doe ik ook wel...maar niet dat iedereen hier dadelijk weer afgezeken wordt omdat ik een flauwe kutdag heb en niets beters te doen hebquote:
ik ben niet jarig vandaag!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
Netjes van je
Vanavond verjaardag van mijn beste vriend en zie ik eindelijk mijn beste vriendinnetje weer![]()
kiek? tofquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
Netjes van je
Vanavond verjaardag van mijn beste vriend en zie ik eindelijk mijn beste vriendinnetje weer![]()
ik weet dat rene jarig is... heb hyves enzo...maar ik bedoelde dat je kiek weer ging zienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, Rene is jarig gaat dinsdag weer terug, en tja, we zijn met z'n drieën al bijna tien jaar bevriend, zij willen ook gewoon vrienden blijven natuurlijk (klikt bekend?) ben benieuwd hoe het gaat tussen hun
Owjaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet dat rene jarig is... heb hyves enzo...maar ik bedoelde dat je kiek weer ging zien
Dat is mooi... Voor mij nog 3uur in het weekend vermoed ikquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is mooi... Voor mij nog 3uur in het weekend vermoed ik
Achja.... ik klaag verder niet, heb alleen nu totaal geen zin meer en hoe langer ik nu niks doe, hoe meer het weekend eraan gaatquote:
Dan zou ik gaan werken eigenlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja.... ik klaag verder niet, heb alleen nu totaal geen zin meer en hoe langer ik nu niks doe, hoe meer het weekend eraan gaat
Geen zin.... maargoed, dat zal zondag niet beter zijnquote:
Ik denk het ook niet neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen zin.... maargoed, dat zal zondag niet beter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |