Eigenlijk gaat het er ook helemaal niet om wat je doet, maar hoe je je erbij voeltquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef dawg het volgende:
Juist de bios is iets wat je bij uitstek alleen kunt doen.
Dat heb ik de laatste tijd wel gemerkt ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mooi zo, altijd bezig blijven want stilstand is achteruitgang.
Wel weer een kwestie van niet te vroeg aankomen zodat je lang alleen zit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef dawg het volgende:
Ja, dus, bios is iets wat je juist bij uitstek alleen kunt doen.
We hebben het dan ook niet over relaties, we hebben het over singlesquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Netstorm het volgende:
Alsof je salaris ertoe doet in een relatie.. wordt dan een trophy wife ofzo
In Enschede kon ik destijds voor het bedrag waarvoor ik mijn appartement heb gekocht een mooie jaren-30-woning kopen. Toch jammer dat daar geen werk was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, als ik hoor dat een 350K woning daar 550K kost , vind ik het niet vreemd.
Wat maakt het inkomen van je potentieeltje je uit dan ?quote:
Mij zou dat echt niks uitmaken eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel weer een kwestie van niet te vroeg aankomen zodat je lang alleen zit.
Ik ben zo blij dat dat me echt aan mn reet roestquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel weer een kwestie van niet te vroeg aankomen zodat je lang alleen zit.
Ja, maar ik kan wel begrijpen dat er toch een verschil zit tussen alleen naar de bios, of alleen naar de kroeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het er ook helemaal niet om wat je doet, maar hoe je je erbij voelt
Even showen hoe hot je bent bij de broekies?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat dat me echt aan mn reet roest
evt een beetje kletsen voor de film met groepjes jongens van 16
Ik ben een golddiggerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat maakt het inkomen van je potentieeltje je uit dan ?
That's the spirit M-M!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben 1 keer alleen naar de bios geweest en naar concerten ga ik vrijwel altijd alleen, ik kan vaak niemand porren mee te gaan en dan laat ik echt een goed concert van een goede artiest me niet daarom door de neus borenTrouwens ook meegemaakt dat jongens mee wilden maar alleen omdat ze mij leuk vonden en de band/artiest niet kenden en daar totaal geen interesse in toonden, iedereen doet mee met een nummer en diegene staat aks een zoutzak erbij
geloof me dan ga ik ook tien keer liever alleen.
Ja, de gradatie van de drempelquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef dawg het volgende:
Ja, maar ik kan wel begrijpen dat er toch een verschil zit tussen alleen naar de bios, of alleen naar de kroeg.
Ik doe best veel alleen. Maar wel irritant als ze alleen maar meegaan voor jou.. typisch schoothondjes gedragquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben 1 keer alleen naar de bios geweest en naar concerten ga ik vrijwel altijd alleen, ik kan vaak niemand porren mee te gaan en dan laat ik echt een goed concert van een goede artiest me niet daarom door de neus borenTrouwens ook meegemaakt dat jongens mee wilden maar alleen omdat ze mij leuk vonden en de band/artiest niet kenden en daar totaal geen interesse in toonden, iedereen doet mee met een nummer en diegene staat aks een zoutzak erbij
MM.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is wel een beetje jammer dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Afgelopen zaterdag een date gehad![]()
....Totdat ze aan het eind van de avond met een ander stond te zoenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |