Eigenlijk gaat het er ook helemaal niet om wat je doet, maar hoe je je erbij voeltquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef dawg het volgende:
Juist de bios is iets wat je bij uitstek alleen kunt doen.
Dat heb ik de laatste tijd wel gemerkt ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mooi zo, altijd bezig blijven want stilstand is achteruitgang.
Wel weer een kwestie van niet te vroeg aankomen zodat je lang alleen zit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef dawg het volgende:
Ja, dus, bios is iets wat je juist bij uitstek alleen kunt doen.
We hebben het dan ook niet over relaties, we hebben het over singlesquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Netstorm het volgende:
Alsof je salaris ertoe doet in een relatie.. wordt dan een trophy wife ofzo
In Enschede kon ik destijds voor het bedrag waarvoor ik mijn appartement heb gekocht een mooie jaren-30-woning kopen. Toch jammer dat daar geen werk was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, als ik hoor dat een 350K woning daar 550K kost , vind ik het niet vreemd.
Wat maakt het inkomen van je potentieeltje je uit dan ?quote:
Mij zou dat echt niks uitmaken eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel weer een kwestie van niet te vroeg aankomen zodat je lang alleen zit.
Ik ben zo blij dat dat me echt aan mn reet roestquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel weer een kwestie van niet te vroeg aankomen zodat je lang alleen zit.
Ja, maar ik kan wel begrijpen dat er toch een verschil zit tussen alleen naar de bios, of alleen naar de kroeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het er ook helemaal niet om wat je doet, maar hoe je je erbij voelt
Even showen hoe hot je bent bij de broekies?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat dat me echt aan mn reet roest
evt een beetje kletsen voor de film met groepjes jongens van 16
Ik ben een golddiggerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat maakt het inkomen van je potentieeltje je uit dan ?
That's the spirit M-M!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben 1 keer alleen naar de bios geweest en naar concerten ga ik vrijwel altijd alleen, ik kan vaak niemand porren mee te gaan en dan laat ik echt een goed concert van een goede artiest me niet daarom door de neus borenTrouwens ook meegemaakt dat jongens mee wilden maar alleen omdat ze mij leuk vonden en de band/artiest niet kenden en daar totaal geen interesse in toonden, iedereen doet mee met een nummer en diegene staat aks een zoutzak erbij
geloof me dan ga ik ook tien keer liever alleen.
Ja, de gradatie van de drempelquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef dawg het volgende:
Ja, maar ik kan wel begrijpen dat er toch een verschil zit tussen alleen naar de bios, of alleen naar de kroeg.
Ik doe best veel alleen. Maar wel irritant als ze alleen maar meegaan voor jou.. typisch schoothondjes gedragquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben 1 keer alleen naar de bios geweest en naar concerten ga ik vrijwel altijd alleen, ik kan vaak niemand porren mee te gaan en dan laat ik echt een goed concert van een goede artiest me niet daarom door de neus borenTrouwens ook meegemaakt dat jongens mee wilden maar alleen omdat ze mij leuk vonden en de band/artiest niet kenden en daar totaal geen interesse in toonden, iedereen doet mee met een nummer en diegene staat aks een zoutzak erbij
MM.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is wel een beetje jammer dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Afgelopen zaterdag een date gehad![]()
....Totdat ze aan het eind van de avond met een ander stond te zoenen![]()
auquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Huh, dat heb ik gemist denk ik...?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Gesprek met mijn baas heeft niks op geleverd over een officiele waarschuwing die ik heb gekregen. Het was echt zinloos. Ze wou totaal niet luisteren. Collectieve zaken krijg ik in mijn schoenen geschoven als individu. Dit weekend maar eens goed bedenken wat ik ga doen. Ben hier zo moe van.
Hoe is dat gekomen? had ze diegene ontmoet tijdens jouw date? Legde ze verder niets meer uit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Ja.quote:
Dat niet eens, is gewoon grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even showen hoe hot je bent bij de broekies?
Ik zou daar persoonlijk minder mee zitten eigenlijk... opzich wel een mooi topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben een golddiggerHaha, nee grapje.
Ik wil niet hebben dat hij van mij gaat profiteren op financieel gebied en dat hij ook zijn steentje kan bijdragen
Tip 1. Ga NOOIT met je date naar een café waar zij iedereen kent en jij vrijwel niemand.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Dat is echt kut.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Gesprek met mijn baas heeft niks op geleverd over een officiele waarschuwing die ik heb gekregen. Het was echt zinloos. Ze wou totaal niet luisteren. Collectieve zaken krijg ik in mijn schoenen geschoven als individu. Dit weekend maar eens goed bedenken wat ik ga doen. Ben hier zo moe van.
vertel niet altijd dit soort zakenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik gemist denk ik...?
Ik wilde ook wel huren maar dat was in Utrecht gewoon helemaal geen optie. Had ik wel in Amersfoort kunnen gaan wonen maar dan had ik beter meteen zelfmoord kunnen plegen. Ik heb geen seconde spijt gehad van mn beslissing.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef MNR het volgende:
Trouwens.. over de aankoop van een huis. Ik moet eerlijk zeggen, ik ga nu bewust op zoek naar een huurhuis om de simpele reden omdat ik niet weet waar ik me wil gaan vestigen. Wanneer ik iemand tegenkom, is de kans groot dat ik verhuis (ik voel me niet zo verbonden met een woonplaats atm). Koop vind ik meer voor als je het zeker weet en ook financieel idd (al heb ik me er er niet in verdiept tbh).
Met een huurhuis ben ik vrij in mijn doen en laten de komende tijd
Lijkt me een goed plan. Als ze niet wil luisteren, dan wordt het misschien toch tijd om de eer aan jezelf te houdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend maar eens goed bedenken wat ik ga doen. Ben hier zo moe van.
Q., je bént in Amersfoort gaan wonenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel huren maar dat was in Utrecht gewoon helemaal geen optie. Had ik wel in Amersfoort kunnen gaan wonen maar dan had ik beter meteen zelfmoord kunnen plegen.
Ik merk hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vertel niet altijd dit soort zaken
Ik zou daar heel erg mee zitten denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk minder mee zitten eigenlijk... opzich wel een mooi topic
Tijdelijk. Het was toen al duidelijk dat ik daar maximaal een paar maanden kon blijven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q., je bént in Amersfoort gaan wonen.
Ja, ik weet, af en toe ben ik een mutsquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef dawg het volgende:
Ja.En daarom kun je bij alleen naar de bios gaan je bijvoorbeeld minder erg ongemakkelijk voelen dan bij alleen naar de kroeg. En doe je het eerste wel, het tweede niet.
![]()
Najaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Een officiele waarschuwing? Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Als de date niet zo soepel loopt is de drempel voor haar om met iemand anders te gaan praten kleiner dan wanneer ze er voor weg zou moeten lopen, maar als de date goed gaat zou het niet direkt iets uit moeten maken. Lijkt mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tip 1. Ga NOOIT met je date naar een café waar zij iedereen kent en jij vrijwel niemand.
Wat toevallig, dat was ook mijn redenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik weet, af en toe ben ik een muts![]()
(en dat is een van de redenen dat ik zo gek ben op mezelf)
Toen we binnenkwamen kwamen er al 5 hongerige jongens op haar af die zij al kende. Die zorgde er tactisch voor dat ik niet echt meer bij haar in de buurt kon komen. Toen kwamen de wijntjes... 1 wijn, 5 wijntjes, 10 wijntjes...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hoe is dat gekomen? had ze diegene ontmoet tijdens jouw date? Legde ze verder niets meer uit?
Wat een graftak![]()
het lijkt wel of ze me stiekem weg willen hebben. mij ontslaan is namelijk te duur ivm de opleiding die ik volg. de kosten zijn dan 100% voor hun. Ga ik weg moet ik betalen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Als ze niet wil luisteren, dan wordt het misschien toch tijd om de eer aan jezelf te houden.
Zo denk ik momenteel ook. Ben toch al van plan over ongeveer 2 jaar weer te verhuizen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef MNR het volgende:
Trouwens.. over de aankoop van een huis. Ik moet eerlijk zeggen, ik ga nu bewust op zoek naar een huurhuis om de simpele reden omdat ik niet weet waar ik me wil gaan vestigen. Wanneer ik iemand tegenkom, is de kans groot dat ik verhuis (ik voel me niet zo verbonden met een woonplaats atm). Koop vind ik meer voor als je het zeker weet en ook financieel idd (al heb ik me er er niet in verdiept tbh).
Met een huurhuis ben ik vrij in mijn doen en laten de komende tijd
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat was ook mijn reden.
Moet je het dan ook terug betalen wat je al hebt gehad of alleen het vervolg?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze me stiekem weg willen hebben. mij ontslaan is namelijk te duur ivm de opleiding die ik volg. de kosten zijn dan 100% voor hun. Ga ik weg moet ik betalen.
Whaha, als ze zich zo makkelijk laat playen.. inderdaad next. Dat soort sletjes zijn mijn tijd niet waard.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen we binnenkwamen kwamen er al 5 hongerige jongens op haar af die zij al kende. Die zorgde er tactisch voor dat ik niet echt meer bij haar in de buurt kon komen. Toen kwamen de wijntjes... 1 wijn, 5 wijntjes, 10 wijntjes...
En ze hadden het voor mekaar![]()
Achteraf had ze haar excuses aangeboden. Maar dit was een klein beetje te laat IMO.
NEXT
Haha. Die excuses kan ze inderdaad ook maar beter achterwegen latenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen we binnenkwamen kwamen er al 5 hongerige jongens op haar af die zij al kende. Die zorgde er tactisch voor dat ik niet echt meer bij haar in de buurt kon komen. Toen kwamen de wijntjes... 1 wijn, 5 wijntjes, 10 wijntjes...
En ze hadden het voor mekaar![]()
Achteraf had ze haar excuses aangeboden. Maar dit was een klein beetje te laat IMO.
NEXT
Ah, zo. Fijn volwassen bedrijfquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze me stiekem weg willen hebben. mij ontslaan is namelijk te duur ivm de opleiding die ik volg. de kosten zijn dan 100% voor hun. Ga ik weg moet ik betalen.
De wachttijd voor (sociale) huur zal daar ook niet zo lang zijn, in Enschede had ik ook binnen een half jaar iets. In Utrecht is de wachttijd tegenwoordig zo'n 9 a 10 jaar geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo denk ik momenteel ook. Ben toch al van plan over ongeveer 2 jaar weer te verhuizen.![]()
Dan zitten de jongens op een andere school. En kan ik hier weg uit deze hoek. Huren is dan zo makkelijk.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dank je snoep. misschien kom ik toch bij je werken
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Blegh, wat een kutsituatie zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Huren is het bommetjequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
Zo denk ik momenteel ook. Ben toch al van plan over ongeveer 2 jaar weer te verhuizen.![]()
Dan zitten de jongens op een andere school. En kan ik hier weg uit deze hoek. Huren is dan zo makkelijk.
Geleen is iets van 8 jaar, zoals ik heb begrepen. Heerlen verschilt per wijk, sommige minstens 4 jaar, andere waar je nog geen hond laat wonen, kan je zo intrekken. Maar ik heb een paar familieleden die ook wat huizen verhuren in de buurt van Geleen, dus wie weet. Zie het dan ook wel. Ben niet zo plaats gebonden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
De wachttijd voor (sociale) huur zal daar ook niet zo lang zijn, in Enschede had ik ook binnen een half jaar iets. In Utrecht is de wachttijd tegenwoordig zo'n 9 a 10 jaar geloof ik.
Wie wil daar nu wonen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geleen is iets van 8 jaar, zoals ik heb begrepen. Heerlen verschilt per wijk, sommige minstens 4 jaar, andere waar je nog geen hond laat wonen, kan je zo intrekken. Maar ik heb een paar familieleden die ook wat huizen verhuren in de buurt van Geleen, dus wie weet. Zie het dan ook wel. Ben niet zo plaats gebonden.
SOLICITEREN!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Hoezo? Het is irritant dat ze niet meedoen, maar ik ga ook mee naar een concert van iemand die ik niet ken voor een leuke vrouw. Ook voor vrienden trws.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik doe best veel alleen. Maar wel irritant als ze alleen maar meegaan voor jou.. typisch schoothondjes gedrag
In die buurt waar je zo kan intrekken? Uhm sorry dat ik het zo zegt, maar het stikt daar van de buitenlanders.quote:
Heerlen en Geleenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geleen is iets van 8 jaar, zoals ik heb begrepen. Heerlen verschilt per wijk, sommige minstens 4 jaar, andere waar je nog geen hond laat wonen, kan je zo intrekken. Maar ik heb een paar familieleden die ook wat huizen verhuren in de buurt van Geleen, dus wie weet. Zie het dan ook wel. Ben niet zo plaats gebonden.
Zoals jij over Heerlen en Geleen spreekt, zo denk ik over Maastricht. Ballen stad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heerlen en Geleen.
Ga dan gewoon in Maastricht wonen...
verdiep je er dan iig van tevoren in,en als je het dan kan waaderen ga dan mee, als ik n leuke vent tref die van hiphop en die zooi houdt ga ik echt niet mee naar een concert voor hemquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo? Het is irritant dat ze niet meedoen, maar ik ga ook mee naar een concert van iemand die ik niet ken voor een leuke vrouw. Ook voor vrienden trws.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
verdiep je er dan iig van tevoren in,en als je het dan kan waaderen ga dan mee, als ik n leuke vent tref die van hiphop en die zooi houdt ga ik echt niet mee naar een concert voor hem(die kans lijkt me trouwens klein want mannen die van die muziek houden zijn vaak totaal mijn type niet)
Heerlen is toch wel tokkie niveau van de hoogste plank. Geleen is werkelijk een hell-hole waar niets te doen is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals jij over Heerlen en Geleen spreekt, zo denk ik over Maastricht. Ballen stad.![]()
Never. Dan vertrek ik nog liever naar Simpelveld.
Gaat het nog wat worden met mrCollega denk je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:Ben echt zo moe he.. ZElfs haast de neiging om mrCollega af te zeggen
Maargoed hopelijk nog beetje slapen voordat hij komt.
Hoe kom je dan zo moe ? Je bent toch niet ziek ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben echt zo moe he.. ZElfs haast de neiging om mrCollega af te zeggen
Maargoed hopelijk nog beetje slapen voordat hij komt.
Daarom zeg ik dat het irritant is als ze niet meedoenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
verdiep je er dan iig van tevoren in,en als je het dan kan waaderen ga dan mee, als ik n leuke vent tref die van hiphop en die zooi houdt ga ik echt niet mee naar een concert voor hem(die kans lijkt me trouwens klein want mannen die van die muziek houden zijn vaak totaal mijn type niet)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij komt bij mij werken
Kennelijk willen wij hem heel graag hebben
Nee johquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heerlen is toch wel tokkie niveau van de hoogste plank. Geleen is werkelijk een hell-hole waar niets te doen is.
Maastricht is 1 van de mooiste steden en idd de oudjes zijn beetje kak. Maja daar prik je ook zo doorheen.
Overigens vind ik Maastricht ook te rustig om een leven op te bouwen. Geef mij maar Amsterdam... )
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik zie het dan ook niet als opofferen, maar als horizon verbreden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij mij scoor je echt geen punten om je voor mij op te offeren en speciaal voor mij mee te gaan naar iets waar je niks aan vindt. Nee je scoort eerder punten door te zeggen: sorry, niks voor mij , ga gerust alleen en heb een fijne avond.
Mensen die denken dat je in een relatie opeens ALLES samen moet doen
Ja met kinderen zou ik bijv ook niet voor amsterdam kiezen, maar voor een stadje of dorp daar net buiten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Heerlen is het zoals in elke stad, verschillend per wijk, er zijn idd erge tokkie wijken. Maar ook hele mooie en rustige wijken. Hey ik heb kinderen ,dus ik ga voor veilig en rustig.![]()
Maastricht heeft ook mooie plekken, maar dan alleen om eens doorheen te gaan, niets voor mij om te wonen.
Als ik het voor het kiezen heb, dan ga ik toch richting Geleen, dan maar een saaie boel. Maar ik vond het
altijd fijn wonen.![]()
Leuk dat jij Amsterdam fijn vindt om te wonen.. Je woont er neem ik aan? Hoelang al?
alleen wat ik tot nu toe heb gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je het dan ook terug betalen wat je al hebt gehad of alleen het vervolg?
Oke... Dat gaat dan wel een leuk bedrag worden schat ik zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen wat ik tot nu toe heb gehad
Geen idee, ga er verder ook niet echt over nadenken, merk het vanzelf welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gaat het nog wat worden met mrCollega denk je?
als dat magquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn
Koom je dan een keer iets hier opzoeken in t archief?
Je woont daar bij een manege in de buurt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef JoeyT het volgende:
Bovendien ben ik van mening dat Amsterdam de beste stad is om single te zijn. Het geeft me altijd een beetje een SATC gevoel als ik daar rondloop.
fijn zoietsquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen wat ik tot nu toe heb gehad
jij toch ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij komt bij mij werken
Kennelijk willen wij hem heel graag hebben
Nee ik vat hm niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je woont daar bij een manege in de buurt?
Ik heb wel vaker mensen uit Den Haag in het archief gehad hoorquote:
Ik ben geen groot fan van de hoofdrolspeelster in SATC. Of Amsterdam trouwens. Echt een stad die je moet liggen. Dat gezegd hebbende, als de stad je ligt is er inderdaad wel altijd wat te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |