Rot eens op met je gebagger joh!quote:
Om tussen 1990 en 2009 op nogal domme wijze, 16 keer wiskundig afgetrokken te worden op Nederlandse wijzequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:55 schreef Runx het volgende:
[..]
over homo's en of 1990-2009=16? , en over dom en de Nederlandse taal en in een bushokje voor 3 euro getrokken worden en voor 2 euro opgevangen worden en 2 euro extra krijg je een schaap erbij
daar gaat het over
Ah joh, laat hem maar, op 1e kerstdag ga je toch ook niet lachen om de jostiband die dan 's ochtends vroeg op tv is?quote:
Nee van jouw kop maken ze postzegels...quote:
boehoeeequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee van jouw kop maken ze postzegels...
ja ik weet dat je er op kicktquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Papi.Chulo het volgende:
hahaha wat vermaak ik me hier![]()
![]()
ohohoho
byequote:
gewoon negeren sgele. hij weet niet beter gewoon. ja dat soort mensen heb je ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee van jouw kop maken ze postzegels...
idd niet happen, dat vind die juist lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon negeren sgele. hij weet niet beter gewoon. ja dat soort mensen heb je ook
precies jij snapt hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon negeren sgele. hij weet niet beter gewoon. ja dat soort mensen heb je ook
to feel the p00pquote:
ehm neej dat dan weer nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef Runx het volgende:
[..]
to feel the p00p
to smell the p00p
to be a p00p
to kiss the p00p
to fuck the p00p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |