Eigenlijk gaat het er ook helemaal niet om wat je doet, maar hoe je je erbij voeltquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef dawg het volgende:
Juist de bios is iets wat je bij uitstek alleen kunt doen.
Dat heb ik de laatste tijd wel gemerkt ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mooi zo, altijd bezig blijven want stilstand is achteruitgang.
Wel weer een kwestie van niet te vroeg aankomen zodat je lang alleen zit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef dawg het volgende:
Ja, dus, bios is iets wat je juist bij uitstek alleen kunt doen.
We hebben het dan ook niet over relaties, we hebben het over singlesquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Netstorm het volgende:
Alsof je salaris ertoe doet in een relatie.. wordt dan een trophy wife ofzo
In Enschede kon ik destijds voor het bedrag waarvoor ik mijn appartement heb gekocht een mooie jaren-30-woning kopen. Toch jammer dat daar geen werk was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, als ik hoor dat een 350K woning daar 550K kost , vind ik het niet vreemd.
Wat maakt het inkomen van je potentieeltje je uit dan ?quote:
Mij zou dat echt niks uitmaken eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel weer een kwestie van niet te vroeg aankomen zodat je lang alleen zit.
Ik ben zo blij dat dat me echt aan mn reet roestquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel weer een kwestie van niet te vroeg aankomen zodat je lang alleen zit.
Ja, maar ik kan wel begrijpen dat er toch een verschil zit tussen alleen naar de bios, of alleen naar de kroeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het er ook helemaal niet om wat je doet, maar hoe je je erbij voelt
Even showen hoe hot je bent bij de broekies?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat dat me echt aan mn reet roest
evt een beetje kletsen voor de film met groepjes jongens van 16
Ik ben een golddiggerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat maakt het inkomen van je potentieeltje je uit dan ?
That's the spirit M-M!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben 1 keer alleen naar de bios geweest en naar concerten ga ik vrijwel altijd alleen, ik kan vaak niemand porren mee te gaan en dan laat ik echt een goed concert van een goede artiest me niet daarom door de neus borenTrouwens ook meegemaakt dat jongens mee wilden maar alleen omdat ze mij leuk vonden en de band/artiest niet kenden en daar totaal geen interesse in toonden, iedereen doet mee met een nummer en diegene staat aks een zoutzak erbij
geloof me dan ga ik ook tien keer liever alleen.
Ja, de gradatie van de drempelquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef dawg het volgende:
Ja, maar ik kan wel begrijpen dat er toch een verschil zit tussen alleen naar de bios, of alleen naar de kroeg.
Ik doe best veel alleen. Maar wel irritant als ze alleen maar meegaan voor jou.. typisch schoothondjes gedragquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben 1 keer alleen naar de bios geweest en naar concerten ga ik vrijwel altijd alleen, ik kan vaak niemand porren mee te gaan en dan laat ik echt een goed concert van een goede artiest me niet daarom door de neus borenTrouwens ook meegemaakt dat jongens mee wilden maar alleen omdat ze mij leuk vonden en de band/artiest niet kenden en daar totaal geen interesse in toonden, iedereen doet mee met een nummer en diegene staat aks een zoutzak erbij
MM.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is wel een beetje jammer dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Afgelopen zaterdag een date gehad![]()
....Totdat ze aan het eind van de avond met een ander stond te zoenen![]()
auquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Huh, dat heb ik gemist denk ik...?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Gesprek met mijn baas heeft niks op geleverd over een officiele waarschuwing die ik heb gekregen. Het was echt zinloos. Ze wou totaal niet luisteren. Collectieve zaken krijg ik in mijn schoenen geschoven als individu. Dit weekend maar eens goed bedenken wat ik ga doen. Ben hier zo moe van.
Hoe is dat gekomen? had ze diegene ontmoet tijdens jouw date? Legde ze verder niets meer uit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Ja.quote:
Dat niet eens, is gewoon grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Even showen hoe hot je bent bij de broekies?
Ik zou daar persoonlijk minder mee zitten eigenlijk... opzich wel een mooi topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben een golddiggerHaha, nee grapje.
Ik wil niet hebben dat hij van mij gaat profiteren op financieel gebied en dat hij ook zijn steentje kan bijdragen
Tip 1. Ga NOOIT met je date naar een café waar zij iedereen kent en jij vrijwel niemand.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Dat is echt kut.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Gesprek met mijn baas heeft niks op geleverd over een officiele waarschuwing die ik heb gekregen. Het was echt zinloos. Ze wou totaal niet luisteren. Collectieve zaken krijg ik in mijn schoenen geschoven als individu. Dit weekend maar eens goed bedenken wat ik ga doen. Ben hier zo moe van.
vertel niet altijd dit soort zakenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik gemist denk ik...?
Ik wilde ook wel huren maar dat was in Utrecht gewoon helemaal geen optie. Had ik wel in Amersfoort kunnen gaan wonen maar dan had ik beter meteen zelfmoord kunnen plegen. Ik heb geen seconde spijt gehad van mn beslissing.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef MNR het volgende:
Trouwens.. over de aankoop van een huis. Ik moet eerlijk zeggen, ik ga nu bewust op zoek naar een huurhuis om de simpele reden omdat ik niet weet waar ik me wil gaan vestigen. Wanneer ik iemand tegenkom, is de kans groot dat ik verhuis (ik voel me niet zo verbonden met een woonplaats atm). Koop vind ik meer voor als je het zeker weet en ook financieel idd (al heb ik me er er niet in verdiept tbh).
Met een huurhuis ben ik vrij in mijn doen en laten de komende tijd
Lijkt me een goed plan. Als ze niet wil luisteren, dan wordt het misschien toch tijd om de eer aan jezelf te houdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Dit weekend maar eens goed bedenken wat ik ga doen. Ben hier zo moe van.
Q., je bént in Amersfoort gaan wonenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wilde ook wel huren maar dat was in Utrecht gewoon helemaal geen optie. Had ik wel in Amersfoort kunnen gaan wonen maar dan had ik beter meteen zelfmoord kunnen plegen.
Ik merk hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vertel niet altijd dit soort zaken
Ik zou daar heel erg mee zitten denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk minder mee zitten eigenlijk... opzich wel een mooi topic
Tijdelijk. Het was toen al duidelijk dat ik daar maximaal een paar maanden kon blijven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q., je bént in Amersfoort gaan wonen.
Ja, ik weet, af en toe ben ik een mutsquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef dawg het volgende:
Ja.En daarom kun je bij alleen naar de bios gaan je bijvoorbeeld minder erg ongemakkelijk voelen dan bij alleen naar de kroeg. En doe je het eerste wel, het tweede niet.
![]()
Najaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Een officiele waarschuwing? Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Als de date niet zo soepel loopt is de drempel voor haar om met iemand anders te gaan praten kleiner dan wanneer ze er voor weg zou moeten lopen, maar als de date goed gaat zou het niet direkt iets uit moeten maken. Lijkt mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tip 1. Ga NOOIT met je date naar een café waar zij iedereen kent en jij vrijwel niemand.
Wat toevallig, dat was ook mijn redenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik weet, af en toe ben ik een muts![]()
(en dat is een van de redenen dat ik zo gek ben op mezelf)
Toen we binnenkwamen kwamen er al 5 hongerige jongens op haar af die zij al kende. Die zorgde er tactisch voor dat ik niet echt meer bij haar in de buurt kon komen. Toen kwamen de wijntjes... 1 wijn, 5 wijntjes, 10 wijntjes...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hoe is dat gekomen? had ze diegene ontmoet tijdens jouw date? Legde ze verder niets meer uit?
Wat een graftak![]()
het lijkt wel of ze me stiekem weg willen hebben. mij ontslaan is namelijk te duur ivm de opleiding die ik volg. de kosten zijn dan 100% voor hun. Ga ik weg moet ik betalen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Als ze niet wil luisteren, dan wordt het misschien toch tijd om de eer aan jezelf te houden.
Zo denk ik momenteel ook. Ben toch al van plan over ongeveer 2 jaar weer te verhuizen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:13 schreef MNR het volgende:
Trouwens.. over de aankoop van een huis. Ik moet eerlijk zeggen, ik ga nu bewust op zoek naar een huurhuis om de simpele reden omdat ik niet weet waar ik me wil gaan vestigen. Wanneer ik iemand tegenkom, is de kans groot dat ik verhuis (ik voel me niet zo verbonden met een woonplaats atm). Koop vind ik meer voor als je het zeker weet en ook financieel idd (al heb ik me er er niet in verdiept tbh).
Met een huurhuis ben ik vrij in mijn doen en laten de komende tijd
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat toevallig, dat was ook mijn reden.
Moet je het dan ook terug betalen wat je al hebt gehad of alleen het vervolg?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze me stiekem weg willen hebben. mij ontslaan is namelijk te duur ivm de opleiding die ik volg. de kosten zijn dan 100% voor hun. Ga ik weg moet ik betalen.
Whaha, als ze zich zo makkelijk laat playen.. inderdaad next. Dat soort sletjes zijn mijn tijd niet waard.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen we binnenkwamen kwamen er al 5 hongerige jongens op haar af die zij al kende. Die zorgde er tactisch voor dat ik niet echt meer bij haar in de buurt kon komen. Toen kwamen de wijntjes... 1 wijn, 5 wijntjes, 10 wijntjes...
En ze hadden het voor mekaar![]()
Achteraf had ze haar excuses aangeboden. Maar dit was een klein beetje te laat IMO.
NEXT
Haha. Die excuses kan ze inderdaad ook maar beter achterwegen latenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen we binnenkwamen kwamen er al 5 hongerige jongens op haar af die zij al kende. Die zorgde er tactisch voor dat ik niet echt meer bij haar in de buurt kon komen. Toen kwamen de wijntjes... 1 wijn, 5 wijntjes, 10 wijntjes...
En ze hadden het voor mekaar![]()
Achteraf had ze haar excuses aangeboden. Maar dit was een klein beetje te laat IMO.
NEXT
Ah, zo. Fijn volwassen bedrijfquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze me stiekem weg willen hebben. mij ontslaan is namelijk te duur ivm de opleiding die ik volg. de kosten zijn dan 100% voor hun. Ga ik weg moet ik betalen.
De wachttijd voor (sociale) huur zal daar ook niet zo lang zijn, in Enschede had ik ook binnen een half jaar iets. In Utrecht is de wachttijd tegenwoordig zo'n 9 a 10 jaar geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo denk ik momenteel ook. Ben toch al van plan over ongeveer 2 jaar weer te verhuizen.![]()
Dan zitten de jongens op een andere school. En kan ik hier weg uit deze hoek. Huren is dan zo makkelijk.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dank je snoep. misschien kom ik toch bij je werken
Lolquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dus nog steeds single
Blegh, wat een kutsituatie zeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Huren is het bommetjequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef Bengeltje het volgende:
Zo denk ik momenteel ook. Ben toch al van plan over ongeveer 2 jaar weer te verhuizen.![]()
Dan zitten de jongens op een andere school. En kan ik hier weg uit deze hoek. Huren is dan zo makkelijk.
Geleen is iets van 8 jaar, zoals ik heb begrepen. Heerlen verschilt per wijk, sommige minstens 4 jaar, andere waar je nog geen hond laat wonen, kan je zo intrekken. Maar ik heb een paar familieleden die ook wat huizen verhuren in de buurt van Geleen, dus wie weet. Zie het dan ook wel. Ben niet zo plaats gebonden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
De wachttijd voor (sociale) huur zal daar ook niet zo lang zijn, in Enschede had ik ook binnen een half jaar iets. In Utrecht is de wachttijd tegenwoordig zo'n 9 a 10 jaar geloof ik.
Wie wil daar nu wonen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geleen is iets van 8 jaar, zoals ik heb begrepen. Heerlen verschilt per wijk, sommige minstens 4 jaar, andere waar je nog geen hond laat wonen, kan je zo intrekken. Maar ik heb een paar familieleden die ook wat huizen verhuren in de buurt van Geleen, dus wie weet. Zie het dan ook wel. Ben niet zo plaats gebonden.
SOLICITEREN!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Hoezo? Het is irritant dat ze niet meedoen, maar ik ga ook mee naar een concert van iemand die ik niet ken voor een leuke vrouw. Ook voor vrienden trws.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:12 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik doe best veel alleen. Maar wel irritant als ze alleen maar meegaan voor jou.. typisch schoothondjes gedrag
In die buurt waar je zo kan intrekken? Uhm sorry dat ik het zo zegt, maar het stikt daar van de buitenlanders.quote:
Heerlen en Geleenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geleen is iets van 8 jaar, zoals ik heb begrepen. Heerlen verschilt per wijk, sommige minstens 4 jaar, andere waar je nog geen hond laat wonen, kan je zo intrekken. Maar ik heb een paar familieleden die ook wat huizen verhuren in de buurt van Geleen, dus wie weet. Zie het dan ook wel. Ben niet zo plaats gebonden.
Zoals jij over Heerlen en Geleen spreekt, zo denk ik over Maastricht. Ballen stad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heerlen en Geleen.
Ga dan gewoon in Maastricht wonen...
verdiep je er dan iig van tevoren in,en als je het dan kan waaderen ga dan mee, als ik n leuke vent tref die van hiphop en die zooi houdt ga ik echt niet mee naar een concert voor hemquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo? Het is irritant dat ze niet meedoen, maar ik ga ook mee naar een concert van iemand die ik niet ken voor een leuke vrouw. Ook voor vrienden trws.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
verdiep je er dan iig van tevoren in,en als je het dan kan waaderen ga dan mee, als ik n leuke vent tref die van hiphop en die zooi houdt ga ik echt niet mee naar een concert voor hem(die kans lijkt me trouwens klein want mannen die van die muziek houden zijn vaak totaal mijn type niet)
Heerlen is toch wel tokkie niveau van de hoogste plank. Geleen is werkelijk een hell-hole waar niets te doen is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zoals jij over Heerlen en Geleen spreekt, zo denk ik over Maastricht. Ballen stad.![]()
Never. Dan vertrek ik nog liever naar Simpelveld.
Gaat het nog wat worden met mrCollega denk je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:Ben echt zo moe he.. ZElfs haast de neiging om mrCollega af te zeggen
Maargoed hopelijk nog beetje slapen voordat hij komt.
Hoe kom je dan zo moe ? Je bent toch niet ziek ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben echt zo moe he.. ZElfs haast de neiging om mrCollega af te zeggen
Maargoed hopelijk nog beetje slapen voordat hij komt.
Daarom zeg ik dat het irritant is als ze niet meedoenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
verdiep je er dan iig van tevoren in,en als je het dan kan waaderen ga dan mee, als ik n leuke vent tref die van hiphop en die zooi houdt ga ik echt niet mee naar een concert voor hem(die kans lijkt me trouwens klein want mannen die van die muziek houden zijn vaak totaal mijn type niet)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij komt bij mij werken
Kennelijk willen wij hem heel graag hebben
Nee johquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heerlen is toch wel tokkie niveau van de hoogste plank. Geleen is werkelijk een hell-hole waar niets te doen is.
Maastricht is 1 van de mooiste steden en idd de oudjes zijn beetje kak. Maja daar prik je ook zo doorheen.
Overigens vind ik Maastricht ook te rustig om een leven op te bouwen. Geef mij maar Amsterdam... )
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik zie het dan ook niet als opofferen, maar als horizon verbreden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij mij scoor je echt geen punten om je voor mij op te offeren en speciaal voor mij mee te gaan naar iets waar je niks aan vindt. Nee je scoort eerder punten door te zeggen: sorry, niks voor mij , ga gerust alleen en heb een fijne avond.
Mensen die denken dat je in een relatie opeens ALLES samen moet doen
Ja met kinderen zou ik bijv ook niet voor amsterdam kiezen, maar voor een stadje of dorp daar net buiten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In Heerlen is het zoals in elke stad, verschillend per wijk, er zijn idd erge tokkie wijken. Maar ook hele mooie en rustige wijken. Hey ik heb kinderen ,dus ik ga voor veilig en rustig.![]()
Maastricht heeft ook mooie plekken, maar dan alleen om eens doorheen te gaan, niets voor mij om te wonen.
Als ik het voor het kiezen heb, dan ga ik toch richting Geleen, dan maar een saaie boel. Maar ik vond het
altijd fijn wonen.![]()
Leuk dat jij Amsterdam fijn vindt om te wonen.. Je woont er neem ik aan? Hoelang al?
alleen wat ik tot nu toe heb gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je het dan ook terug betalen wat je al hebt gehad of alleen het vervolg?
Oke... Dat gaat dan wel een leuk bedrag worden schat ik zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen wat ik tot nu toe heb gehad
Geen idee, ga er verder ook niet echt over nadenken, merk het vanzelf welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gaat het nog wat worden met mrCollega denk je?
als dat magquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn
Koom je dan een keer iets hier opzoeken in t archief?
Je woont daar bij een manege in de buurt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef JoeyT het volgende:
Bovendien ben ik van mening dat Amsterdam de beste stad is om single te zijn. Het geeft me altijd een beetje een SATC gevoel als ik daar rondloop.
fijn zoietsquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen wat ik tot nu toe heb gehad
jij toch ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij komt bij mij werken
Kennelijk willen wij hem heel graag hebben
Nee ik vat hm niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je woont daar bij een manege in de buurt?
Ik heb wel vaker mensen uit Den Haag in het archief gehad hoorquote:
Ik ben geen groot fan van de hoofdrolspeelster in SATC. Of Amsterdam trouwens. Echt een stad die je moet liggen. Dat gezegd hebbende, als de stad je ligt is er inderdaad wel altijd wat te doen.quote:
Utrecht is een goede tweede. Maar ja, ik kom niet voor niets zo belachelijk vaak in Amsterdam. Ik moet daar echt eens een keer naar toe verhuizen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef JoeyT het volgende:
Bovendien ben ik van mening dat Amsterdam de beste stad is om single te zijn. Het geeft me altijd een beetje een SATC gevoel als ik daar rondloop.
Oh ja, die discussie ha dik ook met mijn vriendinnen. Ik ben zelf opgegroeid in Amsterdam en er zijn zat plekken waar je hier gewoon kunt wonen met kids. Niet in mijn huis denk ik, maar ik ben ook niet van plan om snel (of ooit) moeder te wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja met kinderen zou ik bijv ook niet voor amsterdam kiezen, maar voor een stadje of dorp daar net buiten.
Ik pendel zelf tussen Maastricht en Amsterdam. Maastricht heb ik de studie en in het weekend vertoef ik in Amsterdam. Ik ben omgeving Amsterdam opgegroeid en woon nu 2,5 jaar in Maastrict. Wa ik zo mooi vind aan Amsterdam is dat je elk moment van de dag/nacht de deur uit kan lopen om wat te gaan eten/drinken/dansen.
Omgquote:
Had je nou iets gekocht in de Pijp?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, die discussie ha dik ook met mijn vriendinnen. Ik ben zelf opgegroeid in Amsterdam en er zijn zat plekken waar je hier gewoon kunt wonen met kids. Niet in mijn huis denk ik, maar ik ben ook niet van plan om snel (of ooit) moeder te worden
Q., jij bleef thuis om Gilmore Girls maar niet te hoeven missen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent? Ik weet dat zelfs!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een vrouw bent? Ik weet dat zelfs!
Dat is dan ook een leuke serie..quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q., jij bleef thuis om Gilmore Girls maar niet te hoeven missen.
Ik wist het ook pas toen Litpho zei dat ie er een hekel aan hadquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo omg, blijkbaar kijk ik dat niet of niet vaak genoeg.
even mezelf quoten, want ik mis die Litpho-reactiequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker mensen uit Den Haag in het archief gehad hoor
-edit voor litpho- je mag m inkoppen
Ik kijk dat ook niet, maar zelfs de mannen herkennen hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoezo omg, blijkbaar kijk ik dat niet of niet vaak genoeg.
Ik wis het ook niet hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook niet, maar zelfs de mannen herkennen het
Nouja ik weet ook niet alles van Litpho.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist het ook pas toen Litpho zei dat ie er een hekel aan had
Dàt weet ik dan om de een of andere reden weer wel
Ojee, dan is het wel een ramp ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook niet, maar zelfs de mannen herkennen het
Als jij op mij reageerde zou je <serieus> <nietserieus> En voornamelijk <sarcasme> gaan gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:03 schreef S95Sedan het volgende:
Toch een stukje cultuur *kuch troep* had je moeten weten bengel
1-malige aanbieding, maargoed ben op bed liggen anders is de toon straks weer gezet hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jij op mij reageerde zou je <serieus> <nietserieus> En voornamelijk <sarcasme> gaan gebruiken.
Wou ik je even weer aan laten herinneren. Anders reageer ik namelijk niet.
Hmmm... zoals je hier over hem praat...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, ga er verder ook niet echt over nadenken, merk het vanzelf wel
Vroeger!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Q., jij bleef thuis om Gilmore Girls maar niet te hoeven missen.
Nu vat ik hm welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan van de hoofdrolspeelster in SATC.
Idd, dit soort sletjes zijn mijn tijd (en geld!) ook niet waard.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Whaha, als ze zich zo makkelijk laat playen.. inderdaad next. Dat soort sletjes zijn mijn tijd niet waard.
Toch wel typisch dat ze gelijk wisten dat ze met jou was en je gelijk buitenkaart zetten. En haar dronken voeren, en nog playen ook voor jouw ogen. Schoften![]()
Is het nog wat geworden met haar en die andere knul? mn gevoel zegt van niet..![]()
Wie wou uberhaupt daten? jij? zij?
Oeh ik zit op de govert flinck buurvrouw.quote:
Ik denk niet teveel aan vroeger en wat ik toen deed, ik focus me op het heden en de toekomst. Dat is veel zinniger.quote:
Echtquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh ik zit op de govert flinck buurvrouw.
Naja zeg.. ik vind het altijd leuk als vooral jonge vrouwen er keer op keer instinken.. zo heerlijk naief.. sommige verdienen het gewoon om geplayed te worden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Idd, dit soort sletjes zijn mijn tijd (en geld!) ook niet waard.
Die desbetreffende jongen bleek later een vriend van mijn ex te zijn. Die vond het vooral lollig en ze was er met beide ogen ingestonken.
Overigens, ik vroeg haar voor een date. We hadden elkaar 4 dagen daarvoor ontmoet op een feest. We hadden hartstikke leuke gesprekken over dat vertrouwen in een relatie zo belangrijk is![]()
Ach ja, boos ben ik zeker niet. Heb er eigenlijk hard om gelachenDit scheelt me een hoop tijd en geld.
19quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Naja zeg.. ik vind het altijd leuk als vooral jonge vrouwen er keer op keer instinken.. zo heerlijk naief.. sommige verdienen het gewoon om geplayed te worden.
Best wel hypocriet ja; praten over vertrouwen in een relatie terwijl ze makkelijk te scoren is
Hoe oud is ze?
Haha, niet meer aan beginnen dusquote:
'Suiker'? tuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
EchtMag ik een kopje suiker lenen?
Je bent er inderdaad al snel achtergekomen, dat is dan wel fijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Idd, dit soort sletjes zijn mijn tijd (en geld!) ook niet waard.
Die desbetreffende jongen bleek later een vriend van mijn ex te zijn. Die vond het vooral lollig en ze was er met beide ogen ingestonken.
Overigens, ik vroeg haar voor een date. We hadden elkaar 4 dagen daarvoor ontmoet op een feest. We hadden hartstikke leuke gesprekken over dat vertrouwen in een relatie zo belangrijk is![]()
Ach ja, boos ben ik zeker niet. Heb er eigenlijk hard om gelachenDit scheelt me een hoop tijd en geld.
Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken hoor, naar mijn ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Netstorm het volgende:
Best wel hypocriet ja; praten over vertrouwen in een relatie terwijl ze makkelijk te scoren is
Hallo.. ze was op een DATEquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken hoor, naar mijn ideeDat ze lol maakt, wil niet zeggen dat ze niet te vertrouwen is als ze in een relatie zit
Iets knaagde al aan mij dat dit gewoon te jong was. Ik heb een huis, leasebak, en verdien genoeg om 3 mensen te onderhouden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, niet meer aan beginnen dus
Waarom zou ze in godsnaam 100x vreemd gaan omdat ze met die gozer gezoend heeft? Misschien viel het voor haar wel heel erg tegen... De date dan he.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:13 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Naja zeg.. ik vind het altijd leuk als vooral jonge vrouwen er keer op keer instinken.. zo heerlijk naief.. sommige verdienen het gewoon om geplayed te worden.
Hoe oud is ze? wel goed dat je het zoo bekijkt. Voor hetzelfde geldt had je wel wat en was ze 100x vreemdgegaan voordat je erachter kwam![]()
Ik geef elke date een kans tot anders bewezen. Zij vestigde een nieuw persoonlijk recordquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hallo.. ze was op een DATE
als ik een date heb, dan geef ik die persoon ook de kans en ga dan ook niet elk wijf betasten na 5 biertjes
Nou ja, date. Ze was weg met een jongen die ze kende van een feestje. Als je dat al koppelt aan vertrouwen in een relatie ben je wat zwaar op de hand hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Hallo.. ze was op een DATE
als ik een date heb, dan geef ik die persoon ook de kans en ga dan ook niet elk wijf betasten na 5 biertjes
Hmm, ja.. Naja ach... Je hebt het meegemaakt, je hebt het "mogen" ervaren en je weet nu dat je het niet meer moet doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets knaagde al aan mij dat dit gewoon te jong was. Ik heb een huis, leasebak, en verdien genoeg om 3 mensen te onderhouden.
Zij begon net aan haar studie
Viel voor beiden nogal tegen. Maar tactvol is iets anders jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Waarom zou ze in godsnaam 100x vreemd gaan omdat ze met die gozer gezoend heeft? Misschien viel het voor haar wel heel erg tegen...
Netjes is anders, maar jij draaft wel door.
correctie, in dit geval is dat dan toch Singles and the cityquote:
Daarom weeg ik er ook niet zo zwaar aan. Een date = maar een date.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, date. Ze was weg met een jongen die ze kende van een feestje. Als je dat al koppelt aan vertrouwen in een relatie ben je wat zwaar op de hand hoor.
Leer lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Waarom zou ze in godsnaam 100x vreemd gaan omdat ze met die gozer gezoend heeft? Misschien viel het voor haar wel heel erg tegen... De date dan he.
Netjes is anders, maar jij draaft wel door.
Dit slaat echt nergens op hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef Netstorm het volgende:
En als ze het niet erg vind om met elke dronken mongool te gaan bekken dan vind ze dat ook fijn in een relatie.
Iets met gewoontes enzo
Joowww, slow it down!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Leer lezen![]()
Als je een date hebt dan ga je niet met een ander zoenen. Punt.
En als ze het niet erg vind om met elke dronken mongool te gaan bekken dan vind ze dat ook fijn in een relatie.
Iets met gewoontes en het aard van 't beestje enzo
Dat je graag wat in de rondte zoent als je vrijgezel bent, wil niet zeggen dat je dat in een relatie ook doet hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Omdat je je mening niet onderbouwt negeer ik het gewoon.
En dat is precies ook het puntquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joowww, slow it down!
Ze had geen enkele verplichtingen naar mij toe. Dus ik neem haar ook niks kwalijk.
Nou, mijn ervaringen met zuid-frankrijk etc vertellen wat andersquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat je graag wat in de rondte zoent als je vrijgezel bent, wil niet zeggen dat je dat in een relatie ook doet hoor
Dan heb je daar namelijk een vast iemand voor
Oud zeer Netstorm?quote:
Ja en daarom is het altijd zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Nou, mijn ervaringen met zuid-frankrijk etc vertellen wat anders
Ja joh, iedereen is een onbestuurbaar projectiel zodra je aan zoenen begonnen bent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Leer lezen![]()
Alsof dat er iets mee te maken heeft.. maar ach, gooi gerust nog wat modder met mijn leeftijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja en daarom is het altijd zo
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Respect.quote:
Nou ja, ik zou dit soort reacties verwachten van iemand die nogal jong is en weinig weet te relativeren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:32 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Alsof dat er iets mee te maken heeft.. maar ach, gooi gerust nog wat modder met mijn leeftijd
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou dit soort reacties verwachten van iemand die nogal jong is en weinig weet te relativeren.
Je komt nogal boos en bitter over op mij op het moment, dus ik nam ook een beetje aan dat je kennelijk recentelijk nogal gekwetst was
En ga niet zo direct in de verdediging joh, ik ben de vijand niet. Al ben ik ook een wijf
Nee, ik zou alleen zelf niet snel zo emotioneel reageren als ik het me niet persoonlijk aantrok, that's allquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:36 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Je leest zeker psychologische boeken?
Nemesis!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ga niet zo direct in de verdediging joh, ik ben de vijand niet. Al ben ik ook een wijf
Erm, ik voel me er toch echt niet emotioneel bij hoor. Verkeerde inschattingquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik zou alleen zelf niet snel zo emotioneel reageren als ik het me niet persoonlijk aantrok, that's all
Dan wek je die indruk toch een beetje door je manier van posten. Tenminste bij mijquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Erm, ik voel me er toch echt niet emotioneel bij hoor. Verkeerde inschatting
Bij mij ook. Hij lijkt het erger te vinden dan het "slachtoffer".quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan wek je die indruk toch een beetje door je manier van posten. Tenminste bij mij
Hmmm... Bij mij ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan wek je die indruk toch een beetje door je manier van posten. Tenminste bij mij
Vooral blijven lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:42 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij ook & ja, ik lees wel psychologische boeken
Ja, zal wel moeten als ik Psychologie studeerquote:
Dat lijkt me een strak planquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
Moeten er niet eens weer wat meer ontopic gegaan worden, straks komen er weer pmmetjes.
Op mn verjaardag was ze helaas nog niet single.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niets over jou MNR, hoelang ben jij single?
Hehe, een half jaartjequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
Ik weet eigenlijk niets over jou MNR, hoelang ben jij single?
Dat slaat nergens op, in een relatie ben ik ook heeeeeel anders dan daarbuitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Leer lezen![]()
Ik zou zeggen : schrijf je in voor temptation island.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, in een relatie ben ik ook heeeeeel anders dan daarbuiten
Als single?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik zou zeggen : schrijf je in voor temptation island.
Jij ziet niet wat het verschil is tussen op een eiland vol mannen zitten die geen enkel ander doel hebben dan mij in hun bed te lullen en die daar ook een tijdje de tijd voor hebben dan een keertje uitgaan en in de kroeg wat ouwehoeren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik zou zeggen : schrijf je in voor temptation island.
Als presentator!quote:
Nu ik net je FB heb gezien geloof ik dat graagquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb 8,5 jaar een relatie gehad en in die tijd nooit ook maar iets met een ander gedaan, geen behoefte aan gehad en genoeg kansen.
Dat vind je vast heel vervelendquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee dank je, dan krijg ik het te druk
Lekker ding is ze he.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu ik net je FB heb gezien geloof ik dat graag
Ja, fijn at je het verboden woord niet zegt, maar ik heb nu zelf ook geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
JB hoeveel ["verboden woord"] had jij nu eigenlijk?
kiddo'squote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, fijn at je het verboden woord niet zegt, maar ik heb nu zelf ook geen idee waar je het over hebt
Haha, mijn excusesquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, het ging zo over sex, dat ik bang was dat je me ging vragen hoeveel partners (sex dus, niet relaties) ik heb gehad
Volgens mij ging het toch om singles die kinderen hebben en hoe ze daarmee omgaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Naja, ik heb gisteren de discussie gemist over de kinderen, dus ik dacht "verboden woord"
Zoals ik al zei; ik was er niet bij en heb daarna de heisa meegekregenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ging het toch om singles die kinderen hebben en hoe ze daarmee omgaan?
Niet over de kinderen dus.
Ah heisa erna. Dat is niks.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; ik was er niet bij en heb daarna de heisa meegekregen
0quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
overigens is het wel een single onderwerp: Hoeveel mensen neuk jij als je single bent?
Dat ligt geheel aan de situatie danquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
overigens is het wel een single onderwerp: Hoeveel mensen neuk jij als je single bent?
Het was geen serieuze vraagquote:
Dat lijkt me sowieso wel logisch eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de situatie dan
Ik moest toch iets antwoordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso wel logisch eigenlijk
Aha.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest toch iets antwoorden
Bedoelde meer; wel of geen FB / ben je van de ONS / elk weekend een ander / bladiebla
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
Als je ex tijdens de relatie vreemd is gegaan en je deed het altijd zonder condoom. Hij zegt dat het vreemdgaan met condoom was en jij gelooft dat ("want je hebt nergens last van"). Laat je je dan nog wel of niet testen?
Het ligt toch niet aan mij hè, dat je je dan wel laat testen?!
Een vriendin van mij die wil dat niet gaan doen; "ja ik heb nergens last van en hij zegt toch dat het met was"
Nou onderwerpstarter begint.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zei net dat ik dat niet zou doen!quote:
Ik iig niet, doe niet aan ons enz.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik dat niet zou doen!
En dat ik het niet serieus meende, want ik geloof nauwelijks dat mensen zin hebben om hier te vermelden hoeveel verschillende mensen ze geneukt hebben .
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ben terug van dat sollicitatiegesprek. Het was eigenlijk geen sollicitatiegesprek maar meer een meeloop dag. Het was wel interessant maar ik twijfel nog of ik dit echt moet gaan doen. Maar iets is beter dan niets dus als ze mij willen dan zeg ik we ja. Want werk is beter dan thuiszitten.
Weinigquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oke dan! Maar in 1 zo'n dagje weet je nog niet goed hoe het werkt joh! Gewoon aanpakken en dan zie je vanzelf is het wat of niet. Je kan altijd verder zoeken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
Zo ik ben terug van dat sollicitatiegesprek. Het was eigenlijk geen sollicitatiegesprek maar meer een meeloop dag. Het was wel interessant maar ik twijfel nog of ik dit echt moet gaan doen. Maar iets is beter dan niets dus als ze mij willen dan zeg ik we ja. Want werk is beter dan thuiszitten.
Goede instelling, beter dan thuiszitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
dat van heerlen klopt niet hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook van plan. Maar toch hoop ik dat ik het daar naar mijn zin krijg. Leuk collega's die ouder zijn dan je vader.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oke dan! Maar in 1 zo'n dagje weet je nog niet goed hoe het werkt joh! Gewoon aanpakken en dan zie je vanzelf is het wat of niet. Je kan altijd verder zoeken!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heerlen is toch wel tokkie niveau van de hoogste plank. Geleen is werkelijk een hell-hole waar niets te doen is.
Thuis zitten is niks. Ik wil gewoon werken. Ik ben niet voor niets naar school geweest al die jaren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede instelling, beter dan thuiszitten.En je kan altijd doorgaan met solliciteren.
Ik kon in Heerlen zo aan een woning komen. Misschien dankzij scheiding, maar de woningenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat van heerlen klopt niet hoor
overal is de wachttijd +/- 5 jaar
is dat per dag, week maand of jaar gemeten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel afronden in hele getallen Kwaak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dat per dag, week maand of jaar gemeten?
Ik had me in eerste instantie voor een bepaalde wijk ingeschreven omdat ik daar al woondequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kon in Heerlen zo aan een woning komen. Misschien dankzij scheiding, maar de woningen
op Molenberg daar hoef je echt niet zo lang op te wachten.
De tijd die je single bent, tov het aantal neukavontuurtjes, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
is dat per dag, week maand of jaar gemeten?
Ik wist niet dat het zo erg was. Dat je als je uit elkaar bent ook nog zo lang moet wachten op nieuwe woonruimten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik had me in eerste instantie voor een bepaalde wijk ingeschreven omdat ik daar al woonde
daarna alle omliggende wijken ook maar echt overal en bij elke woningstischting zo'n lange wachttijden en ik lag ook in scheiding etc.
Zonder die kruiwagen zat ik nu nog met mn ex samen :S
En dat in een grafiek uit zetten aantal neukavontuurtjes tegen over de tijd dat je single bent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
De tijd die je single bent, tov het aantal neukavontuurtjes, denk ik.
Ik ook voor de wijk waar ik toen woonde. Dat mocht helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik had me in eerste instantie voor een bepaalde wijk ingeschreven omdat ik daar al woonde
daarna alle omliggende wijken ook maar echt overal en bij elke woningstischting zo'n lange wachttijden en ik lag ook in scheiding etc.
Zonder die kruiwagen zat ik nu nog met mn ex samen :S
Misschien is dat beter. Maar bij mij blijft het antwoord hetzelfdequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat je dan beter de vraag kunt herformuleren:
Met hoeveel mensen heb je tot nu toe geneukt als single?
Sinds we weer single zijn dus?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat je dan beter de vraag kunt herformuleren:
Met hoeveel mensen heb je tot nu toe geneukt als single?
Dat slaat inderdaad nergens op. Je moet toch gewoon ergens veilig kunnen wonen enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook voor de wijk waar ik toen woonde. Dat mocht helaas niet gebeuren.
Maar die wijk echt, kon ik zo intrekken, woning met vierslaapkamers, tuin en garage.
Tegenwoordig telt het niet eens meer of je kinderen hebt, je moet half in de stress zitten en/of
mishandeld zijn wil je voorrang krijgen. En dat terwijl er genoeg huizen leeg staan.
5 dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
Met hoeveel mensen heb je tot nu toe geneukt, sinds je weer single bent?
Antwoord mogelijkheden:
1) Ik ben ... (tijd hoelang je single bent) single en het is op één hand te tellen
2) Ik ben ... single en dit is op twee handen te tellen
3) Ik ben ... single en dit is op meer dan twee handen te tellen
4) Ik ben ... single en heb het met ... mannen/vrouwen gedaan.
5) Ik ben ... single en heb het nog nooit gedaan.
Eerlijk gezegd wel ja.quote:
nou ja molenberg zou ik ook niet willen wonenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook voor de wijk waar ik toen woonde. Dat mocht helaas niet gebeuren.
Maar die wijk echt, kon ik zo intrekken, woning met vierslaapkamers, tuin en garage.
Tegenwoordig telt het niet eens meer of je kinderen hebt, je moet half in de stress zitten en/of
mishandeld zijn wil je voorrang krijgen. En dat terwijl er genoeg huizen leeg staan.
Daar was ik al bang voor..quote:
Hoe doe je dat dan je uitstraling veranderen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor..
Misschien wil je te graag.. andere pikken dat zo op omdat je gewoon een bepaalde vorm van zwakte/onzekerheid uitstraalt. Sex is tenslotte overrated.. verander je uitstraling en je zal vanzelf appels plukken
aantal?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
ik ben een halfjaar single en optie 4
dan moet je dus iets invullen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
De wijk waar ik woon heeft ook een slechte naam. Maar ik heb nog nooit problemen gehad eigenlijk. En ik heb heel mooi uitzicht dus ik woon goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou ja molenberg zou ik ook niet willen wonen
al zeggen velen t ook over waar ik nu woon maar dat is gewoon de naam, ik woon hier al jaren en het is echt prima vertoeven hier.
Geniet van het leven. Maak er geen zoektocht van.. een hele lange tijd geleden werd ik ook constant afgewezen omdat ik te lief was. Op een gegeven moment boeide het me geen reet meer of ik maagd was en kwam er vanzelf iemand op me af.. ( al was het via fok.. ze vond me mening hierover nogal mooiquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan je uitstraling veranderen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
Inderdaad. Dat is het doel van optie 4.quote:
Je mist een optie,quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
Antwoord mogelijkheden:
1) Ik ben ... (tijd hoelang je single bent) single en het is op één hand te tellen
2) Ik ben ... single en dit is op twee handen te tellen
3) Ik ben ... single en dit is op meer dan twee handen te tellen
4) Ik ben ... single en heb het met ... mannen/vrouwen gedaan.
5) Ik ben ... single en heb het nog nooit gedaan.
Ik vind dat dit er al wel genoeg zijnquote:
Wat jij zegt klopt. Maar helaas is dat niet zo makkelijk. Overigens kwam mij ex ook op mij afstappen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:30 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Geniet van het leven. Maak er geen zoektocht van.. een hele lange tijd geleden werd ik ook constant afgewezen omdat ik te lief was. Op een gegeven moment boeide het me geen reet meer of ik maagd was en kwam er vanzelf iemand op me af.. ( al was het via fok.. ze vond me mening hierover nogal mooi). Ik was toen 19.. terwijl ik ook niet 1 van de lelijkste ben of hoe je het ook noemen wilt.
Iedereen maakt er maar een probleem van als hij/zij nog maagd is.. en hoe ouder hoe zieliger je bent, kennelijk.
Alles komt goed
Je moet ook zeggen hoelang je single bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
6) Ik heb dat ik single was nog niet geneukt.
Om er nog even op terug te komen;quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan je uitstraling veranderen?
Moet helemaal niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen hoelang je single bent
Als het zo uitgebreid is kunnen de trio's of meer er ook wel tussen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef Duimelot het volgende:
ik d8 optie 4 is ik heb t met mannen en vrouwen gedaan
ok dan optie 1 als ik begin te tellen want t gaat om neuken he
Ligt eraan wat er onder verstaan wordt, anders zou het voor mij ook #1 zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef Duimelot het volgende:
ik d8 optie 4 is ik heb t met mannen en vrouwen gedaan
ok dan optie 1 als ik begin te tellen want t gaat om neuken he
waarom moet het nu weer een dure leren jas te zijn? (alhoewel ik dan wel wer vind dat je voor een jas en schoenen best wat meer mag uitgeven, deze heb je vaker aan tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:40 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Om er nog even op terug te komen;
In je profiel zie ik dat je nogal van 'donkere' dingen houdt..
Als ik skate kleding draag ( gewoon omdat ik het mooi vind ) kijken er ook een stuk minder dames naar me, dan wanneer ik een spijkerbroek en een dure leren jasje draag. Logisch natuurlijk.. probeer ook met dat soort dingen je aan te passen.. dan zien andere dat je wat positiever in het leven staat, en wordt je ook wat 'aantrekkelijker'
Daarnaast zou je ook kunnen kijken naar een hobbie waar je veel sociale contacten kan opbouwen. Ga naar meetings etc. Uiteindelijk zal ook jij wel een dinnetje krijgen
dan ben ik een mindere slet geweest dan ik zelf d8quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:43 schreef automatic_ het volgende:
Het gaat inderdaad puur om het neuken.
Dan blijft het nog steeds 0quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:43 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat is ook mooi om een keer te ontdekken hè.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ben ik een mindere slet geweest dan ik zelf d8
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef FireFox1 het volgende:
6) Ik ben 7 maanden single en ik heb geen seks als ik single ben.
Geen idee dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:43 schreef automatic_ het volgende:
Ruime maand en één.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 17:34 schreef automatic_ het volgende:
Antwoord mogelijkheden:
Heb jij al gelijk weer een nieuwe gescoord, Q, jij kleine casanovaquote:
lok nu niets uit sedanquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee dan.
geen namen als dit door de ander niet op prijs gesteld wordt
Principe kwestie. En daar ben ik trots opquote:
die principes hequote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Principe kwestie. En daar ben ik trots op
Was binnen tien dagen na het uit was. Best snel op zich.quote:Op donderdag 8 januari 2009 @ 17:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb jij al gelijk weer een nieuwe gescoord, Q, jij kleine casanova
Klopt.. en ik ben er trots op. Heb alle aanbiedingen netjes afgewezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is je geheim, Q.?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Was binnen tien dagen na het uit was. Best snel op zich..
Ik ben er 1 x van afgeweken (jaar of 4 geleden) En daar had ik achteraf veel spijt van gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Klopt.. en ik ben er trots op. Heb alle aanbiedingen netjes afgewezen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef RealZeus het volgende:
4) ik ben mijn hele leven single en heb nog nooit sex gehad.
Dat
En.
Het gesprek ging heul goed en nou gaan ze binnenkort kijken of ik geschift genoeg ben dmv een psychologische test.
![]()
..nevah.... nevah evah?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef RealZeus het volgende:
Andere baan? Nog steeds op vrachtwagen of heel wat anders?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef RealZeus het volgende:
Dat
En.
Het gesprek ging heul goed en nou gaan ze binnenkort kijken of ik geschift genoeg ben dmv een psychologische test.
![]()
Buschauffeurquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Andere baan? Nog steeds op vrachtwagen of heel wat anders?
Me 2!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:09 schreef Netstorm het volgende:Waarom ben ik verbaasd over het aantal maagden?
Mja.. er zijn meer mannen dan vrouwen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:13 schreef FireFox1 het volgende:
Ik schat zo in dat eigenlijk alleen mannen betreft![]()
Begrijpelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Statistisch gezien leven er meer vrouwen dan mannen in Nederland heaur!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:14 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Mja.. er zijn meer mannen dan vrouwen he![]()
Kennelijk heb ik het dan nog niet zo slecht gehad
Statistisch gezien zijn er ongeveer 103 mannen op 100 vrouwen. Pas na 50 jaar en ouder zijn er veel meer vrouwenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Statistisch gezien leven er meer vrouwen dan mannen in Nederland heaur!
Vrouwen komen alleen wat makkelijker aan sex. Ja, zelfs de ugly ones
Always keep your dignity!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ik heb die een half jaar gehad denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |