Het botert niet echt hè, tussen jou en HPquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
godver de godver.... nu zijn ze echt te ver gegaan...
Die kerel heeft gewoon de telefoon opgehangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
nee niet echt neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het botert niet echt hè, tussen jou en HP
het heeft wel ietsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef Puala het volgende:
[..]
In mijn ogen ook, maar zo af en toe kan ik wel heerlijk blond zijn.
Ben het vroeger ook zelfs geweest
bastards!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Californium het volgende:
godver de godver.... nu zijn ze echt te ver gegaan...
Die kerel heeft gewoon de telefoon opgehangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag hopen dat ze er wat mee doen...want op het moment ben ik in staat om HP af te kraken bij wie het maar horen wilquote:
dingen werkenquote:
Mijn scherm is kapotquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
dingen werken
maar owee als ze kapot zijn he
ik heb garantiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mijn scherm is kapotmaar kost me teveel om het te laten maken
dus vind het wel best zo
is het ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
belachelijk dat een servicenummer ook zo duur is
jij zou m ook willen laten maken als hij helemaal NIETS meer doetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik ookmaar niet voor iets wat ik zelf gedaan heb
kloptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Californium het volgende:
[..]
jij zou m ook willen laten maken als hij helemaal NIETS meer doet![]()
jah... blijbaar dacht hij dat ik een grap met m maakte ofzo... hij had al opgehangen voor dat ik kon zeggen.... I think something went wrong....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
en dan opgehangen worden
Ja nou, hoop voor je dat ze het mailtje wel behandelen maar om een of andere reden heb ik daar ook niet erg veel vertrouwen in
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef jslavenburg het volgende:
Logitech was een stuk beter:
Muis kapot, gebeld naar klantenservice (gratis), was even wacht want het was druk (kersttijd), ik leg mijn probleem uit, en die man noteerd mijn gegevens. Daarna zegt hij: Over enkele dagen heeft u een nieuwe muis binnen, gelieve de oude op te sturen
Eey die kostte 80 euro toen ik hem kochtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]ja een muis van een paar tientjes of een laptop van een paar honderden euro's echt precies hetzelfde
jezus, geld te veel ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Eey die kostte 80 euro toen ik hem kocht
Aha.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Muis was toen revolutionair, 2000 DPI, draadloos, laser, etc
En ik heb een docking station erbij, dus nooit meer batterijen vervangenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Aha.
Zal wel een krent zijn dat ik dat niet aan een muis uit wil geven
ja maar dat had je er toch niet voor betaaldquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef Puala het volgende:
Ik heb een fototoestel van ruim 1000 euro
ik ook niet eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik al sinds vanochtend toen ik in mijn lag niet meer
Maar? je hebt al werk?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Kreeg ook een mailtje van een bedrijf dat mijn afstudeerproject had gezien in de afstudeergids en of ik interesse had om er te komen werken.
Ik heb er 400 voor gegeven jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ja maar dat had je er toch niet voor betaald
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef The_Dean het volgende:
Geen geld
Wil nog wat nieuwe kleren en een andere versterker
En mijn auto moet gefixed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |