemt, is vrij kansloos en reden 2 om je een kneus te noemen. Tevens noem ik je een kneus omdat ik altijd nog wel zelf kan bepalen of al ik dan niet een wijntje kan/mag drinken op een terras en daar gezelligheid bij mag noemen; zonder dat een moraalridder op fok mij daarop veroordeeld.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:08 schreef TALIN het volgende:
daar doelde jij op in je eerste opmerking, drank hoefde van mij niet in dat rijtje.
iemand daarom kneus noemen....
mijn standpunt ging over gezelligheid en dat daar per se drank bij moest.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik noem je een kneus omdat je kennelijk niet begrijpt dat ik het én gezellig had én wijn heb gedronken, maar dat dat niet persé oorzaak en gevolg zijn. Dat jij me vervolgens indirect een zwalkende alcoholist noemt, is vrij kansloos en reden 2 om je een kneus te noemen. Tevens noem ik je een kneus omdat ik altijd nog wel zelf kan bepalen of al ik dan niet een wijntje kan/mag drinken op een terras en daar gezelligheid bij mag noemen, zonder dat een moraalridder op fok mij daarop veroordeeld.
Tot slot noem ik je een kneus wanneer ik dat wil. Kneus.
Nog niets gevonden.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef TALIN het volgende:
quote me waar ik je als zwalkende alcoholist afschilder.
En ik voel me niet aangevallen. Ik vond je gewoon een moraalridderende kneus.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef TALIN het volgende:
'Zonder rum geen gezelligheid' is een gezegde hier, net als 'Als je nu niet drinkt, ben je een homofiel.'quote:Op maandag 12 januari 2009 13:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rum is lekkerder, K.
Én gezelliger.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maak me nou niet gek, ik ben aan het werk.
Past mooi in het rijtje bij "Een maaltijd zonder vlees ís geen maaltijd".quote:Op maandag 12 januari 2009 13:35 schreef Kreator het volgende:
'Zonder rum geen gezelligheid' is een gezegde hier, net als 'Als je nu niet drinkt, ben je een homofiel.'
Jij hebt Burn After Reading zeker al gezien?quote:
Hey JOE!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:39 schreef GI het volgende:
Ging het over alcohol ?
Ja, die heb ik al gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij hebt Burn After Reading zeker al gezien?
dude! relax!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
En ik voel me niet aangevallen. Ik vond je gewoon een moraalridderende kneus.
Maar goed.. Ik ga even m'n koffie aanlengen met wat vodka, anders kom ik de dag niet door. Tot later.
Waarom op dat moment stoppen ?quote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef TALIN het volgende:
[..]
vertel ff et eind want ik ben gestopt toen Brad dood in de klrenkast lag.
Gelukkig bevestig je je kansloze vooringenomen mening over drankgebruik in elke reply, anders zou het ongeloofwaardig worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:43 schreef TALIN het volgende:
maar ook dat zal aan je zwakbegaafde alcohol probleem liggen.
Met m'n één fles wijn per jaar heeft hij natuurlijk ook wel gelijk wat dat betreft.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:47 schreef GI het volgende:
Volgens mij vind Talin zelfs UIO een grove alcoholist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |