quote:Last night's edition of TNA Impact! drew a 1.2 cable rating with 1.8 million viewers. This is TNA's second largest audience of all time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom is dat kinderachtig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]Ahzo.. tjeh.. hmmz.. ja.. erg teleurstellend trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:27 schreef roepdeman het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun bij de TNA show trouwens Brahmahelaas kon ik deze keer niet gaan, maar TNA zal vast nog wel een keer terugkomen.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:21 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have fun bij de TNA show trouwens Brahmahelaas kon ik deze keer niet gaan, maar TNA zal vast nog wel een keer terugkomen.
Had al een verhaal gelezen over Dublin, gast was naar de show geweest van hun. En ze moeder belde vanuit het hotel waar hun ook slaapte. En ze stond met Devon te pratenen toen bleek dat alle TNA wrestlers daar aan de bar zaten met zijn moeder
En hij kwam Kurt tegen op de WC en die heeft een half uur over MMA geluld
Edit:
Ziet er niet eens zo slecht uit
[ Bericht 8% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-01-2009 18:07:44 ]
Maakt niet uitquote:Op zondag 18 januari 2009 11:36 schreef Wessiej het volgende:
Sorry
Ik dacht zo van, zag de gif en moest het even plaatsen
Daar houd ik je aanquote:Op zondag 18 januari 2009 11:54 schreef Wessiej het volgende:
0-2, niets om zorgen over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |