Ga je mond spoelen gek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef Timmor het volgende:
die ellendige periode die eraan komt namelijk.....carnaval
Maar toch een zeer terechte klacht!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef Timmor het volgende:
En verder?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Hij gaat zo van : JAAAAAAAAAAA een lekker broodje ei, ei, ei......
Leef je uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Doe anders eens een paint of zo.
Radioreclamequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef mustisuc het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder filmpje![]()
Oh, jij was geband!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een klotereclame idd, al duizend keer gehoord
Ik vraag om een paint omdat ik de reclame niet ken .... dan ga ik toch zeker zelf niet iets painten.quote:
Slechts een weekjequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh, jij was geband! [ afbeelding ]
Verzin er iets bij, nieuw topic ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik vraag om een paint omdat ik de reclame niet ken .... dan ga ik toch zeker zelf niet iets painten.
Wat een dom idee. Je begrijpt zelf toch ook wel dat het ooit weer lente en zomer wordt en dat de vastgevroren carnavalvierders dan zullen ontdooien. Dit jaar nog dus. Of dacht je echt dat de temperatuur de komende 100 jaar onder de 0oC zal blijven en dat het pas in 3009 weer gaat dooien? Dat lijkt me vrij onmogelijk, omdat de seizoen al duizenden jaren op nagenoeg dezelfde manier elkaar afwisselen. Het lijkt me niet dat dat nu opeens zou stoppen. Derhalve vind ik jouw post nogal bijzonder dom uit de hoek komen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Rekkie het volgende:
Met een beetje geluk vriezen alle carnavalvierders vast en ontdooien ze pas in het jaar 3009 of helemaal niet
Nee daarom hebben we ook geen geluk.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat een dom idee. Je begrijpt zelf toch ook wel dat het ooit weer lente en zomer wordt en dat de vastgevroren carnavalvierders dan zullen ontdooien. Dit jaar nog dus. Of dacht je echt dat de temperatuur de komende 100 jaar onder de 0oC zal blijven en dat het pas in 3009 weer gaat dooien? Dat lijkt me vrij onmogelijk, omdat de seizoen al duizenden jaren op nagenoeg dezelfde manier elkaar afwisselen. Het lijkt me niet dat dat nu opeens zou stoppen. Derhalve vind ik jouw post nogal bijzonder dom uit de hoek komen.
Stik erin, dwaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef Timmor het volgende:
dus 2009 plus 100 is 3009quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat een dom idee. Je begrijpt zelf toch ook wel dat het ooit weer lente en zomer wordt en dat de vastgevroren carnavalvierders dan zullen ontdooien. Dit jaar nog dus. Of dacht je echt dat de temperatuur de komende 100 jaar onder de 0oC zal blijven en dat het pas in 3009 weer gaat dooien? Dat lijkt me vrij onmogelijk, omdat de seizoen al duizenden jaren op nagenoeg dezelfde manier elkaar afwisselen. Het lijkt me niet dat dat nu opeens zou stoppen. Derhalve vind ik jouw post nogal bijzonder dom uit de hoek komen.
Carnavalquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef Timmor het volgende:
Waarom ik zo'n hekel aan deze reclame heb? Omdat het me doet denken aan die ellendige periode die eraan komt namelijk.....carnaval
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |