Het botert niet echt hè, tussen jou en HPquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
godver de godver.... nu zijn ze echt te ver gegaan...
Die kerel heeft gewoon de telefoon opgehangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
nee niet echt neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het botert niet echt hè, tussen jou en HP
het heeft wel ietsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef Puala het volgende:
[..]
In mijn ogen ook, maar zo af en toe kan ik wel heerlijk blond zijn.
Ben het vroeger ook zelfs geweest
bastards!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
godver de godver.... nu zijn ze echt te ver gegaan...
Die kerel heeft gewoon de telefoon opgehangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag hopen dat ze er wat mee doen...want op het moment ben ik in staat om HP af te kraken bij wie het maar horen wilquote:
dingen werkenquote:
Mijn scherm is kapotquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
dingen werken
maar owee als ze kapot zijn he
ik heb garantiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mijn scherm is kapotmaar kost me teveel om het te laten maken
dus vind het wel best zo
is het ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
belachelijk dat een servicenummer ook zo duur is
jij zou m ook willen laten maken als hij helemaal NIETS meer doetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik ookmaar niet voor iets wat ik zelf gedaan heb
kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Californium het volgende:
[..]
jij zou m ook willen laten maken als hij helemaal NIETS meer doet![]()
jah... blijbaar dacht hij dat ik een grap met m maakte ofzo... hij had al opgehangen voor dat ik kon zeggen.... I think something went wrong....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
en dan opgehangen worden
Ja nou, hoop voor je dat ze het mailtje wel behandelen maar om een of andere reden heb ik daar ook niet erg veel vertrouwen in
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef jslavenburg het volgende:
Logitech was een stuk beter:
Muis kapot, gebeld naar klantenservice (gratis), was even wacht want het was druk (kersttijd), ik leg mijn probleem uit, en die man noteerd mijn gegevens. Daarna zegt hij: Over enkele dagen heeft u een nieuwe muis binnen, gelieve de oude op te sturen
Eey die kostte 80 euro toen ik hem kochtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]ja een muis van een paar tientjes of een laptop van een paar honderden euro's echt precies hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |